vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cu espero de 1.5 90 cai, aceeasi treaba, tot cu 5 urca la viteza maxima si asta la turatie mare, la 180 se duce turometrul aproape de zona rosie, deci cu siguranta ca in 4 nu are cum sa ajunga la viteza respectiva.
La tine poate ai o cutie de viteze mai lunga, facuta pt. un motor mai mare, ca sa prinda viteza mai mare, dar totusi la 170 in a 5-a ar trebui sa aiba turatie suficienta ca sa-si mentina macar viteza.
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Da, daca imi aduc aminte bine, tot C18NZ era si la vectra mea, si masina e clar ca e mai grea, si ajungea cu 5 la 190, dar f. greu, dupa 160-170 urca f. greu. In schimb un Astra F de 1.6i ce am vazut eu, in 2 portiere era super sport, tragea sensibil mai bine ca a mea, deci ma gandesc ca Astra F cu 1.8i ar trebui sa fie super sport.
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
eu mai mult de 140-150km/h in a 5a n-am atins...adica n-am incercat... cred ca 140 am la vreo 4000rpm...
in a 4a mai mult de 120km/h n-am trecut....
legat de tipul de cutie de viteze vezi topicul asta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=344 (erau niste poze puse de chiciuc acolo) - pentru tipul tau de motor citeai randul cu Transmission
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca vrei calitati dinamice, retrogradezi, iti faci treaba si revii intr-a 5-a...
Cu asta pe care o am acum insa e cu totul alta mancare de peste... intr-a 5-a pot merge de la 40 la vit maxima, e o adevarata minune...
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
Merci, CatalinE, insa nu vad pozele din topicul respectiv, imi pare rau, vazusem topicul si chiar ma interesa. Pe noua autostrada am ajuns la 180, in timp ce unii cu Bemveuri treceau pe langa mine... tu ai 1.8 16V, vad. A fost alergat rau ? Motorul meu a fost schimbat, asa ca mai merge inca bine - pana in treapta a 5 a, evident.
Sa fie oare treapta a 5 a - "pentru familie sau autostrada" ca sa spun asa , la tipul asta de masini ? In cartea ei scrie ca viteza maxima este calculata in treapta a 4 a la 5400 turatii. O sa ma uit si pentru X18XE, ca sunt toate motorizarile pe Astra F trecute in carte.
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Merci, CatalinE, insa nu vad pozele din topicul respectiv, imi pare rau, vazusem topicul si chiar ma interesa. Pe noua autostrada am ajuns la 180, in timp ce unii cu Bemveuri treceau pe langa mine... tu ai 1.8 16V, vad. A fost alergat rau ?
Cand am luat masina fostul proprietar mi-a zis ca merge si cu 180km/h. I-am facut si compresia si de iesit a iesit ok.
De cand am luat-o insa nu i-am schimbat nici macar bujiile, nici injectoarele nu le-am curatat, etc. O sa-i fac o revizie majora in 2-3 saptamani(inclusiv schimbat ulei - apropos tu ce i-ai pus?).
Sincer si eu am sperat sa atinga mai mult mai ales ca e un 16v cu 125CP, multi injectie (Ecotec). Dar mai mult de 4000 de ture nu am dus-o mai ales ca se aude un zornait 'important' de la aceasta turatie in sus (am toba sparta trebuie s-o schimb).
Faza e ca inca n-am gasit un mecanic sa se priceapa cu adevarat la motoare...Ba gasisem unu' da' i s-a inchis service-ul (ala stia sa faca si update de soft la ECU) 😭
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Vorbesc de comportamentul ei fara retrogradare, evident...
Despre turatie, sincer sa fiu nu pot sa-ti spun nimic, fara sa inventez... oricum regula era (empiric...) 1000ture = 40kmh, intr-a 5-a
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cand am luat masina fostul proprietar mi-a zis ca merge si cu 180km/h. I-am facut si compresia si de iesit a iesit ok.
De cand am luat-o insa nu i-am schimbat nici macar bujiile, nici injectoarele nu le-am curatat, etc. O sa-i fac o revizie majora in 2-3 saptamani(inclusiv schimbat ulei - apropos tu ce i-ai pus?).
Sincer si eu am sperat sa atinga mai mult mai ales ca e un 16v cu 125CP, multi injectie (Ecotec). Dar mai mult de 4000 de ture nu am dus-o mai ales ca se aude un zornait 'important' de la aceasta turatie in sus (am toba sparta trebuie s-o schimb).
Faza e ca inca n-am gasit un mecanic sa se priceapa cu adevarat la motoare...Ba gasisem unu' da' i s-a inchis service-ul (ala stia sa faca si update de soft la ECU) 😭
In carte nu am date pentru C18XE, nu stiu de ce, in schimb despre Astra F cu C20XE scrie ca viteza maxima din constructie este 220 Km/h. Deci cred ca C18XE ar trebui sa aiba limita pe la 200 - 205... Si eu am un zornait incepand de la 4700 turatii, zici ca ar fi toba ?
Eu i-am pus Castrol RS 10W60 si, sincer simt diferenta.
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
In carte nu am date pentru C18XE, nu stiu de ce, in schimb despre Astra F cu C20XE scrie ca viteza maxima din constructie este 220 Km/h. Deci cred ca C18XE ar trebui sa aiba limita pe la 200 - 205... Si eu am un zornait incepand de la 4700 turatii, zici ca ar fi toba ?
Eu i-am pus Castrol RS 10W60 si, sincer simt diferenta.
Viteza maxinma e 205km/h sau ceva de genul asta. scrie pe talon..
La mine toba zornaie si la relanti si prezinta urme de rugina pe afara, asa ca...
Ce ulei ai avut inainte?
vallik
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2004
- Mesaj Privat
Viteza maxinma e 205km/h sau ceva de genul asta. scrie pe talon..
La mine toba zornaie si la relanti si prezinta urme de rugina pe afara, asa ca...
Ce ulei ai avut inainte?
Pai si la mine mai zornaie la relanti sau cand apas acceleratia, de undeva de sub schimbatorul de viteza sau frana de mana .. insa in mers la turatie mare nu pot sa imi dau seama daca e acelasi zgomot. Ar putea fi totusi si scutul acela de tabla prins cu suruburi care se afla intre toba si caroserie, posibil sa se atinga de toba. Cand am schimbat uleiul, am schimbat si garnitura de la baia de ulei, deci am dat jos saxofonul, iar dupa operatie, vreo 3 zile nu s-a mai auzit zornaitul, dupa care a reinceput.
De cand i-am curatat injectorul (cam doua luni si ceva) am pus numai OMV 100 in rezervor, si se simte la acceleratie bine de tot, iar motorul nu mai da sa moara la relanti cum facea inainte.
Inainte aveam ARAL 10W40, nu era rau, insa dimineata aveam niste zgomote pe la tacheti, cam 30 secunde pana se incalzea putin motorul. Cu uleiul asta, nu mai am problema 😎