Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de la o vreme se intimpla un fenomen ciudat: merge ce merg, opresc undeva pentru citeva minute, cind sa pornesc din nou nu se mai poate (nu intotdeauna, doar atunci cind imi e lumea mai draga - de exemplu la o bariera Mad ). adica nu mai porneste motorul. se aprinde becul martor de la circuitul de incalzire a bujiilor, cind dau la cheie scade putin intensitatea luminilor din bord dar nu face nici scirt electromotorul.

mi s-a spus ca ar fi de vina un releu aflat in compartimentul motor (singurul de altfel) intr-o cutie neagra, in stinga - ar ramine blocat. acel releu face "click" cind dau la cheie (ma rog cind da altcineva, ca eu stau cu urechea linga el). conform epc este releul care se ocupa de bujii.

sfaturi va rog?
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
e mai mult ca sigur bendixu' !!!...se incalzeste si nu mai merge. dar ca sa fi sigur, pregateste o sticla cu apa si cand mai face asta (la bariera Twisted Evil ) troana peste electromotor. am avut si eu o vectra cu problema asta. Laughing pana la urma i'am schimat electromotoru' cu totu'.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
electromotorul l-am schimbat mai demult. nu cred ca e de acolo. nici macar nu incearca sa se invirta. ar trebui sa biziie sau ceva de genul asta, dar nimic. timpul pina isi revine variaza. de la citeva secunde pina la jumatate de ora. si ... apa pe motor electric? nu prea imi vine sa fac asta.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai bendixu e un releu plasat in electromotor... el il da curentu' de putere si fara el nu auzi nimic. nu se intampla nimic daca il racesti cu apa, poti sta linistit. daca nu vrei sa il racesti cu apa, poti sa il lovesti putin sa revina, dar e greu de ajuns la el ca e in spatele motorului,
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
huh????? eu credeam ca bendix e pinionul de pe axul electromotorului, care se angreneaza cu volanta (am zis vreo prostie?).

am vazut unde este. si mai are si un scut desupra. am vrut sa masor daca primeste curent si nu am avut cum.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu...ai dreptate...dar acelasi releu care da drumu circuitului electric angreneaza si partea mecanica si cupleaza el-motoru' pe volanta.


  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie pur si simplu murdar si sa nu cupleze? o demontare+curatare ar rezolva problema? nu are nici doi ani.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
idea e ca daca probema e din electromotor/bendix il rezolvi daca il dai jos si il cureti, verifici carbuni si nu vezi nimic rupt. dar poatesa fie si altceva... Confused dar problema asta am avut'o si io si asa am rezolvat'o.


Ultima modificare făcută de Thanatos la Lun 13 Sep, 2004 3:49 pm
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ok, multumesc pentru indrumare.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
m'am uitat acum pe schema electrica si clicku care il auzi in dreapta e alt releu la care nu tre sa te gandesti. de la baterie ai direct prin contact catre starter, asa ca daca asta nu se invarte nu poate fi din alta parte.

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
aha, frumoasa poza.
deci problema mea e la acel "solenoid". (apropo, eu credeam ca bendix este ceea ce aici e marcat "pinion".)
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
...da....mai, poate sa fie si sa gresesc eu. eu numesc bendix tot mecanismu care cupleaza si declupleaza pe volanta si daca gresesc astept sa fiu corectat. sa spui ce era dupa ce scapi de problema.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cam greu sa stiu cind am scapat de problema. nu se intimpla mereu, doar din cind in cind. nu o sa fiu sigur niciodata daca am scapat.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu la dacie am patit asa ceva:
- cand iti era lumea mai draga, nu mai facea decat clic. Trebuia sa o imping putin si merge Cool. Era de la bendix, schimbat si rezolvat.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:eu la dacie am patit asa ceva:
- cand iti era lumea mai draga, nu mai facea decat clic. Trebuia sa o imping putin si merge Cool. Era de la bendix, schimbat si rezolvat.

*
"Traditional" in cazul acesta se da jos coroana de pe volanta (la cald...) si se intoarce pe partea cealalta sau cu 90 de grade...
  • Adi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
salut!
Am avut si eu o problema de genul asta si era datorita faptului ca era contactul imperfect la cablul care alimenta electromotorul ... asta s-a intamplat dupa ce am fost intr-un service si mi-a schimbat ceva la electromotor si nu mi-a strans pana la capat piulita cu care se prinde cablul de borna de alimentare a electromotorului.

-----------
kadett 1.7D
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:"Traditional" in cazul acesta se da jos coroana de pe volanta (la cald...) si se intoarce pe partea cealalta sau cu 90 de grade...

nu aveam de unde sa stiu Crying or Very sad , ca nu te cunosteam Wink
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Adi a scris:salut!
Am avut si eu o problema de genul asta si era datorita faptului ca era contactul imperfect la cablul care alimenta electromotorul ... asta s-a intamplat dupa ce am fost intr-un service si mi-a schimbat ceva la electromotor si nu mi-a strans pana la capat piulita cu care se prinde cablul de borna de alimentare a electromotorului.

-----------
kadett 1.7D


daca descopar ceva de genul asta va fi picatura care umple paharul si voi face o ultima vizita service-ului cu pricina. oricum am renuntat la ei demult, dar acum le voi spune si de ce.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
hai sa descriu si eu problema:

primele simptome: de multe ori dadeam sa pornesc, demarorul facea doar "click". din 2-3 incercari o lua pana la urma.

umtimele zile/saptamani: continua comportamentul de mai sus dar de obicei cand opream motorul vreo ora si apoi vroiam sa plec... nimic, nici macar click-ul. se aude totusi un scurt undeva, ca si cum ai sunta doua fire. dar nu se aude din masina, tre sa dea altcineva la cheie. am impins-o de cateva ori dar azi dimineata cand am vazut ca nu porneste, am lasat-o acasa.

cand am fost la service si mi-au desfacut electromotorul mi-au spus ca e ok, ca nu e de la perii sau alte treburi. asa ca ramane doar sa fie de la solenoid. intrebarea este: unde gasesc si eu un solenoid si mai ales sa mi-l si monteze ca e destul de greu de umblat acolo...
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
hehe, ce topic vechi. intre timp am schimbat releul aflat in cutia de sub capota. de atunci nu am mai avut probleme. asta dupa ce vreo 2 luni (ianuarie si februarie) am facut urmatorul sport: inainte de pornire pune releul, dupa ce porneste motorul scoate releul. daca uitam sa il scot se incingea si nu mai pornea la urmatoarea incercare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR