- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
salut
va cer si eu parerea in urmatoarea problema:
Am un Astra Coupe 2.0 turbo benzina si am urmatoarea "problema":
Se aude un tacanit din motor suparator si merge la relanti oarecum neregulat (dar nu foarte, variatii de turatie de maxim 100-150 ture). Daca o turez la 5-6000 ture da si foarte putin fum albastru pe esapament.
Dupa sfatul a 3 mecanici printre care care si unul de la Di-Bas am schimbat tachetii si am verificat axele cu came pentru uzura. Axele au iesit ok iar tachetii au fost schimbati cu unii noi (16 buc in valoare de 12 mil lei plus manopera 4 mil).
Dupa ce am schimbat tachetii se aude acelasi tacanit la aceeasi intensitate.
Rulez cu un ulei 5W30 Castrol pentru motoare turbo, maine o sa incerc sa pun ulei original opel sa vad ce iese.
In rest masina trage fara probleme, daca o turez la 1500 ture tacanitul dispare,la fel si variatiile de turatie.
Masina e fabricatie 2002 are 79 000 km pe cartea de service dar nu bag mana in foc pentru ei si pentru autenticitatea cartii de service, oricum urme de uzura nu pare sa aiba si tind sa cred ca e kilometrajul real.
Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta sau stie un meserias bun care sa ma ajute (cei de la di-bas au spus ca nu se pronunta, masina a iesit bine la toate testele pe calculator, si ca sunt posibile mai multe defecte: axele, chiuloasa, etc sau nici una din ele, dar nu pot fi aflate decat prin inlocuire; adica e posibil sa mai dau 1500 euro si sa fie la fel ca inainte).
Multumesc anticipat de raspuns.
va cer si eu parerea in urmatoarea problema:
Am un Astra Coupe 2.0 turbo benzina si am urmatoarea "problema":
Se aude un tacanit din motor suparator si merge la relanti oarecum neregulat (dar nu foarte, variatii de turatie de maxim 100-150 ture). Daca o turez la 5-6000 ture da si foarte putin fum albastru pe esapament.
Dupa sfatul a 3 mecanici printre care care si unul de la Di-Bas am schimbat tachetii si am verificat axele cu came pentru uzura. Axele au iesit ok iar tachetii au fost schimbati cu unii noi (16 buc in valoare de 12 mil lei plus manopera 4 mil).
Dupa ce am schimbat tachetii se aude acelasi tacanit la aceeasi intensitate.
Rulez cu un ulei 5W30 Castrol pentru motoare turbo, maine o sa incerc sa pun ulei original opel sa vad ce iese.
In rest masina trage fara probleme, daca o turez la 1500 ture tacanitul dispare,la fel si variatiile de turatie.
Masina e fabricatie 2002 are 79 000 km pe cartea de service dar nu bag mana in foc pentru ei si pentru autenticitatea cartii de service, oricum urme de uzura nu pare sa aiba si tind sa cred ca e kilometrajul real.
Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta sau stie un meserias bun care sa ma ajute (cei de la di-bas au spus ca nu se pronunta, masina a iesit bine la toate testele pe calculator, si ca sunt posibile mai multe defecte: axele, chiuloasa, etc sau nici una din ele, dar nu pot fi aflate decat prin inlocuire; adica e posibil sa mai dau 1500 euro si sa fie la fel ca inainte).
Multumesc anticipat de raspuns.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
discutia continua in celalalt topic deschis de ElSpa in forumul Probleme Tehnice :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=55621
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=55621