Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mda, X16XEL strikes back...vezi ca s-a mai discutat, posibile cauze:
1. Mers mult timp in oras=>are nevoie de o alergatura
2. Limitator presiune in rampa (nu mai tine presiunea de combustibil in rampa injectoarelor)
3. Senzori axa cu came sau vilbrochen defecti
4. Modul aprindere
5. Senzor temperatura apa
1. Mers mult timp in oras=>are nevoie de o alergatura
2. Limitator presiune in rampa (nu mai tine presiunea de combustibil in rampa injectoarelor)
3. Senzori axa cu came sau vilbrochen defecti
4. Modul aprindere
5. Senzor temperatura apa
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
chi79
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pot fi si injectoarele dar mai putin probabil. Cu limitatorul de presiune e mai complicat, tb. mers la un mecanic care sa aiba scula din aia de masurat presiunea in rampa...ca idee generala la X16XEL tb. sa fie intre 2,4-2,6 bari fara vacuum si 2,3-2,5 cu vacuumul cuplat (e vorba de circuitul de vacuum al limitatorului). In rest ramane ce am zis mai sus, eventual bujii, fise (de verificat) si alte chestii marunte.
chi79
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
djd3nys
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
ceva de genul am avut si eu problema la masina mea cand se incalzea devenea puturoasa si o calcam podea si o lua asa domol nu zvacnea si am fost la masitor a pus testeru a schibmat senzorul de temperatura si cu 100 de lei cu tot cu tester si senzorul acela merge mai bine dar ceva ceva mai am pe udneva ca are momente cand devine putoare si are momente cand ma uimeste cum trage, dar ,,,, nui de mirare si benzina sa fie proasta ... asa ca verificati si senzorul acela de temp nui scump si cu siguranta simtiti diferenta acum mia scazut si consumul si relantul nu mai oscileaza si raspuns in accelerare mai bun
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
djd3nys
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
senzorul de temperatura il gasesti la motorul x16xel cum te uiti la motor in stanga langa cureaua de distributie este ceva albastru si are o mufa cu 2 fire acela e o mufa patratoasa. dar daca mergi la un emcanic te lamureste el imdediat. eu acum banuiesc ca am probl cu senzorul de la filtru de aer ca iam pus filtru de aer sport de asta cu 70 de lei ceva fainut dar nu se prea simte ba mai mult cred ca e plin de praf senzorul ca ieri mi sa aprins martorul in bord si ba trage ba nu trage il voi pun pe cel vechi credca pt ca asta sport mi se pare ca trage aer cald din incinta motorului pe cand cel original trage aer din grila
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
am incercat alt regulator de presiune si se pare ca are acelasi dat in nas masina la accelerare. problema nu este de la el. Am schimbat buji, fise, bobina, senzor temp si degeaba. Pompa de benzina am incercat sa vad ce debit da si da doar 2 Litri pe minut ceea ce mi se pare putin si cel mai probabil de aicea e problema. In primele 15 secunde ar un debit foarte mare(aprox 700-800 ml ) apoi se miceste si aicea este problema ei cred eu.
Stie cineva la o presiune de 3 BAR ce debit trebuie sa fie intr-un minut la pompa? ( eu cred ca undeva pe la 2,8-3-2 litri pe minut ar trebuii )
Stie cineva la o presiune de 3 BAR ce debit trebuie sa fie intr-un minut la pompa? ( eu cred ca undeva pe la 2,8-3-2 litri pe minut ar trebuii )