- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Salut. Am fost azi la un service pe b-dul Basarabiei si i-am facut compresia. Era intre 12si 13 pe diferite pistoane. Eu stiam ca ar fi trebuit sa fie 9-10. Dar mecanicii cica normal ar fi fost 14. Oricum au zis ca compresia e ok si ca ar fi de vina uleiul si mi-au recomandat castrol si un aditiv si apoi mai vedem. Cu ocazia asta mi-am curatzat si injectoarele si schimbat filtrul de benzina. . O sa-l schimb sa vad ce-o mia fi. Oricum mersi pentru sfaturi.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
sorin666, de ce spui ca e buna valoarea? ca pe situ http://members.fortunecity.com/ata/vectra/ spune ca 9.2 e rata de compresie. Problema e ca nu stiu in ce unitati de masura se masoara? Acu s-ar putea sa fie ok daca aia mi-au masurat in alte unitati si in urma conversiei rezulta asta. Daca stii ai putea sa imi dai mai multe amanunte sa nu ma fac de ras, ca vroiam sa merg din nou sa le zic ca e stricat manometru lor si sa mi-o faca din nou cu altu?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Mda am fost azi si am vorbit cu ei si cica asa trebuie sa fie. Ei mi-au zis ca rata de compresie difera fatza de compresia normala. Mie imi iesise intre 12.5 si 13.5 si ziceau ca maxim e 14 si e ok. Cand i-am intrebat cum se masoara rata de compresie cica e un raport intre nu stiu ce, ceva complicat care cica nu pot sa faca. Oricum compresia fiind ok cum mi-au zis ei au zis sa incerc sa schimb tipul de ulei si sa bag un aditiv, si daca mai mananca am pus-o motoru facut. Sper ca dupa ce schimb uleiu sa nu mai faca. Acu am Liui Molly de 10W40 si mi-au zis sa pun castrol de 15W40 si dura lube sau alt aditiv. Sper sa fie ok.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Sandumbogdan daca foloseste aral (cum folosesc toti proprietarii de daewoo pe care ii shtiu eu ) atunci schimba uleiul -- si altii au facut la fel si a mers; daca nu foloseste aral iertare ca te-am plictisit cu sfaturi generale si sf )
Acum referitor la ce s-a vorbit, pot sa va spun exact care sunt cauzele pentru care consuma un motor ulei, deoarece mycar e in service de 2 saptamani deja, deoarece consuma ulei. Probabil stiti poveste 1.6 16v etc suna A DIESEL -- care e postata pe acest forum. Continuarea va fi si ea postata dar doar o data cu finalizarea povestii si anume scoaterea masinii din service .
Ok, acum cauzele, din cele auzite de la mecanici.
Pe la garnitura de la capacul axelor cu came poate sa consume maxim maxim 150-200 ml la 1000km.
Poate sa consume bine evident din cauza uzurii segmentiilor, lucru care se intampla dupa multi kilometrii. Poate sa consume la fel de bine si din cauza uzurii simeringurilor de la supape, situatie in care se intaresc si nu mai sunt lipite de axul supapei. S-au intamplat si cazuri in care s-au inlocuit accidental cu simeringuri cu jumate de mm mai groase, si aceeasi situatie consum de ulei.
Cazul meu, suficient de nefericit si el -- Dupa povestea cu ruperea curelei de distributie, si indoirea supapelor, domnul mecanic la care am dus masina ori nu a vazut (ceea ce e greu de crezut) ori nu a vrut sa vada din diferite motive (ca mai dura la greu) CA TOATE ghidurile de la supapele de admisie erau CRAPATE (de la lovirea supapelor de catre pistoane), drept pentru care supapa nu mai calca perfect drept, forta simeringul si consuma ulei. Cat? In jur de 1 litru la 1000km, poate chiar si mai mult daca era motorul turatforjat.
Aaa exact, a inceput sa consume mai mult in ultima vreme, cand mergand mai mult prin orash, relativ turat, s-au RUPT pur si simplu doua ghiduri de supape, iar bucatelele au cazut in camera de ardere, si au lasat o gramada de urme pe chiulasa (cum au fost lovite de pistoane).
Acum referitor la ce s-a vorbit, pot sa va spun exact care sunt cauzele pentru care consuma un motor ulei, deoarece mycar e in service de 2 saptamani deja, deoarece consuma ulei. Probabil stiti poveste 1.6 16v etc suna A DIESEL -- care e postata pe acest forum. Continuarea va fi si ea postata dar doar o data cu finalizarea povestii si anume scoaterea masinii din service .
Ok, acum cauzele, din cele auzite de la mecanici.
Pe la garnitura de la capacul axelor cu came poate sa consume maxim maxim 150-200 ml la 1000km.
Poate sa consume bine evident din cauza uzurii segmentiilor, lucru care se intampla dupa multi kilometrii. Poate sa consume la fel de bine si din cauza uzurii simeringurilor de la supape, situatie in care se intaresc si nu mai sunt lipite de axul supapei. S-au intamplat si cazuri in care s-au inlocuit accidental cu simeringuri cu jumate de mm mai groase, si aceeasi situatie consum de ulei.
Cazul meu, suficient de nefericit si el -- Dupa povestea cu ruperea curelei de distributie, si indoirea supapelor, domnul mecanic la care am dus masina ori nu a vazut (ceea ce e greu de crezut) ori nu a vrut sa vada din diferite motive (ca mai dura la greu) CA TOATE ghidurile de la supapele de admisie erau CRAPATE (de la lovirea supapelor de catre pistoane), drept pentru care supapa nu mai calca perfect drept, forta simeringul si consuma ulei. Cat? In jur de 1 litru la 1000km, poate chiar si mai mult daca era motorul turatforjat.
Aaa exact, a inceput sa consume mai mult in ultima vreme, cand mergand mai mult prin orash, relativ turat, s-au RUPT pur si simplu doua ghiduri de supape, iar bucatelele au cazut in camera de ardere, si au lasat o gramada de urme pe chiulasa (cum au fost lovite de pistoane).
alinex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
Hmm... in urma cu circa 15...20000 de km am facut si eu compresia! Bun: iese undeva pe la 11 pe toti cilindrii! Dar totusi consuma ulei in draci! sa inteleg ca ar fi de la semeringurile supapelor? Fum scoate ca un furnal, mai ales cand e rece! Motorul e C20NE si este pe o Astra F 2.0i din '92 caravane!
Va salut cu respect
AlinEX
Va salut cu respect
AlinEX