Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
salut
va cer si eu parerea in urmatoarea problema:

Am un Astra Coupe 2.0 turbo benzina si am urmatoarea "problema":
Se aude un tacanit din motor suparator si merge la relanti oarecum neregulat (dar nu foarte, variatii de turatie de maxim 100-150 ture). Daca o turez la 5-6000 ture da si foarte putin fum albastru pe esapament.

Dupa sfatul a 3 mecanici printre care care si unul de la Di-Bas am schimbat tachetii si am verificat axele cu came pentru uzura. Axele au iesit ok iar tachetii au fost schimbati cu unii noi (16 buc in valoare de 12 mil lei plus manopera 4 mil).
Dupa ce am schimbat tachetii se aude acelasi tacanit la aceeasi intensitate.

Rulez cu un ulei 5W30 Castrol pentru motoare turbo, maine o sa incerc sa pun ulei original opel sa vad ce iese.
In rest masina trage fara probleme, daca o turez la 1500 ture tacanitul dispare,la fel si variatiile de turatie.
Masina e fabricatie 2002 are 79 000 km pe cartea de service dar nu bag mana in foc pentru ei si pentru autenticitatea cartii de service, oricum urme de uzura nu pare sa aiba si tind sa cred ca e kilometrajul real.

Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta sau stie un meserias bun care sa ma ajute (cei de la di-bas au spus ca nu se pronunta, masina a iesit bine la toate testele pe calculator, si ca sunt posibile mai multe defecte: axele, chiuloasa, etc sau nici una din ele, dar nu pot fi aflate decat prin inlocuire; adica e posibil sa mai dau 1500 euro si sa fie la fel ca inainte).

Multumesc anticipat de raspuns.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Of de ce cred ca mecanic auto e o rasa pe cale de disparitie!
Imi pare rau ca nu pot sa-ti dau un ajutor concret dar mai cauta. Sper sa nu ai dreptate cu ultima ta propozitie dar cam astea sunt cauzele posibile.
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
acceasi problema a avut un prieten cu un Leon, tot 2002.(baga benzina 95) Am fost cu el la Porshe Romania....si ne au zis asa : "acest motor e facut sa mearga cu benzina 98!!!, acel tacanit iti apare cand arderile sunt incomplete" .....a bagat benzina...cu cifra octanica mai mare de 98 si a disparut acel tacanit. nu stiu daca e acceasi treaba si la tine si banuiesc ca nu bagi benzina de 95.....dar m am gandit sa ti spun si patania prietenului meu sperand sa fie acceasi problema. Bafta!
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ciudat dar si eu bag benzina 95
merci
o sa incerc cu omv 100
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Este exact ce mi s-a intamplat cand am fost in RO cu benzina proasta...
In rest aia de la Porsche vorbesc ca sa nu taca... TOATE masinile din CE TREBUIE sa functioneze cu "95", doar ca din cei 95 vreo 15 s-au "evaporat" la unele pompe... Evil or Very Mad
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sper sa nu te descurajez ...insa verifica postul meu cu reprezentantele Opel din Romania ..
Am avut o senzatie de deja-vu cand am citit postul tau
In vara am avut acelasi tacanit . Aceeasi mecanici de opel mi-au zis sa schimb tachetii si pompa de ulei - tradus in RO 2000 + 1000 RON .
Tacanitul a ramas...
Schimba segmentii + rectificare arbore - 5600 RON
De fapt era un piston aplecat + un segment spart...
de fapt s-a schimbat tot motorul pana la urma . Mai bine .

Rezulta : nervi terminati + o carca de bani aruncati si o gramada de timp pierdut .
Asa ca nu mai schimba piese aiurea si da o fuga pana la Victoria Brasov.Sau la Gold Platin ca-s patiti cu mine si dupa ce au platit cateva mii de euro cred ca sufla si in iaurt . Sper.

PS : Tacanitul la inhectoare este distinct fata de tacanitul de tacheti - pistoane - segmenti . Adica inconfundabil..Asa ca nu-i cazul sa iei in calcul.
  • M-A-X

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Tg-Mures
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La asta ma gandeam si eu, sa nu fie tacanitul de la injectoare... Cat de tare se aude? Daca suparator de tare, e bai, daca nu, sunt injectoarele...
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul, am pus original opel GM 10W40, am schimbat toata benzina am pus OMV 100...se aude fix la fel.
Luni mai fac o incercare sa masor presiunea la pompa de ulei, deoarece cand turez putin masina (cand se mareste presiunea la ulei) tacanitul dispare iar motorul merge rotund. De aici tind sa cred ca nu piston sau segment, deoarece tacanitul s-ar mari o data cu turatia
  • M-A-X

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Tg-Mures
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu nu rezist sa bag doar Omv 100... ca la cat consuma si la cat umblu ma cam rupe... In schimb bag Super Luk 98, care e 35600 litru si mi se pare destul de buna...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Din extrem de putina mea experienta cu benzina mioritica... Super Luk=Super Fuck... NEVER AGAIN, nici daca imi fac aia plinul gratis... Exclamation
  • beatmaker

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
si eu am mers cu Super Lukoil aia de 98 si mi s a parut foarte buna, fata de 95 de la omv sau mol...aia de 98 de la mol e mai proasta decat cea de la lukoil.....am facut zeci de probe....si am ales o pe cea de 99+ de la petrom Laughing
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 729
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu, vezi sa nu fie infundat sorbul de la ulei si sa nu iti urce uleiul sus. Eu nu am stiut asta si am schimbat motorul cu totul.
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mama
numai motoare schimbate...ma ia capu...Sad
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Supozitii putem face o mie....

Sunt doua chestiuni distincte :
1. Tacanit injectoare - ai scapat usor

2.Tacanitul vreunei piese din motor - Cauze : presiune de ulei scazuta , infundat canalul si nu urca uleiul , sorbul infundat + inca alte 100 de cauze .

Normal ar fi ca daca pui ulei kai gros sa se diminueze .
Alta chestie observata la mine : Cand aveam segmentul spart , dupa ce ii dadeam peste 4000 de ture mergea masina ca unsa...Nu se mai auzea nici un tacanit ca se ungea totul . Asta apropos ca la tine nu se mai aude in turatie
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am fost azi la Union Motors si mi-au masurat presiunea pompei care a iesit perfecta, dar cam scapa presiune in baie, daca scot busonul de ulei cam arunca putin ulei.
Ramane doar sa imi desfac motorul (ma ia groaza) si sa vad despre ce e vorba.

Va rog sa imi spuneti la cine as putea sa ma duc pentru operatia asta (exclus reprezentante gen Union sau Dibas pentru ca nu suport sa nu stau langa masina cand o desfac + preturile exagerate).

Daca stiti vreun mecanic sau un service cu preturi normale care s-ar pricepe sa imi desfaca motorul si imi spuna ce e in neregula var rog lasati datele de contact aici.

Merci.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dupa mine nu e nimic la jocuri-ungere_pistoane-segmenti, incearca sa pui in benzina o solutie de curatat injectoarele si data viitoare cand schimbi uleiul, pune unul cu o clasa mai vascos...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De ce sa puna unul cu o clasa mai vascos ? E motor turbo , e de turatie , ulei ful, si9ntetic . In conditiile in care pui unul cu o clasa mai vascos inseamna ca accepti faptul ca prezinta uzuri peste limita normala .

Cat despre faptul ca nu te lasa sa stai langa masina cand o desface , asta-i politica GM . Poti me5rge la " nea Gheorghe " la curte care lucreaza dupa program insa daca se intampla ceva iti da ala garamntie ?
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am pus si ulei mai vascos, in loc de 5W30 am pus 10W40.
Chiar nu vreau sa desfac motorul la opel..dar nici la nea gheorghe in curte. Vreau un service calumea cu mecanic bun care sa ma lase sa stau langa masina si sa nu dureze 2 saptamani operatiune Smile.
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
E motor turbo , e de turatie


din contra . . .fiind motor turbo nu e de turatie . . .

cand ai schimbat tachetii ai schimbat si pastilele de reglaj ???? daca vrei te trimit eu la un mecanic bun . . . .
  • cont-sters-1946

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Chiar ma intrebam daca mai are cineva problema asta...

Mi se intampla si mie, exact la fel (Z22SE) la relanti, se aude un pacanit/tacanit usor, mai ales dupa drum lung sau cand e vremea rece si se simte uneori o mica oscilatie a turatiei (cca. 100 ture).. in turatie mare nu pare a avea probleme.

Benzina: MOL98/OMV100/PETROM99+ (eu sincer nu prea vad diferente)

Masina a fost luata la 50.000 km din DE (pe cartea de service - numai ulei 10W40). de cand a intrat in posesia mea CastrolTXTSoftec(5W-40) sau CastrolGTX7(5W-40).

Am cerut cateva pareri prin craiova, si la Opel si la "nea Gheorghe" => nici un raspuns convingator, doar propuneri de desfacere a motorului (majoritatea recomanda curatarea injectoarelor.. asta cum se face mai bine? cu solutie si aparatura speciala, cu solutie in benzina sau cu ultrasunete?!)

Zgomotul a inceput sa se auda (desi nu sunt sigur 100%) de cand am schimbat filtrul de aer cu un K&N HighPerformance conic.. dupa mine nu prea are nici o legatura, dar...

P.S. ElSpa esti din craiova?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR