agasy17
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- raul_20082001
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jul 2009
- Kadett 1986 13NB-1800841
- Iasi
raul_20082001
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2009
- Mesaj Privat
- raul_20082001
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jul 2009
- Kadett 1986 13NB-1800841
- Iasi
raul_20082001
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2009
- Mesaj Privat
agasy17
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- raul_20082001
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jul 2009
- Kadett 1986 13NB-1800841
- Iasi
raul_20082001
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2009
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
C14NZ, nu are carburator!este pe injectie monopunct!
fa testul cu agrafa si verifica ce eroare da!
Daca mananca mai mult 2 posibilitati ar fi:
- sonda lamda(daca nu este in scurt atunci nu va manca foarte mult deoarece intra in factory mode si va 'emula' sonda lamda).
- senzorul de temperatura, aici mananca cu kg. (posibilitati: senzor intrerup, sau mufa), inegreste bujiile, pornire grea in special cu motorul cald, da in nas la o accelerare brusca.
fa rost de un manual de utilizare, acolo scrie la ce temperaturi ce valoare are rezinstenta senzorului si poti sa pui in mufa senzorului o rezistenta pana faci rost de un senzor.
in manual este trecut cum se regleaza aprinderea(dar nu iti recomand sa umbli la ea!)
fa rost de autodata si in ea vei gasi descrierea cum sa testezi senzorul lamda si senzorul de temporatura.
fa testul cu agrafa si verifica ce eroare da!
Daca mananca mai mult 2 posibilitati ar fi:
- sonda lamda(daca nu este in scurt atunci nu va manca foarte mult deoarece intra in factory mode si va 'emula' sonda lamda).
- senzorul de temperatura, aici mananca cu kg. (posibilitati: senzor intrerup, sau mufa), inegreste bujiile, pornire grea in special cu motorul cald, da in nas la o accelerare brusca.
fa rost de un manual de utilizare, acolo scrie la ce temperaturi ce valoare are rezinstenta senzorului si poti sa pui in mufa senzorului o rezistenta pana faci rost de un senzor.
in manual este trecut cum se regleaza aprinderea(dar nu iti recomand sa umbli la ea!)
fa rost de autodata si in ea vei gasi descrierea cum sa testezi senzorul lamda si senzorul de temporatura.
agasy17
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Motorul este C14NZ.Am cumparato cu injectie monopunct dar un mecanic a facut rost de o galerie si ia pus carburator.fac maine o poza ptr demonstratie.Cred ca facut o combinatie intre 2 motoare 12NB si 14NZ ceva de genul asta.acum am seria pe motor C14NZ si este 100% carburator.la mine este si o problema,cand imi fac o comanda ptr piese aceeasi problema ,,toata lumea imi spune ca nu exista C14NZ carburator dar eu am.cred ca iam descoperit problema si o sa incerc sa schimb ceva..adik bobina de inductie,,,dc cred ca e cam dusa...dela roti imi arunca apa pe ea si de acolo incepe totul...merge foarte rau...apoi fisele seara cand e intuneric bezna se vad scantei albastre printre ele adik e clar si cu alea....si mai apoi mai am un releu langa bobina de inductie si si acela daca se uda de la roti iar e problema.o sa incerc sa le schimb alea si apoi sa vad cum merge..azi am fost cu masina si am facut transfagarasanu si nu am avut nici o problema cu masina dar la intoarece cand am intrat in oras a inceput sa ploaie si de acolo dezastru...deabia am ajuns in parcare si nu am avut de mers decat vreo 3 km dar a fost un chin.prima daca sa inecat de vreo 50 de ori apoi mia murit ,.,,apoi am repornito am mai mers 2 metri apoi iar a murit si cand am pornito sau udat bujiile.am stat in masina pana sa oprit ploaia apoi am scos fisele ,releul acela , bobina erau ude ,adik foarte ude leam scuturat leam suflat si apoi nu mai avea nimik masina.dar asta se intampla de fiecare data .oricum daca ploua 20 de ore nu puteam sa fac nimik.
apropo...am nevoie de o planetara fata stanga ,,daca are cineva la vanzare ,sau un schimb cu 2 cauciucuri Dunlop Classen Nexen 185/60 R13 apoape noi ,,,adik au sub 3000 km..acum am luat Continental....
apropo...am nevoie de o planetara fata stanga ,,daca are cineva la vanzare ,sau un schimb cu 2 cauciucuri Dunlop Classen Nexen 185/60 R13 apoape noi ,,,adik au sub 3000 km..acum am luat Continental....
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ok atunci ii varza situatia!dece ai trecut pe carburatie?
deci daca esti sigur ca apa este de vina (faza cu datul in nas)vezi de unde vine.
eu am avut o problema la iesirile bratelor pt capatul de bara(bara ce uneste caseta de directie si cu capetele) cand intram cu viteza in balta imi uda tot motorul si fisa principala se umezea in delcou iar motorul incepea sa trepideze.rezolvarea a fost simpla am pus un cauciu(camera de dacie) taiat in doua(doar ca bara sa iasa) si am rezolvat intreaga problema!vezi daca nu iti este la fel.
deci daca esti sigur ca apa este de vina (faza cu datul in nas)vezi de unde vine.
eu am avut o problema la iesirile bratelor pt capatul de bara(bara ce uneste caseta de directie si cu capetele) cand intram cu viteza in balta imi uda tot motorul si fisa principala se umezea in delcou iar motorul incepea sa trepideze.rezolvarea a fost simpla am pus un cauciu(camera de dacie) taiat in doua(doar ca bara sa iasa) si am rezolvat intreaga problema!vezi daca nu iti este la fel.