Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut . Sunt nou utilizator al acestui forum si poate ma lamuriti si pe mine intr-o problema .
in Buzau nu am dealer Opel si am de ales intre Brasov sau Galati.
Am un opel astra bertone din 2002 si am diverse probleme care nu mai suporta amanare
Asa ca unde sa ma duc : La Gold&Platin Galati sau la brasov ?
Care sunt mai priceputi , seriosi si mai " normali" la bani ?
intreb asta deoarece am vrut sa-mi schimb kitul de distributie si la Cluj de ex. ma costa 23.000 ROL , pe cand la Galati numai 11.000 .
Am rezolvat-o cu 8.000 la Skoda buzau ( colaborez cu ei profesional)
Si am ramas f.surprins de aceasta diferenta intre piese si manopera , in conditiile in care ambii dealeri ofereau garantia de 60.000 km.

Acum am o problema care nu se poate rezolva la Buzau si imi trebuie un service bun de tot . Am un tacanit la motor ( nu e tachet ) , mi-au desfacut motorul si au vazut ca nu-i vorba de tacheti . Si au inceput sa abereze de arbore cotit si alte tampenii din astea . Adica oi fi dat eu in masina , insa la 80.000km nu prea imi vine sa cred aberatiile lor.de aceea vreau sa merg la un service bun si competent .
Adica am vazut vectra din 90 super alergate cu peste 1 milion de km , insa fara probleme din astea de arbori si mai stiu eu ce .Voi ce parere aveti?

Daca tot am apucxat sa postez aici , pun o intrebare la modul general : care sunt problemele generale si ca fiabilitate la motorul de 1.8 / 16V benzina ?

Multam anticipat de raspunsurile voastre !
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tot la Skoda ai desfacut motorul pentru diagnosticare? Nu este imposibil sa ai probleme la motor la 80 de mii de km, insa sunt totusi prea putini, acum depinde si cat de des au fost consumabilele schimbate... Nu ar fi mai usor sa o aduci la Bucuresti sunt totusi 130 de km dar poate se gasesc mai multe variante aici...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La Skoda am desfacut motorul . Si dupa ce ca habar n-aveau cum sunt tachetii aia si vizual au zis ca n-are ce sa aibe motorul ca arata bine au realizat apoi ca zgomotul se aude din baia de ulei ?! Au dat jos si baia si mi-au schimbat cuzinetii de biela care n-aveau nimic !
Pai astia-s sanatosi ? Si apoi au ajuns la concluzia ca e arborele clar Rolling Eyes

Pe de alta parte aia la Opel cand au auzit au zis ca-s tachetii si ca le e lene sa schimbe numai unul sau 2 sau trei , ca e mult de munca . Poate pe toti 16 ! Si nu-s decat vreo 17.000 mil toti ! asta la Bucuresti

de-asta intrebam de un service din provincie ( GL ) .
Deasemenea cati litri de ulei intra in motor , ca atunci cand mi-au schimbat berbecii uleiul ( skoda ) n-au stiut cati litri sa-mi puna si mi-au bagat la misto 4 L . Motorul e de 1.8 . ca cica completez eu apoi daca mai trebuie ! Nu mai zic ca nu-mi pusesera bine siliconul de la baia de ulei si mi-a sarit uleiul in motor .
revenind on topic eu nu cred ca am stricat arborele la 80.000 km ! Plus ca daca era un motor prea forjat papa ulei , asa nu mananca nici un gram!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
NUUUUUU...pls fa-mi si mie un favor....NU te duce la gold&platin....toti cei care au fost acolo au fost extrem de nemultumiti....si ca sa nu-ti mai zic k acu ceva timp i-am dat unui tip exact acelasi sfat care ti-l dau tie si pe urma a postat omu ca a fost si l-au jepcarit pe fata....

Your choice.... Rolling Eyes
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dpinde unde ai uzura, daca ai uzura pe linia de la palier sau biela nu are cum sa iti consume ulei. Partea proasta este ca un zgomot in partea inferioara a motorului este foarte greu de izolat in asa fel incat sa iti dai seama din auzite ce poate fii. Trebuie desfacut iar motorul si masurate jocurile observate uzurile de pe cuzineti/arbore.
Este de preferat sa faci aceasta operatiune la o reprezentanta doarece ei au mai multe informatii referitoare la aceste motoare si potentialele defecte de fabricatie.
Oricum iti recomand sa faci o constatare a reparatiei totale, iar cu jumatate din suma estimata de ei te duci si iti cumperi un motor de la dezmembrari Smile
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@ Florinike - Pai unde sa ma duc in alta parte daca nu la Gold&platin? Recomanda-mi ceva ca tocmai asta am intrebat...
Astia de la Gold&Platin mi-au luat ca sa-mi schimbe un fir intre computere si ca sa-mi reprogrameze softul 1.000 ROL . Imi dadea eroare la temp.apei si AC din cauza ca se mancase firul ala . mie nu mi s-a parut scump la cat au muncit acolo...

poate la Brasov ? Ce zici ?

@Robert - Unde sa gasesc motoare cu totul ? sunt motoare conceptie dupa 2000 si nu se gasesc la dezmembrari. Ajuta-ma te rog daca stii ceva.Pe de alta parte motorul de la dezmembrari cine imi garanteaza mie ca n-a fost forjat ? Si ca n-are aceeasi problema? Motorul e ZX 18 E
Am zis ca daca-mi iau masina de 2.5 ani vechime n-au avut timp flacaii sa stea cu piciorul in podea . Adica si eu merg 170 - 180 , insa realizez ca pana la urma este un motor de 1.8 si nu ala de turbo .
Si inca o chestie care m-a pus pe ganduri , eu am avut masina cu care am facut 300.000 km ( motor 1.5 espero) si am exploatat-o la max. , dar nici gand de arbore si alte nebunii de-astea.
deasemenea am avut calibra care era super forjata saraca ( manca ulei ) era din 91 , insa n-am auzit la fel de arbore . Dealtfel astia de la reprezentanta cand au auzit de arbore m-au intrebat daca masina e busita varza..
Sper sa fie o problema mai mica si sa ma agit eu degeaba Rolling Eyes
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si eu sper sa fi diagnosticat gresit cei de la Skoda, de aceea iti recomand sa mai faci inca o diagnosticare la un alt service (din pacate nu iti pot recomanda eu unul deoarece nu am mers inca cauta pe forum mai mult ca sigur ca vei gasi unul) Pentru motor SH am un tel in agenda de la un tip dim Tm. care dezmembreaza orice de la Corsa la SLK, daca esti interesat iti caut maine nr lui insa trebuie sa imi dai un apel sa nu uit...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Iti multumesc de intentiile bune si de promptitudinea cu care mi-0ai raspuns.daca va fi cazul ( sper sa nu ) iti voi da MP sa-mi spui nr. de tel al tipului , insa inainte vreau o diagnosticare corecta si amanuntita si apoi vad incotro o iau .
  • cipriansavu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ce ar trebui sa fac pentru a nu se mai uza pneurile spate pe partea interioara la un astra F din '95?...am fost la un service sa-i regleze geometria iar cei de acolo au spus ca la puntea spate nu se poate regla geometria....si ar trebui schimbata puntea spate.
Alte solutii nu mai sunt?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca citeai toate posturile , cred ca trebuie facut motorul Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR