beatmaker
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
Am avut senzorul de la axe (cu came) belit, l am schimbat si pe urma mergea masina in mintile ei. Cum a inceput sa scada temperatura afara, a inceput sa mi se aprinda becul de service, dupa ce mi se incalzea motorul il opream si il porneam iar ...iar becul nu se mai aprindea....am fost la tester era acelasi senzor si nu am vrut sa l schimb.....a facut figura asta pana ce a inceput sa se incalzeasca afara( a trecut de +1 grad) nu inteleg de ce ?!?!
Popa
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
beatmaker
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
da fratilor si mie!!!!!!!!!!!!!!!!!
cind este afara cam 2 grade celsius si in scadere cind pornesc motorul se aprinde becul ala galben!daca e frig rau cu minus se stinge greu de tot si numai daca sa incalzit bine motorul,plus operatiunea de oprit motorul si repornit!daca e mai caldut 0-2 grade se stinge treptat dupa incalzirea motorului! SI TINETZIVA BINE,LA SERVICE DIBAS
DIAGNOSTICUL A FOST URMATORUL:calculator injectie ars,adica numai intrarea de la temperaturi!!??si vreo 2 bujii arse!!!???mentionez ca la -12,5 grade motorul a pornit fara sa invirta un ciclu complet macar,asta in conditiile in care martorul de bujiie nu sa aprinde,sa aprins o singura data foarte scurt nu cunosc motivul! oferta lor fiind foarte generoasa,66 milioane calculatorul plus ceva manopera,eu nu am facut decit sa fug tare,tare au de tot!!!!! asa ca merg cu ea asa ca a venit caldura,dar tot sint curios ce o avea!!!!!!
cind este afara cam 2 grade celsius si in scadere cind pornesc motorul se aprinde becul ala galben!daca e frig rau cu minus se stinge greu de tot si numai daca sa incalzit bine motorul,plus operatiunea de oprit motorul si repornit!daca e mai caldut 0-2 grade se stinge treptat dupa incalzirea motorului! SI TINETZIVA BINE,LA SERVICE DIBAS
DIAGNOSTICUL A FOST URMATORUL:calculator injectie ars,adica numai intrarea de la temperaturi!!??si vreo 2 bujii arse!!!???mentionez ca la -12,5 grade motorul a pornit fara sa invirta un ciclu complet macar,asta in conditiile in care martorul de bujiie nu sa aprinde,sa aprins o singura data foarte scurt nu cunosc motivul! oferta lor fiind foarte generoasa,66 milioane calculatorul plus ceva manopera,eu nu am facut decit sa fug tare,tare au de tot!!!!! asa ca merg cu ea asa ca a venit caldura,dar tot sint curios ce o avea!!!!!!
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
"si vreo 2 bujii arse!!!???"
si mie mi se aprindea becul de service imediat dupa ce porneam masina;dupa 3 4 6 minute,se stingea;concluzia..o bujie arsa;deci nu e chiar vrajeala;am inlocuit bujia si nu s a mai aprins;
daca mergeti cu masina asa..numa bine nu ii e
ganditi va pana si la batranica dacie cum era sa mergi cu masina"in 3" :)darminte in 2
fiecare acorda importanta anumitor"avertizari"cat considera de cuviinta;stim ca uneori becul galben indica niste erori care nu prea sunt..dar daca iti spune ca ai o bujie arsa..sigur nu zice degeaba.....asta o spun cu siguranta;
e cam 600 000 o bujie ngk,nu cred ca e asa"o suma exorbitanta"....fie va mila de masinile voastre fratilor...sau aveti grija de unde le cumparati...
ca daca le ati luat de la unii care au facut la fel ca voi,sau daca le vindeti unora mai departe asa....si le spuneti ca sunt"perfecte".......
in fine....stim cu totii in ce tara traim...
succes in alegerea deciziilor cele mai bune pt voi si masinutzele voastre
si mie mi se aprindea becul de service imediat dupa ce porneam masina;dupa 3 4 6 minute,se stingea;concluzia..o bujie arsa;deci nu e chiar vrajeala;am inlocuit bujia si nu s a mai aprins;
daca mergeti cu masina asa..numa bine nu ii e
ganditi va pana si la batranica dacie cum era sa mergi cu masina"in 3" :)darminte in 2
fiecare acorda importanta anumitor"avertizari"cat considera de cuviinta;stim ca uneori becul galben indica niste erori care nu prea sunt..dar daca iti spune ca ai o bujie arsa..sigur nu zice degeaba.....asta o spun cu siguranta;
e cam 600 000 o bujie ngk,nu cred ca e asa"o suma exorbitanta"....fie va mila de masinile voastre fratilor...sau aveti grija de unde le cumparati...
ca daca le ati luat de la unii care au facut la fel ca voi,sau daca le vindeti unora mai departe asa....si le spuneti ca sunt"perfecte".......
in fine....stim cu totii in ce tara traim...
succes in alegerea deciziilor cele mai bune pt voi si masinutzele voastre
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat