Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut
gata, am luat-o! cum ce? o frontera evident! 1998, fara optiuni, 2500, motorina, euro 2, curand pun poze
din pacate are nevoie de ceva reparatii:

garnitura chiulasa,sper sa fie doar atat
ax cardanic-partea opusa crucii cardanice e tocita, nu stiu daca se poate repara, am sa pun poze
nu intra in viteza decat fortata, ambreiaj? cutie? ce poate fi?
porneste greu
alte maruntisuri...

va rog, dati mi ceva sfaturi cat mai punctuale, de spt viitoare ma apuc de ea si va tin la curent ce si cum, sper sa o pun pe picioare cat mai rpd si sa o si inmatriculez, in cazurile de mai sus, ce am de facut ca sa o repar? ma pricep la mecanica, am mai desfacut motoare, daca o sa am si manualul va fi mai usor

stelea te rog, daca poti, sa imi trimiti si mie manualul haynes la mertinkeler@yahoo.com sau sa imi zici cum se poate si daca se poate sa intru in posesia lui

ms!
Skip ads

  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1. Cum adica fara optiuni breee... macar 4x4 si tot are Wink
2. Garnitura de chulasa se rezolva repede si nu-i foarte scumpa (pana in 250 RON). Trebuie neaparat sa elimini cauza care a dus la arderea garniturii (chulasa deformata, radiatoare infundate, electroventilator, termocupla, circuit racire infundat etc). Si eu am prajit garnitura din cauza montajului prost si a legaturilor la termocupla, atentie mare!
3. Ax cardanic - baga poze
4. Ambreiaj - dat fiind faptul ca fronterica e o masina greoaie, ambreiajul are cel mai mult de suferit se uzeaza destul de repede, mai poate fi si din cauza reglajelor, o aerisire n-ar strica inainte sa te apuci de desfacut.
5. Pornirea grea la dizelache - filtre infundate, injectoare, aer in instalatie - de verificat toate
6. Maruntisurile nu se termina niciodata.

Altfel, felicitari pentru achizitie, kilometri cat mai multi fara evenimente neplacute!

Numai bine.
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
esti sigur ca i motor 2500 pe frontera an fabricatie 1998?
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
yep, scrie in talon si in cv

ms viorele, zilele astea ma apuc de ea, ms de sfaturi, am saverific tot ce pot, mai intai imi trb un manual insa Smile

o mica intrebare ar mai fi...am luat o de la un intermediar...am toate actele, fise fiscale, contracte, etc, dar in contra ctul dintre proprietar si intermediar, proprietarul nu are decat numele si adresa trecute, fara serie si nr buletin, oare imi fac probl; astia la politie?
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@florin Motorul de 2.5TD s-a montat intre 06/1996-10/1998 atat pe varianta cu 5 usi cat si pe varianta sport.
Inainte de '96 a fost 2.3 TD ('91-'95) si 2.8 TD (04/1995-10/1996).

@mertinkeler - Acte necesare pentru inmatriculare:

financiar:
-cerere tip (se ia de acolo)
-fotocopie Carte Identitate Auto
-fila roz Act Vanzare-Cumparare
-fotocopie Fisa de Inmatriculare (stampilata)
-fotocopie Act Identitate (BI/CI)
pt fotocopii trebuiesc prezentate si originalele pt comparare
durata :aprox 15 min

RAROM
-se face programarea telefonic la nr 021 9672
-Act Identitate cumparator
-Cartea Identitate Auto
se plateste o taxa de 87 ron,dureaza cam 2 ore

politie pipera:

-Cartea Identitate Auto + fotocopie
-Fisa Inmatriculare Financiar (semnata si stampilata si la vanzator si la cumparator )
-Cerere Tip (se obtine la orice chiosc de acte auto )
-Asigurarea RCA +fotocopie (pe numele cumparatorului)
-Certificat Autenticitate RAR (se obtine de la RAR in aprox 2 ore contra taxei de 87 ron )
-Act Identitate Cumparator + fotocopie
-Taxa Talon (de la CEC)-30 ron
-Taxa Inmatricuare (de la posta )-52 ron
-Contract Vanzare Cumparare + fotocopie
-Talon Auto (pe spate "intrainat catre...la data de...si semnat de vanzator)
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Poze cu cardanul care imi face probleme, l-am gasit in portbagaj deci nu am idee cum s-a rupt







Cand cuplez 4L, 4H, reductorul sau ce o fi ala se blocheaza, am obs asta miscand cu mana de partea rupta ramasa pe masina, deci pare sa fucnctioneze, masina intra greu in viteza cand e motorul pornit si usor cand e oprit, ce s-a intamplat si la ce ma pot astepta?

p.s. indicatorul de cuplaj 4x4 nu se aprinde
  • gtdflorin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 v6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Arata cam nasol cardanul.Cauza probabila a ruperii ete uzura crucii cardanice .Din poza se vede parca si o usora torsinare a unei urechi de pridere,in orice caz cardan+cruce de inlocuit.
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dar ce l-a facut sa se rupa in halul asta? A fost fortata masina, nu sunt oare si alte stricaciuni? Poate s-a blocat reductorul.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Poate diferentialul fata, cine stie!
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Bun, dar cum verific? Nu vreau sa pun alt cardan si sa se rupa si asta. Il dau jos? Il desfac? E un test care se poate face?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pt. R.A.R. nu iti trebuie fata. Cea mai buna verificare se face demontand diferentialul. e extrem, dar la cat de neingrijita a fost masina, nu prea cred ca e O.K. Oricum trebuie sa schimbi urgent toate uleiurile (acolo unde sti ca nu umbli, ca daca demontezi nu mai are rost). Ai grija ce uleiuri pui, ca la cutia de viteza si cea de transfer (reductor) se pune tot ulei e motor, iar daca ai L.S.D. pe spate trebuie ulei special (limited slip).
Citeste posturile si de la pag 2 (si nu numai) si o sa gasesiti o gramada de informatii.
Bafta.
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
O intrebare: am schimbat filtrul de motorina si acum are aer in instalatie, cred ca a ajuns si la pompa de injectie, incerc sa pompez aerul afara prin filtrul rescpectiv dar oricat dau nu iese motorina, cum se procedeaza? daca am aer si la conductele de la injectoare? care sunt pasii de urmat? manualul nu m-a lamurit prea tare, mentionez ca motorina am Smile
  • dan70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 2.3dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mertinkeler a scris:O intrebare: am schimbat filtrul de motorina si acum are aer in instalatie, cred ca a ajuns si la pompa de injectie, incerc sa pompez aerul afara prin filtrul rescpectiv dar oricat dau nu iese motorina, cum se procedeaza? daca am aer si la conductele de la injectoare? care sunt pasii de urmat? manualul nu m-a lamurit prea tare, mentionez ca motorina am Smile

salut. In primul rand era bine daca umpleai filtrul cu motorina(ca la cel de ulei),pe pompa este un surub de aerisire pe care il desfaci si dai la pompa pana iese motorina.apoi la pompa de injectie ai un electroventil care se decupleaza in momentul cand pui contactul.Nu cunosc pompa de injectie de la 2.5 dar la 2.3 exista un surub de aerisire pe capul hidraulic .la injectoare ai nevoie de ajutor (sa dea cineva la automat) si de o baterie buna 70A, desfaci piulita de la primul injector (spre volanta) ,se da la utomat pana iese motorina si apoi se strange piulita,repeti operatiunea pt. fiecare injector. bafta
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
merci, am rezolvat, dar a aparut alta problema pe care nu am observat-o - scoate muuuult fum negru cand o accelerez, parca ar fi camion vechi, c anume poate sa fie? mentionez ca valva de vacuum ar trb sa fie comandata electronic, ei bine furtunasele care ar trebui sa intre in ea lipsesc! cum ar trebui sa le montez? care intra, care iese? de la asta sa fie fumul?
  • dan70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993 2.3dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut,ar fi fost bine sa duci pompa si injectoarele la reglat si curatat .in ceea ce priveste cealalta problema se pare ca vorbesti de IGR dar nu stiu ce pompa ai ca sa iti pot spune cum vin furtunele.
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
stie cineva cum vin cele doua furtunase de la valva de vacuum? de fapt, de la comanda electrica a vacuumului? la motorul de 25, motorina
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bun, deci nu e ambreajul, e cutia, stiti un mecanic care se ocupa cu asa ceva? de unde as putea cumpara piese sa o repar? sau compatibiliatea intre cutii si masini?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La modelele in 5 usi toate cutiile sunt la fel.
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eh, se pare ca nu-i cutia, domnul mecanic si-a batut joc de mine si nici macar nu a umblat la ea. Acum o am din nou acasa si caut mecanic...
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
In sfarsit, dupa 2 luni, vesti noi, vineri am dat jos cutia impreuna cu un mecanic de langa bloc, care credeti ca era problema? Discul de ambreiaj era montat invers..., se pare ca fostul proprietar l-a schimbat, dar idiotul de mecanic nu a stiut sa il puna la loc, l-a pus invers si ambreiajul nu mai functiona, kitul de ambreiaj este nou Very Happy

Acum mai ramane sa

1. ii schimb garnitura de chiulasa, ce probleme pt intampina, se regleaza culbutori, tacheti, etc?
2. sa vad de ce e asa zogomotoasa, parca ar fi tractor, ce poate fi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR