valig
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2006
- Mesaj Privat
salutare la toata lumea
pentru curioyitatea mea as dori sa va intreb care motor este mai bun (performante, fiabilitate, rezistenta in timp, consum, preturi etc) cel Isuzu sau Ecotec.
Ma refer pentru 2 masini identice ca si marca, capaciatate cilindrica, an fabricatie, etc
Astept raspunsurile voastre
Mersi si la revedere
pentru curioyitatea mea as dori sa va intreb care motor este mai bun (performante, fiabilitate, rezistenta in timp, consum, preturi etc) cel Isuzu sau Ecotec.
Ma refer pentru 2 masini identice ca si marca, capaciatate cilindrica, an fabricatie, etc
Astept raspunsurile voastre
Mersi si la revedere
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
valig
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
valig
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2006
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
vorbesc asa pentru ca am cunoscut pe cineva in constanta cu astra cu motor de isuzu cu aprox 600.000 km facuti si a spus ca nu a avut nici cea mai mica problema cu el. omu' zicea ca a bagat motorina numai de la depoul cfr... poate o fi si asta vreo chestie. legat de intecooler, ala avea motor simplu, aspirat. si apoi, cati cu motor de isuzu vedeti voi ca se plang pe forum de probleme tehnice? aud?
valig
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2006
- Mesaj Privat
acum chiar ca m-am lamurit
si eu am tot motor isuzu cum am mai spus cu 172000 km si sincer in afara de bujii, filtre, curele nu am schimbat absolut nimic la el si nici nu am avut vreo problema.
Pot spune ca merge la fel ca si cand era nou.
Asta nu inseamna ca cele Ecotec sunt slabe. No ofense pt cei cu motoare Eco. Pur si simplu eram curios cum este cotat motorul Isuzu.
Va multumesc pt amabilitatea de a-mi raspunde.
P.S. se mai fabrica astfel de motoare?
si eu am tot motor isuzu cum am mai spus cu 172000 km si sincer in afara de bujii, filtre, curele nu am schimbat absolut nimic la el si nici nu am avut vreo problema.
Pot spune ca merge la fel ca si cand era nou.
Asta nu inseamna ca cele Ecotec sunt slabe. No ofense pt cei cu motoare Eco. Pur si simplu eram curios cum este cotat motorul Isuzu.
Va multumesc pt amabilitatea de a-mi raspunde.
P.S. se mai fabrica astfel de motoare?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
pt senator.
rata de toleranta intre componentele mobile la isuzu este de 85, (pe scara de la 1 la 100), iar la ecotec de 80. mai pe romaneste, se inteleg mai bine fiarele intre ele la isuzu decat la nemtesti. interschimbabilitate la piese motor isuzu este de asemenea mai mare al isuzu decat la nemtesti (aici nu stiu amanunte). nu am spus ca motoarele nemtesti sunt proaste, ci ca motoarele isuzu le sunt superioare ca fiabilitate. cred ca n-are rost sa stam sa analizam seriozitatea teutona in comparatie cu exactitatea asiatica. numele ecotec tine de politica de matketing (vezi motorul Otto 1.2 de pe polo si High Torque Performance 1.2 de pe fabia, care e unul si acelasi motor).
rata de toleranta intre componentele mobile la isuzu este de 85, (pe scara de la 1 la 100), iar la ecotec de 80. mai pe romaneste, se inteleg mai bine fiarele intre ele la isuzu decat la nemtesti. interschimbabilitate la piese motor isuzu este de asemenea mai mare al isuzu decat la nemtesti (aici nu stiu amanunte). nu am spus ca motoarele nemtesti sunt proaste, ci ca motoarele isuzu le sunt superioare ca fiabilitate. cred ca n-are rost sa stam sa analizam seriozitatea teutona in comparatie cu exactitatea asiatica. numele ecotec tine de politica de matketing (vezi motorul Otto 1.2 de pe polo si High Torque Performance 1.2 de pe fabia, care e unul si acelasi motor).
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Mda...sa nu uitam insa ca exista si alte motoare Isuzu care se monteaza sau au fost montate in trecut pe diverse modele Opel. Mai ales ca nu se specifica despre ce motoare anume e vorba , otto sau diesel...desi cred ca se poate oarecum deduce.
Legat de cele diesel cu 4 cilindri , e adevarat ca motoarele Isuzu sunt mai fiabile ca si mecanica insa au si ele slabiciuni in electronica. DTI-urile Opel nu se prea pot lauda cu sclipiri in nici o zona fiind cunoscute problemele legate de consumul de ulei , sensibilitatea pompelor de injectie etc , singurul lucru notabil fiind faptul ca la aparitie au constituit o premiera : primele motoare diesel cu injectie directa si 4 supape pe cilindru.
Legat de cele diesel cu 4 cilindri , e adevarat ca motoarele Isuzu sunt mai fiabile ca si mecanica insa au si ele slabiciuni in electronica. DTI-urile Opel nu se prea pot lauda cu sclipiri in nici o zona fiind cunoscute problemele legate de consumul de ulei , sensibilitatea pompelor de injectie etc , singurul lucru notabil fiind faptul ca la aparitie au constituit o premiera : primele motoare diesel cu injectie directa si 4 supape pe cilindru.
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
valig
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2006
- Mesaj Privat
da, bine spus!
sa ramanem la ideea ca toate motoarele opel sunt la fel de bune, diferentele fiind date de intretinerea lor, gradul de solicitare al acestora care in conditii improprii in mod cert cresc foarte mult gradul de uzura, si de aici si viata motorului.
Va multumesc pentru interventii si discutii
Salutare!!!!!!!
sa ramanem la ideea ca toate motoarele opel sunt la fel de bune, diferentele fiind date de intretinerea lor, gradul de solicitare al acestora care in conditii improprii in mod cert cresc foarte mult gradul de uzura, si de aici si viata motorului.
Va multumesc pentru interventii si discutii
Salutare!!!!!!!