Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • Terapie

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dupa o remapare lipsita de succes ce merita a fi incoronat sa zic asa ... m-am gandit sa caut si alte variante, pana la urma...chiptuning, flashtuning samd este doar un update de firmware (rescrierea unui fisier modificat pentru un anumit tip de calculator) si constat cu stupoare ca la noi inca se cer sume exorbitante pentru o operatie ce dureaza 30 minute.
Sa trecem peste aburelile de genul "dar sti cat e de lucru sa modifici un fisier samd", nu stiu cu exactitate dar sunt sigur ca foarte putin, in plus sunt multe fisiere facute deja de altii care se pricep sau de echipe de priceputi, multi aveti posibilitatea sa le impartiti cu altii asa ca...de ce nu?

Ca idee eu am Y17DT ... delco, daca aveti careva fisier ce il foloseste pe masina proprie sau l-a pus pe masina cuiva si stie ca nu sunt probleme cu el, poate lasa un link sa-l dam si noi jos, cei care avem Y17DT-uri, sau poate mi-l trimite si il pun eu pe undeva.

Ma mir ca nu a venit nimeni cu o sugestie de genul asta...pana la urma forumul pentru asta a fost facut nu?Sa ne ajutam unii pe ceilalti cu rezolvari la probleme, sugestii samd...sau sunt moderatori ai forumului care se imbogatesc cu magarii d-astea? Razz
Skip ads

  • frumushel

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cati ar fi deacord daca ar avea acele fisiere sa le bage pe net. Oamenii isi scot niste bani pana la urma din chestia asta...
Parerea mea...
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stimate coleg,
Menirea acestui forum nu este de a face masinile nave cosmice, ci de a crea o comunitate si pe cat posibil de a rezolva unele dintre problemele de zi cu zi sau accidentale ce apar la aceasta marca.
Partea cu ciptuning, remapare etc tine de fiecare in parte, iar cei care recurg la aceste practici isi asuma riscurile expuse.
Pentru ceea ce vrei tu sunt firme specializate care investesc in tehnologie, oameni, probe, teste, etc si nu cred ca au chef sa le foloseasca cineva munca gratis. De parte cu drepturi de autor, copyright, si altele ai auzit? Daca citesti "Regulamentul" ai sa vezi ca noi nu incurajam practici de piraterie.
Te rugam sa nu aduci acuze lipsite de probe asupra nici unui dintre membrii acestui forum.
  • Terapie

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acuzele fiind unde?
Piraterie?Drepturi de autor?Din cate stiu eu fisierele apartin GM, nu baiatului din parcare care modifica pe laptop sau service-ului din colt...atunci de ce se modifica fisierele care is facute de GM fara aprobarea lor...nu tot piraterie se numeste?!
Masinile nu se fac nave cosmice dupa chip-tuning, pur si simplu se modifica niste parametrii care daca is facuti cum trebuie fac masina sa se miste mai pe placul unora.
In principiu am inteles ideea...hai sa-i protejam pe bisnitarii care "muncesc" din greu pentru a face un chiptuning la 250 euro.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Sa judeci un om pentru ca vinde un produs cu un anumit pret e o mare prostie. Tocmai asta este esenta pietii libere, fiecare isi vinde produsul cu cat vrea el. Exista si un mecanism de autoreglare a pretului in functie de cost de productie, calitate, cerere, oferta si puterea de cumparare dintr-o anumita zona. Tocmai acest mecanism face ca un tuning sa fie de doua ori mai ieftin in Romania decat in Germania.

Daca omul plateste taxe fiscale sau drepturi de autor sau are instruirea pentru protectia muncii la zi este o alta poveste si nu tine de stabilirea pretului. Daca nu ne place moralitatea unei afaceri de genul "in spatele blocului" ar trebui sa informam organele in drept si sa le lasam pe acestea sa rezolve problema.

Eu zic ca puteai sa ceri pur si simplu harti gratis fara sa judeci pe cei care le dau pe bani. Asa nu ai reusit decat sa insulti niste oameni a caror vina e doar aceea ca nu dau gratis ceea ce au luat si ei gratis. Asta ca sa nu vorbim de cei care chiar au platit pentru harti pe care le folosesc la flash tuning.
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
DODO problema la noi este ca nu corespunde calitatea cu pretul,..de ce?Achizitionarea unui soft(pentru remap) costa undeva intre 1000-2000 euro depinde de varianta iar cei care cer 300 euro pentru un remap de 30 minute mi se par..........Omul isi scoate banii in 7 clienti iar dupa aia merge pe profit si asta fara a plati taxe la stat pentru profitul obtinut.
Noi la Suceava ne-am cumparat tester pentru diagnoza.Cine vrea se face gratis ca am pus bani mai mulkti si nu s-a simtit.La fel am fi procedat si in cazul unui astfel de soft daca eram destui cu un anumit motor,dar nu suntem si din cauza asta nu ne-am permis.
Mi se pare enorm sa ceri 300 euro si sa aduci ca argument ''ca de ce nu ti-ai luat varianta de 150 cai de la inceput ca era cu 500 euro mai scumpa'' si alte balarii.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
O intrebare: ai idee cati clienti pe luna are cineva care se ocupa cu treaba asta? Iti spun eu, din 4-5 remapari pe luna nu te imbogatesti.

Nimeni nu te opreste sa-ti achizitionezi si tu un soft de 1000-2000 de euro, sa faci 7 remapari si apoi sa-ti faci si tie. Ti-ai scos banii, ti-ai facut remapare gratis si ti-a ramas si softul pentru a-l folosi mai tarziu. Si mai faci si un bine: aduci concurenta in piata, deci ajuti la reglarea pretului.

Asta e vechea meteahna la romani: criticam pe altii cu idei si initiativa dar noi stam pe margine si comentam.

Nu am inteles aia cu calitate/pret. Pretul e clar mai mic ca in afara, deci probabil te referi la calitate ca fiind mult mai slaba decat in afara. E harta mai proasta ca in afara? Dureaza mai mult ca in afara? Ti se vorbeste in timpul remaparii mai urat ca in afara? Nu prea cred:

Un exemplu: este in Iasi tuner care pentru 500euro iti monteaza power box si include si doua run-uri pe Dyno. Ceva ce in afara ar costa undeva pe la 1000EUR. Un e e problema aia cu raportul calitate/pret?
  • vectraph

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2006

  • Mesaj Privat
eu vreau sa cumpar un map pentru x20xev
de remapat o fac singur ca am tot ce imi trebuie dar nu gasesc map pt motorul meu! daca are cineva astept un pm cu o oferta!
toate cele bune
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:...
Un exemplu: este in Iasi tuner care pentru 500euro iti monteaza power box si include si doua run-uri pe Dyno. Ceva ce in afara ar costa undeva pe la 1000EUR. Un e e problema aia cu raportul calitate/pret?


Poate ai vrut sa zici Unichip nu PowerBox. Powerbox-uri iei si de pe ebay cu 20 de euro si doua run-uri pe dyno nu costa mai mult de 200 de RON.
Unichip-ul in schimb e alta mancare de peste.

Daca nu ai gresit si cineva cere 500 de euro ptr un powerbox si 2 run-uri, inseamna ca e hotie pe fata.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Corect, Unichip. Nu dau nume, pentru ca s-ar considera reclama.
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
si mai e si vorba aia din batrani: Prost e ala care da , nu ala care cere.
Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asa e zicala.
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Terapie a scris:... se modifica niste parametrii care daca is facuti cum trebuie fac masina sa se miste mai pe placul unora.

Nu contest cã biºniþari sunt mulþi, care fac remapãri la colþul blocului pe bani (relativ) puþini; se întâmplã pe la noi ºi pe la alþii. Ideea era alta: un tuner care ºtie ce face are scule la care mulþi dintre noi nici nu viseazã, începând cu un AFR care vine pus pe maºinã, un logger calumea ºi terminând cu Dyno-ul care poate frâna (nu de-ãsta inerþial, cum se mai gãsesc pe plaiuri mioritice) cu ajutorul cãrora poate sã tuneze maºina "cum trebuie".
Ei bine, bãieþii respectivi de obicei au o firmã, care oferã serviciile astea contra cost. Tu când mergi la ei sã-þi tunezi maºina nu cumperi hex-dump-ul din ECU ci cumperi experienþa lor, garanþia cã nu-þi picã motorul din caroserie în primii 10.000 km de dupã, cumperi satisfacþia ta pânã la urmã. Sunt o grãmadã de cãrþi, articole tehnice sau semi-tehnice pe care eu (care pot sã citesc ºi sã scriu un EPROM) le-am adunat în suficient de mult timp ºi le-am citit ca sã-mi fac o pãrere ºi sã îmi dau seama cã tuningul fãcut "cum trebuie" nu se face la colþul blocului.
Da, ºi eu am vrut sã fac aºa ceva, mi-am cumpãrat soft pentru XEL, am încercat sã-l pun pe maºinã, dar nu a ieºit pasenþa. Dupã ce mã mai documentez ºi (eventual) distrug vreo douã motoare ... mai vedem în ce categorie mã încadrez: biºniþarii care vând un chip pe 100 de euro sau unul care þine tot pentru el.
  • jb
  • *
  • 19 mesaje
  • din 13 Sep 2009
  • Astra 2007 z19dl
  • Constanta
  • jb

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 z19dl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut,
De la 101cp la 130cp pt Z1.9dtl
Aha,deci influenteaza viata motorului dk ii fac o remapare.
Deci o firma imi garanteaza urmatorii 10000km la 200-300eur si atunci intr-un atelier de cartier cu cit se monteaza?
Influenteaza consumul?
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Consumul scade intrucat creste cuplul.Daca ii dai talpa ca doar ai mai multi cai va creste un pic consumul deci e in functie de cum apesi pedala tu.
  • jb
  • *
  • 19 mesaje
  • din 13 Sep 2009
  • Astra 2007 z19dl
  • Constanta
  • jb

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 z19dl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2009

  • Mesaj Privat
aha,pai pina la urma ramina la optiunea soferului.Totul se rezuma la stilul de condus
multumesc
  • galmati

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
@electronistul
daca ai ceva link-uri utile cu documentatie, forumuri de specialitate, ca de cateva ore caut pe net si nu gasesc nimic. nu vreau fisiere gata facute, vreau sa invat.
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mai greu cu documentaþie, cã nu dã nimeni aºa ... murã-n gurã. Poþi începe sã citeºti o carte foarte bunã pe care o gãseºti aici sau niºte articole extraordinar de interesante de aici, ºi mai era o carte super folositoare dacã vrei sã înveþi despre turbine.
în altã ordine de idei ... pmgfi.org, sau chiptuners.org sunt resurse foarte bune, dar fii sigur cã citeºti bine regulamentele lor, cã eu mi-am luat-o cã am fãcut ceva nepermis pe-acol. Începi cu WinOLS-ul, versiunea free, ºi apoi ECM2001.
  • galmati

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mersi mult. informatii f utile.
  • teozuzu

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Oricum , ideea este ca pretul cerut de multe firme din romania, ~ 250 > 300 euro, e mult prea mare pt garantia egala cu 0 care ti-o da si faptul ca anumite firme, nu dau nume, spun ca iti personalizeaza harta... si defapt sta o juma de ora la o cafea intr-o baraca care se darama pe ei.. si cica vorbeste cu neamtu' pe messenger si iti personalizeaza harta de la masina.. de unde atata, isi fumeaza tigarea, se gandeste cum sa mai stoarca niste bani.. si sa iti mai vanda niste gogosi...

Bisnitari toti Smile
Deaia la straini costa mai mult ca la noi, ca acolo exista seriozitate si respect pt masini... nu ca aici... rusine!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Credeam ca te referi la mine, apoi am ajuns la partea cu tigarea si am ramas bulversat Smile
Mai vinde cineva gogosi in baraca? Smile

Lasand la o parte gluma, aveti mare grija ce softuri puneti pe masina. Cititi ce au scris mai sus electronistul si dodo_13 si veti intelege de ce pretul nu este mai mic.
Apoi vad ca unii comenteaza ca ar fi prea mic pretul, comparativ cu vestul.
Preturile sunt mai mici in Romania pentru ca asa dicteaza piata.
Nu stiu cate remapari as fi facut daca as fi practicat acelasi pret ca si EDS Germania, am preferat sa agream preturi adaptate acestei piete.
Si este aceeasi calitate, stati linistiti ca nu sta nimeni sa "poceasca" un soft testat si rastestat doar pentru ca il trimite in Romania...
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR