Janos
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am un Opel Zafira din 2003, cu motor Y20DTH de 2000cmc DTI.
Am avut ceva probleme la motor si dupa ultima reparatie imi face urmatorul lucru: in marea majoritate se comporta normal, insa cateodata in timpul mersului se aprinde beculetul service, masina pica in bot, nu are putere deloc. Merge asa cateva sute de metri, dupa care se stinge beculetul si isi revine. In timp ce nu trage, nu scoate fum excesiv sau ceva.
Am pus pe tester si imi apare urmatorul lucru:
P0149 Fuel Timing Error
A mai intalnit cineva eroarea aceasta? Pe forum nu am gasit nimic referitor la asta.
Astept orice idei!
Toate cele bune,
Janos
Am un Opel Zafira din 2003, cu motor Y20DTH de 2000cmc DTI.
Am avut ceva probleme la motor si dupa ultima reparatie imi face urmatorul lucru: in marea majoritate se comporta normal, insa cateodata in timpul mersului se aprinde beculetul service, masina pica in bot, nu are putere deloc. Merge asa cateva sute de metri, dupa care se stinge beculetul si isi revine. In timp ce nu trage, nu scoate fum excesiv sau ceva.
Am pus pe tester si imi apare urmatorul lucru:
P0149 Fuel Timing Error
A mai intalnit cineva eroarea aceasta? Pe forum nu am gasit nimic referitor la asta.
Astept orice idei!
Toate cele bune,
Janos
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Janos
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
- vamasoiu ilie
- *
- 29 mesaje
- din 26 Dec 2008
- Zafira 2001 y20dth
- Prahova
vamasoiu ilie
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2008
- Mesaj Privat
Janos
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
- constructorul
- *
- 16 mesaje
- din 26 Jul 2009
- Zafira 2005 y20dth
- Cluj
constructorul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2005 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
sal JANNOS problema ta am avuto si eu la zafira dar la mine testerul nu dadea aceias defectiune si am schimbat un senzor ce se afla chiar linga EGR simtomele au fost la fel ca la tine cind se aprindea martorul cu cheita galbena din bord motorul nu se tura mai mult de 2800 rot,nu mai tragea si scotea fum negru,cind nu se aprindea martorul mergea bine
Janos
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
Intre timp m-am mai interesat. Sunt mai multe ipoteze, una mai rea ca cealalta.
1. Ori nu l-a pus la punct (nu l-a pus la loc bine) dupa reparatia motorului
2. Pistonasul de avans din cilindrul hidraulic nu lucreaza bine.
Referitor la asta, cineva care are un tester care afiseaza si valori reale, imi poate verifica niste chestii?
Cate grade este "inceput de injectie (nominal)" si "Inceput de injectie (real) la relanti? In turatie, cum se schimba aceste valori?
Presiunea de supraincarcare (turbo) reala cat de bine urmareste presiunea de supraincarcare nominala?
As mai avea niste intrebari, dar sa vedem daca ma poate ajuta cineva.
Toate cele bune,
Janos
1. Ori nu l-a pus la punct (nu l-a pus la loc bine) dupa reparatia motorului
2. Pistonasul de avans din cilindrul hidraulic nu lucreaza bine.
Referitor la asta, cineva care are un tester care afiseaza si valori reale, imi poate verifica niste chestii?
Cate grade este "inceput de injectie (nominal)" si "Inceput de injectie (real) la relanti? In turatie, cum se schimba aceste valori?
Presiunea de supraincarcare (turbo) reala cat de bine urmareste presiunea de supraincarcare nominala?
As mai avea niste intrebari, dar sa vedem daca ma poate ajuta cineva.
Toate cele bune,
Janos
zafiry
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 y2odth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2009
- Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu dar nu mereu foarte rar,,dar am un prieten tot cu zafira 20dti si el cica si-a curatat egr-ul,galeria de admisie,galeria turbo-intercooler cu tot cu furtune si zice ca a scos 7 pumni de pamant de acolo..........cica senzorul de pe egr era ingropat in pamant...............el de cand a facut asta nu ii mai taie pedala de acceleratie....
androvici
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Janos
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
androvici a scris:Am si eu aceeasi masina un Opel Zafira din 2004, cu motor Y20DTH
iam schimbat debitmetru de aer EGR-ul si totusi imi merge la fel ca inainte nu trec de 2500 turatii adica ajung cu pedala la blana si nu trec de 120k h
iam schimbat debitmetru de aer EGR-ul si totusi imi merge la fel ca inainte nu trec de 2500 turatii adica ajung cu pedala la blana si nu trec de 120k h
Nici eu nu sunt mare specialist dar parerea mea este ca pentru a te putea ajuta, ar trebui sa dai mai multe detalii.
Cand nu se tureaza peste 2500, se aprinde becul?
Ce cod de eroare apare?
Parerea mea este ca ar putea fi sistemul de vacuum la tine.
Toate cele bune,
Janos