georgeD
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1989 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt nou pe forum si am ceva probleme cu masina, Omega A 1984cm C20NE, an fabricatie 1989.
Am incercat pe la mai multe service-uri auto, fara rezultat de diagnostic, iar cat despre testere am inteles ca nu sunt tocmai recomandate, mai ales la masinile mai vechi.
Becul check engine e mereu aprins, cu toate ca am incercat decuplarea bateriei.
Uneori trage greu. In momentul in care o pornesc se opreste daca nu o tin accelerata. Miroase usor a benzina, miros pe care nu am putut sa depistez de unde vine.
Am scos termostatul pentru ca se incalzea peste 90. In momentul de fata, in aglomeratie caldura creste peste 90 de grade, iar singura varianta sa o tin in jur de 90 de grade este sa dau drumul la caldura. Am incercat sa curat radiatorul, intrucat celalalt proprietar a pus pilitura in el, deoarece era spart caloriferul.
In oras consuma peste 14%.
Cand am fost cu ea in service, unul din mecanici a umblat la debitmetru, incercand sa il regleze si e posibil sa il fii dat peste cap, mai mult a scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit, moment in care s-a oprit masina.
Am schimbat la masina bujii, fise, filtre, distributia, pompa de apa, ulei, flansa de cardan plus rulment, am completat uleiul in cutie si grup. Garnitura de chiuloasa nu e arsa, nu imi baga nici ulei in vas.
Sunt curios daca ar putea sa fie din cauza debitmetrului, a catalizatorului, radiatorului sau a faptului ca masina are 260.000 km si ar trebui pus la punct tot motorul.
Multumesc anticipat
P.S. Va rog sa imi recomandati si un service-auto pe care ma pot baza, si poate un tester.
Sunt nou pe forum si am ceva probleme cu masina, Omega A 1984cm C20NE, an fabricatie 1989.
Am incercat pe la mai multe service-uri auto, fara rezultat de diagnostic, iar cat despre testere am inteles ca nu sunt tocmai recomandate, mai ales la masinile mai vechi.
Becul check engine e mereu aprins, cu toate ca am incercat decuplarea bateriei.
Uneori trage greu. In momentul in care o pornesc se opreste daca nu o tin accelerata. Miroase usor a benzina, miros pe care nu am putut sa depistez de unde vine.
Am scos termostatul pentru ca se incalzea peste 90. In momentul de fata, in aglomeratie caldura creste peste 90 de grade, iar singura varianta sa o tin in jur de 90 de grade este sa dau drumul la caldura. Am incercat sa curat radiatorul, intrucat celalalt proprietar a pus pilitura in el, deoarece era spart caloriferul.
In oras consuma peste 14%.
Cand am fost cu ea in service, unul din mecanici a umblat la debitmetru, incercand sa il regleze si e posibil sa il fii dat peste cap, mai mult a scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit, moment in care s-a oprit masina.
Am schimbat la masina bujii, fise, filtre, distributia, pompa de apa, ulei, flansa de cardan plus rulment, am completat uleiul in cutie si grup. Garnitura de chiuloasa nu e arsa, nu imi baga nici ulei in vas.
Sunt curios daca ar putea sa fie din cauza debitmetrului, a catalizatorului, radiatorului sau a faptului ca masina are 260.000 km si ar trebui pus la punct tot motorul.
Multumesc anticipat
P.S. Va rog sa imi recomandati si un service-auto pe care ma pot baza, si poate un tester.
ionutomega- Suspendat
- 66 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Omega 1991 C20NE
- Bucuresti
ionutomega- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
ahoe
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
mei george am omega a cu c20ne pe ea de 4 ani si nu am avut niciodata probleme cu motorl . la mine apa nu a a ajuns niciodata la 90 de grade oricat de cald ar fi fost sau oricat de aglomerat ar fi fost traficul . la tine daca ai si consum mare si ai si check engine aprins s-ar putea sa fie de la sonda lambda. sa fii sigur ca nu este de la catalizator pt ca eu am teava in locul lui si nu mi-a facut nici o problema si chiar si atunci cand l-am avut infundat nu s-a aprins check engine. daca afli de la ce ai probleme iti pot da eu componente de la motor pentru ca eu acum ii pun 3.0 24v si mototrul c20ne il dezmembrez
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
ionutomega a scris:fratioare cu omega din 1900 toamna nu ne mai baga nimeni in seama ,mortii mamii lor de mecanici si eu am probleme cu a mea dar nu am gasit pe cineva care sa-si dea cu adevarat interesul(e prea veche domne nu avem mufa,ba nu e softul,bla bla bla)
AS CU FITE!asta nu inseamna ca nu sunt programe,soft..etc..SI MAI ALES MECANICI!un service bun se respecta...nu stiu la tine cum e..dar eu stau in cealalta parte a tarii ----unde se agata HARTA in cui/si pot sa ati zic faptul ca aici orice se poate diagnostica..orice se poate rezolva ,ma refer la piese..Pompa de injectie,injectoare,valve,pompe aer,egr,..etc
piese ...cum vrei tu..ori aici ori in HU
eu optez Autonet..desi am o suspiciune..pt ca piesele nu sunt sigilate!
ionutomega- Suspendat
- 66 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Omega 1991 C20NE
- Bucuresti
ionutomega- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat