- b82bog
- OP
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
E prima iarna care am petrecut-o cu masina si as fi vrut sa stiu ce e de facut dupa anotimpul asta? Ma gandesc aici nu numai la articulatiile care au avut cu siguranta de suferit ci , poate , si la alte lucruri care ar trebui facute pentru intretinerea masinii in conditii bune. Va bagati cu niste sfaturi "batranilor"?????
giani71
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: pitesti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
Eu de regula, odata cu incalzirea vremii schimb uleiul, chiar daca nu am parcurs nr. de km (8-9000 km). Motorul functioneaza pe timp de iarna in conditii improprii si se uzeaza considerabil cand temperaturile sunt scazute, mai ales la porniri si opriri dese...la Opel (DIESEL) se stie ca temperatura ajunge greu la temp de regim(20-30km iarna).
Alte verificari nu sunt necesare decat daca masina solicita asta. Trecerea de la iarna la vara nu impune aceleasi verificari stricte ca trecerea de la vara la iarna...
Alte verificari nu sunt necesare decat daca masina solicita asta. Trecerea de la iarna la vara nu impune aceleasi verificari stricte ca trecerea de la vara la iarna...
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
beast
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z12-XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
b82bog a scris:E prima iarna care am petrecut-o cu masina si as fi vrut sa stiu ce e de facut dupa anotimpul asta? Ma gandesc aici nu numai la articulatiile care au avut cu siguranta de suferit ci , poate , si la alte lucruri care ar trebui facute pentru intretinerea masinii in conditii bune. Va bagati cu niste sfaturi "batranilor"?????
Cred ca cel mai important lucru ar fi o spalare completa - ma refer la partea de jos a masinii care acumuleaza sarea si nisipul de pe strazi. Ar mai fi si spalatul motorului, dar cred ca mai bine ar trebui curatat cu o carpa si solutie(destul de riscant la spalatorie, parerea mea).