VRM
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2008
- Mesaj Privat
djkoss
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Good Year sunt bune dar se uzeaza repede,
Continental sunt bune dar nu merg pe soselele noastre, se distrug repede de la gropi,
iar Debica sunt cele mai proaste anvelope de pe piata, sa nu va riscati cu ele (eu am luat 4 buc) iar dupa 6 luni s-au ovalizat de noi, au inceput sa bata si se auzea in masina de parca aveam rotile patrate.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Vrei anvelope care sa te tina mult? Iei anvelope cu compozitie tare. Evident, mai tari inseamna mai putin confortabile, distanta mai mare de franare si comportament mai slab pe suprafata uda. Dar asta nu ar trebui sa fie o problema pentru un condus de tip "safe".
Iti place sa o calci si vrei sa o faci in siguranta? Iti iei anvelope cu compozitie mai moale. Distanta de franare va fi mai mica si randamentul pe ploaie va fi mai mare. Minusul e clar, se vor consuma mult mai repede.
Acum, sunt solutii pentru a atinge un numar mai mare de km chiar si cu anvelope mai performante. O data la 5000km ar trebui sa se faca schimbarea anvelopelor de pe fata pe spate si invers, pentru a echilibra uzura totala a anvelopelor. In Romania unghiurile se modifica des, din cauza gropilor, deci trebuie verificata geometria o data la 5000km, pentru a evita uzura din unghiuri. De asemenea, se recomanda a nu se frana pana intra ABS-ul, pentru a nu roade suprafata anvelopelor. Un alt fapt sarit cu vederea este presiunea in roti, care nu trebuie sa coboare sub ceea ce recomanda producatorul. La noi se intampla des. Din cauza drumurilor proaste, romanul isi face presunea la maxim 2 bari, ceea ce e sub orice recomandare.
Nu exista solutie pentru "vreau sa conduc sportiv si sa ma tina anvelopele 50mii km". Pe mine nu ma tine nici un set de anvelope mai mult de 30mii km, dar nici nu am pretentia. Siguranta e pe primul loc si abia apoi e costul. Daca costul e prea mare, inseamna ca nu imi permit masina si trebuie sa merg cu transportul in comun.
- claudiu-cld
- *******
- 6,510 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,510
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
acum sa revin la topic cred ca as alege yokohama c drive,pentru ca de multe ori la firmele mari producatoare de cauciucuri cumperi brandul calitatea lasand loc de interpretari,
deci am votat yokohama
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Aici mare dreptate ai...
Totul este o problema de optimizare de costuri, de altfel se gasesc pe net situri care fac un "recensamant" exhaustiv al cauciucurilor (in general, trebuie sa intelegi germana...)
Oricum, comparatia Michelin vs. xyzkook si alte marci de mana a doua mi se pare exagerata... Din experienta proprie, am cumparat un Corsa A GT la 120k, l-am vandut la 245k, pe spate avea aceleasi Michelin, pe fata am schimbat vreo 3 seturi. (nu am facut permutare, modelul respectiv fiind "ingust"). Ah, ce masina Corsa A GT...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ce sa spun, sunt un clasic in viata.
@all
Asta e un sait care poate raspunde intrebarii:
http://www.tyretest.com/pkw...reifen/index.html
cristisonu- Suspendat
- 90 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2002 Y 20 DTH
- Galati
cristisonu- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,585 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,585
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai le folosesc pt ca pot rupe usor aderenta..si sunt ieftine. Iti dai seama ca dupa o partida de drift cauciucurile sunt varza. ..eventula fac si fum mai dens..mai mult cand sunt incinse pe asfalt.
On topic...faci comparatii irelevante..aici se vorbeste despre cauciucuri pt rulaj normal, nu pentru drift.
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
am gasit la dimensiunea de 196/60/R15 cu 240 RON/bucata.
Daca gasesti la un pret rezonabil ia Dunlop (adica daca Dunlop si Yokohama ar fi la acelasi pret, as lua Dunlop, daca gasesti Yokohama is mai ieftine, atunci poti sa iei Yokohama). Nu cred ca le vei folosi la limita in condusul de zi cu zi, asa incat orice mica diferenta sa conteze.
- lica 18
- **
- 121 mesaje
- din 10 Feb 2009
- Astra 2005 cdti
- Iasi
lica 18
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
am avut pe cealalta astra ,cauciucuri pirrelli si am schimbat fata la circa25mii si spatele la diferenta relativ mica 4-5 mii km.
inca nu stiu cum se prezinta pe zapada...
parerea mea,michelin for ever...
P.S.masina afost rulata doar in italia.