Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 xI6xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cu respect la toata lumea am si eu o probelma uriasa asa zic eu .
Am schimbat garnitura la culbutori si am pus silicon rosu apoi am pus toate componentele unde le era locul apoi dupa cateva ore am pornit masina si surpriza pornea foarte greu si foarte inecata si ramanea motorasu galben aprins,am oprit motoru si acum nu vrea sa mai porneasca deloc.
tip motor vectra b 96' 1,6 16valve benz
Skip ads

  • vycc

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
danutz_geo a scris:eu am avut aceasta problema dar am fost cu ea in service si aveam trei tacheti blocati si anume sistemul de ungere cu ulei nu ajunge la acesti 3 tacheti ei fiind unsi cu ulei mai putin decat cel bun am schimbat tacheti am facut un drum de rodaj de 3000 km si api iam schimbat iar uleiul punandui castrol gtx si nu mai se aude nici o bataie . acum asta a fost problema mea eu am rezolvato in service si parerea mea este ca la cea mai mica problema ar trebui mers la service
salut dane,opserv ca esti din bucresti si vorbesti de un anume service de opel,m-ar interesa si pe mine acel service unde zici ca ai fost ,constat ca ai fost multumit de el,am si eu anumite probleme la un opel astra 16xe
  • danutz_geo

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sorry nu mai e acel service. criza sau eu stiu de ce sa inchis.
  • ktln

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am o astra z16xe 2002 101,am patit la fel si am folosit o solutie pt tacheti 30lei care se toarna in ulei,dupa 300 de km du se mai aude nimic.
  • vycc

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ktln a scris:am o astra z16xe 2002 101,am patit la fel si am folosit o solutie pt tacheti 30lei care se toarna in ulei,dupa 300 de km du se mai aude nimic.


nu e rea ideea ta,insa ar fi mult mai buna daca mi-ai spune si cum se numeste acea solutie.
  • ktln

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu mai stiu exact e de la lychi molli sau cum se scrie.mergi la magazine de piese auto si intreaba.eu am pus cand am schimbat uleiul si nici nu a fost nevoie de cei 300 de km,nu se mai aude nimic.
  • luktm

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
aceasta este solutia :http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditiv-ulei-supape-hidraulice.
  • vycc

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
luktm merci frumos,sper sa reusesc sa rezolv
  • luktm

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
asa arata .................

  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 778
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare tot astra g z16xe se aude un rontait la decelerare.De la ce ar putea fi poate axa cu came?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
As vrea sa stiu cu ce scula se scot tachetii din chiulasa ?

Am incercat sa ii scot pentru a-i curata de apa din ulei (garnitura de chiulasa) dar nu ies, corpul a ramas in chiulasa si a iesit doar corpul mai subtire.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca vrea cineva detalii, pot descrie mai in amanunt.

Cert este ca tachetii, piesele alea cu arc in interior si cu capul de sus rotund, sint blocati in chiulasa, nu se comprima, nu lucreaza, sint blocati.
Nici nu se rotesc, nici nu ies.

Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva, il rog sa descrie cum a rezolvat.

In prima faza, am reusit cu o cheie de 14, o bag sub bila aia din cap si fac pirghie.
Am scos doar 1.
Al doilea a iesit dezasamblat, siguranta a iesit imediat.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca nimeni n-a mai avut tachetii blocati in halul asta, de aici si lipsa de raspunsuri la intrebarea mea.

Intr-un final, am reusit sa-i scot, cu lampa de sudura instalatii cupru.
  • dorin01

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
varza a scris:@korupt_77 mai intai tre sa iti treci in semnatura sau sa ne spui ce motor ai
totusi daca e benzinar si motorul e cald si ai bataie la tacheti inseaman ca ai o problema maricica
Exclamation totusi sa stiti ca eu sunt sceptic ca e bataia de la tacheti ...sa stiti ca acea bataie o puteti confunda si cu zumzaitul de la AVANS care poate fi dereglat

am si eu la astrag din 2003 o bataie uni zic ca sunt tachetii altii ca e evacuarea din fata,la relanti se aude cam pina la 3000 turatii,la turatii mai mari de 3000 motorul se aude frumos,cand accelerez pe loc de la relanti la 2500 turatii se aude ca si cum ar fi niste site care se lovesc,am desfacut capacul de la evacuare fata nu se vedea nimic spart acolo am crezut ca e teava sparta ,ce sa fie? Cand accelerez pina la 3000 rpm se aude ragusit ,dupa 3000 nu se aude,cand trec printre masini stationate cu geamul deschis se aude acel zgomot ragusit,chiar nu stiu ce sa fie,fum nu scoate la evacuare intre chiuloasa si esapament,asa ca exclud garnitura,un mic fasait se aude sub motor la acel racord ,dar nu de acolo se aude aceea raguseala.
  • kanmusic

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2015

  • Mesaj Privat
BUNA LA TOTI OPELISTII AM O PROBLEMA SI EU CU UN OPEL ZAFIRA 2001 MOTOR 16 BENZINA AM O BATAIE LA MOTOR CINEVA A ZIS CA SUNT TACHETII MA PUS SA IAU LUQUYL MOYL CICA SAR OPRI BATAIA LA TACHETI DAR NU SA REZOLVAT NIMIC DE LA CE AR PUTEA FI VA ROG SA MA AJUTATI
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu mai scrie cu litere mari,se considera ca strigi/tipi la noi,
daca mecanicu a zis ca trebuie schimbati tachetii,inseamna ca trebuie schimbati toti 16
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
De când s-a schimbat vremea am descoperit și eu la prima pornire o bãtaie de tacheți(parcã 2 tacheti ar fi sau unul) țãcãne cca 10 sec apoi pauzã cca 5 secunde și tot așa pânã când începe sã miște acul de la antigel rãcire. Deci la rece țãcãne. Peste 1000 km urma sã schimb uleiul dar cred ca îl schimb mai repede. O sã bag 5w40 dar nu sunt sigur de care. Poate își mai revine. Am acum în motor ulei de ford motorcraft 10w40 pus de un mecanic italian la service pt rodaj de maxim 5000 km. Pãreri?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
O mica rectificare..iti bat culbutorii..tachetii nu au cum sa bata...se poate sa fie de la ulei..fiind 10w40 este mai gros si pompa de ulei impinge uleiul mai greu in rampa...asta e parerea mea ...nu stiu daca e buna!1
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
tase
motoarele astea nu mai au culbutori(ca fosta ta dacie)au tacheti hidraulici,si culmea ei fac galagie
mihaidarie
se pot repara tachetii,daca nu au rupte arcurile din ei sau supapele de retinere a uleiului,dar se baga numai cine stie,altii le schimba
au 2 arculete si 2 supape la care lucrezi cu lupa si penseta
eu am motul 5w40 si merge bine,nu se aude nimic
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca :partea metalica ,care apasa capatul supapei sub presiunea uleiului nu se mai numeste culbutor?Acum se numaste tachet?Daca e asa scuze eu am ramas la Dcaie ..nu stiam ca intre timp s-a modificat denumirea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR