shaolin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
Buna dimineata. Am avut o problema cu radiatorul, pierdeam lichidul de racire, pe care cred ca am remediat-o (ramane de vazut). Acum intrebarea, cum aerisesc circuitul ? La dacie era simplu. La vectra C , nu stiu cum. Stie cineva ? Lichidul l-am pus prin vasul de expansiune, ca la radiator nu este nici un buson nimik. Multumesc anticipat celor care vor si pot sa ma ajute.
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pui lichidul in vasul de expansiune, eventual desfaci vasul si-l ridici sus, desfaci apoi cel mai de sus furtun de la radiator, lasa sa se umple pana da pe afara la radiator, pui in vas mai mult antigel decat limita maxima, asiguri vasul la loc, pornesti motorul si stai cu ochi pe vas, o sa dispara antigelul din el, Opresti motorul, completezi in vas, si tot asa pana nu mai dispare antigelul din vas. Dupa, mergi cu masina si stai cu ochii pe apa, mai completezi dupa cativa km.
Atentie, circuitul de racire va fi sub presiune cu motorul cald, cand desfaci busonul vasului, grija mare , poate sa sara lichid si sa te oparesti. Ai doua semne de nivel pe vas, unul pentru motor cald, si unul pt motor rece.
Atentie, circuitul de racire va fi sub presiune cu motorul cald, cand desfaci busonul vasului, grija mare , poate sa sara lichid si sa te oparesti. Ai doua semne de nivel pe vas, unul pentru motor cald, si unul pt motor rece.
shaolin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat