Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • agasy17

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu un Opel Kadett 1.4 OHC,motor C14NZ ,carburatie,carburator pierburg simplu.Are cineva idee cum se regleaza carburatorul ,delcoul la cate rotatii.Adik intreb aerul si benzina cum se regleaza si cat anume .care ar fi cea mai buna solutie de desfundat si curatat carburatorul?Multumesc
Skip ads

  • raul_20082001

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2009

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca il poti spala bine cu decarbusolv si merge.dak nu ai nici o problema cu el
  • raul_20082001

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2009

  • Mesaj Privat
adica momentan functioneaza
  • agasy17

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
merge monentan dar mananca cam mult si tot la 1 luna schimb bujiile si nu stiu de ce.merg cam 4 saptamani si apoi incepe sa imi dea in nas,pornirea este grea,iar cand ploua sau e frig afara cam asa +5 grade deja e problema adik nu imi sta la relanti,da in nas,moare,adik merge foarte urat.
  • raul_20082001

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2009

  • Mesaj Privat
atunci cred eu k ai probleme cu aprinderea electrica sau nu pusa bine la punct distributia dar 60
% e aprinderea electronica
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
C14NZ, nu are carburator!este pe injectie monopunct!
fa testul cu agrafa si verifica ce eroare da!
Daca mananca mai mult 2 posibilitati ar fi:
- sonda lamda(daca nu este in scurt atunci nu va manca foarte mult deoarece intra in factory mode si va 'emula' sonda lamda).
- senzorul de temperatura, aici mananca cu kg. (posibilitati: senzor intrerup, sau mufa), inegreste bujiile, pornire grea in special cu motorul cald, da in nas la o accelerare brusca.

fa rost de un manual de utilizare, acolo scrie la ce temperaturi ce valoare are rezinstenta senzorului si poti sa pui in mufa senzorului o rezistenta pana faci rost de un senzor.
in manual este trecut cum se regleaza aprinderea(dar nu iti recomand sa umbli la ea!)

fa rost de autodata si in ea vei gasi descrierea cum sa testezi senzorul lamda si senzorul de temporatura.
  • agasy17

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Motorul este C14NZ.Am cumparato cu injectie monopunct dar un mecanic a facut rost de o galerie si ia pus carburator.fac maine o poza ptr demonstratie.Cred ca facut o combinatie intre 2 motoare 12NB si 14NZ ceva de genul asta.acum am seria pe motor C14NZ si este 100% carburator.la mine este si o problema,cand imi fac o comanda ptr piese aceeasi problema ,,toata lumea imi spune ca nu exista C14NZ carburator dar eu am.cred ca iam descoperit problema si o sa incerc sa schimb ceva..adik bobina de inductie,,,dc cred ca e cam dusa...dela roti imi arunca apa pe ea si de acolo incepe totul...merge foarte rau...apoi fisele seara cand e intuneric bezna se vad scantei albastre printre ele adik e clar si cu alea....si mai apoi mai am un releu langa bobina de inductie si si acela daca se uda de la roti iar e problema.o sa incerc sa le schimb alea si apoi sa vad cum merge..azi am fost cu masina si am facut transfagarasanu si nu am avut nici o problema cu masina dar la intoarece cand am intrat in oras a inceput sa ploaie si de acolo dezastru...deabia am ajuns in parcare si nu am avut de mers decat vreo 3 km dar a fost un chin.prima daca sa inecat de vreo 50 de ori apoi mia murit ,.,,apoi am repornito am mai mers 2 metri apoi iar a murit si cand am pornito sau udat bujiile.am stat in masina pana sa oprit ploaia apoi am scos fisele ,releul acela , bobina erau ude ,adik foarte ude leam scuturat leam suflat si apoi nu mai avea nimik masina.dar asta se intampla de fiecare data .oricum daca ploua 20 de ore nu puteam sa fac nimik.
apropo...am nevoie de o planetara fata stanga ,,daca are cineva la vanzare ,sau un schimb cu 2 cauciucuri Dunlop Classen Nexen 185/60 R13 apoape noi ,,,adik au sub 3000 km..acum am luat Continental....
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ok atunci ii varza situatia!dece ai trecut pe carburatie?

deci daca esti sigur ca apa este de vina (faza cu datul in nas)vezi de unde vine.
eu am avut o problema la iesirile bratelor pt capatul de bara(bara ce uneste caseta de directie si cu capetele) cand intram cu viteza in balta imi uda tot motorul si fisa principala se umezea in delcou iar motorul incepea sa trepideze.rezolvarea a fost simpla am pus un cauciu(camera de dacie) taiat in doua(doar ca bara sa iasa) si am rezolvat intreaga problema!vezi daca nu iti este la fel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR