dapyx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am un opel tigra din '06. Si de cateva zile s-a aprins beculetul de pe bord rosu cu bateria.
Eu am schimbat bateria acum vreo 3-4 luni deci e practic noua.
Si tot de cand s-a aprins beculetul asta pe bord cand stau la relanti din cand in cand scade turometru pana pe la 500 de rotatii si incepe sa tremure masina.. inainte statea numai la 900 or something.
Ce pot sa fac? E de la baterie?
Orice ajutor va fi binevenit.
Eu am schimbat bateria acum vreo 3-4 luni deci e practic noua.
Si tot de cand s-a aprins beculetul asta pe bord cand stau la relanti din cand in cand scade turometru pana pe la 500 de rotatii si incepe sa tremure masina.. inainte statea numai la 900 or something.
Ce pot sa fac? E de la baterie?
Orice ajutor va fi binevenit.
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut si bine ai venit printre noi !
Acest forum are mii si mii de discutii... fi sigur ca s-a mai discutat problema asta !
exista functia "CAUTARE"... si vei gasi ceea ce cauti !
de ex: Incarcare - /alternator/carbuni/diode/releu/cabluri/bateria
Bafta !
Acest forum are mii si mii de discutii... fi sigur ca s-a mai discutat problema asta !
exista functia "CAUTARE"... si vei gasi ceea ce cauti !
de ex: Incarcare - /alternator/carbuni/diode/releu/cabluri/bateria
Bafta !
dapyx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
dapyx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
Pey porneste la prima cheie intotdeauna, bateria are 3 luni, masina are numai 13.000 km... o sa scot bornele de la baterie si o sa le pun la loc si mai trag de fire pe acolo poate nu face vreunu contact ca am cam zdruncinat-o in ultima vreme... dehhh vara soare...
Mnu vreau sa fie alternatoru sa dau 1400 ROn pe piesa si 200 ROn pe manopera
Mnu vreau sa fie alternatoru sa dau 1400 ROn pe piesa si 200 ROn pe manopera
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Daca intensitatea luminoasa a becului creste odata cu RPM-urile, puntea de diode are cel purin o dioda "impuscata" si tensiunea creste pina la aprox. 17 V! Asta poate fi cauza pentru care masina porneste la sfert...dar bateria ...se va duce dracu' in scurt timp! Este bine sa masori tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit! Aceasta trebuie sa fie intre 13,6 si 14,4 V! Daca este mai mare/mica fata de aceste valori, dai alternatorul jos si il repari personal sau la un amic priceput!
Schema care sa te ajute ...cred ca am postat-o de vreo 5 ori pe forum!
Sau aceasta ...care are 3 diode suplimentare, de alimentare a regulatorului electronic!
Schema care sa te ajute ...cred ca am postat-o de vreo 5 ori pe forum!
Sau aceasta ...care are 3 diode suplimentare, de alimentare a regulatorului electronic!