user1001
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu prea vad ce treaba are V6-le cu traditia americana care inseamna un singur lucru: V8. Iar in alta ordine de idei, consumul de benzina este apropiat la cele 2, dupa mine sunt situatii in care V6-le e mai economic. "Traditia" europeana cu motoare turbo mici ca substitut al capacitatii nu a aparut din cauza consumului ci din cauza taxelor si impozitelor proportionale cu cap. cilindrica.
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Eu iti recomand V6 care e net superior din punct de vedere al fiabilitatii. Calibra Turbo e putin mai sensibila (4x4 etc...).
Din punct de vedere al consumului iti scriu ceva date dintr-o revista nemteasca care a facut un test comparativ, V6 vs. Turbo, in 96.
V6 Turbo
10.1 10.7 --consum la 3000 km (oras,autostrada,condus sportiv)
6.7 7.3 --consum 50% drum national, 30%Autostrada, 20% oras
Ceea ce mi s-a parut interesant a fost ca, calibra V6 in urma testului Dyno , are 193 cp (142.1 Kw) la 5940 rpm si 244 Nm la 4070rpm, kilometrii la bord: 3509
Turbo avea 206 cp la 5560 si 344 Nm la 3590 rpm km la bord 4304
Din punct de vedere al consumului iti scriu ceva date dintr-o revista nemteasca care a facut un test comparativ, V6 vs. Turbo, in 96.
V6 Turbo
10.1 10.7 --consum la 3000 km (oras,autostrada,condus sportiv)
6.7 7.3 --consum 50% drum national, 30%Autostrada, 20% oras
Ceea ce mi s-a parut interesant a fost ca, calibra V6 in urma testului Dyno , are 193 cp (142.1 Kw) la 5940 rpm si 244 Nm la 4070rpm, kilometrii la bord: 3509
Turbo avea 206 cp la 5560 si 344 Nm la 3590 rpm km la bord 4304
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat