Shrimp
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
Am cumparat acum 3 saptamani primul furtun interculer, cel din stanga la pret de 550 ron, iar maine trebuie sa il iau pe cel din dreapta, pret 760 ron. Ambele sparte 3-5cm. Masina scoate fum, consumul a crescut, a pierdut din putere.
Intreb ca in simplu utilizator auto si necunoscator al motoarelor: DE CE se sparg aceste furtune? Am vorbit cu diferiti si mi s-a spus ca ar fi infundat EGR-ul si ca trebuie curatat. O alta parere ar fi ca trebuie curatat Egr-ul, galeriile de evacuare (sau admisie, sper ca nu gresesc) si ceva de curatat pe la turbina (toate la set). Ce trebuie sa fac? Pot aparea probleme daca nu curat acestea? Doar schimbarea furtunelor astea nu ar rezolva problema? Ce costuri ar fi pt. aceste curatari?
Astept raspunsurile voastre.
Multumesc
Cristi
Intreb ca in simplu utilizator auto si necunoscator al motoarelor: DE CE se sparg aceste furtune? Am vorbit cu diferiti si mi s-a spus ca ar fi infundat EGR-ul si ca trebuie curatat. O alta parere ar fi ca trebuie curatat Egr-ul, galeriile de evacuare (sau admisie, sper ca nu gresesc) si ceva de curatat pe la turbina (toate la set). Ce trebuie sa fac? Pot aparea probleme daca nu curat acestea? Doar schimbarea furtunelor astea nu ar rezolva problema? Ce costuri ar fi pt. aceste curatari?
Astept raspunsurile voastre.
Multumesc
Cristi
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- ***
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Shrimp
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
Masina are 120 000 km, 7ani vechime, si turatii ridicate vede doar pe autostrada - 3 000-3 500. In oras schimb vitezele undeva la 2 000-2 500 ture, asta cand nu ma grabesc.
Eu zic ca nu turatia este cea care face ca aceste furtune sa crape. Mai degraba uzura sau ceva orificii blocate ce fac sa creasca presiunea in furtune si le face sa plesneasca. Mi se pare dubios sa crape ambele in acelasi timp (diferenta de 2-3 saptamani).
Luni sper sa imi fie curatat EGR-ul si va zic daca sunt ceva schimbari in regimul de mers al masinii.
Merci de raspunsuri.
Cristi
Eu zic ca nu turatia este cea care face ca aceste furtune sa crape. Mai degraba uzura sau ceva orificii blocate ce fac sa creasca presiunea in furtune si le face sa plesneasca. Mi se pare dubios sa crape ambele in acelasi timp (diferenta de 2-3 saptamani).
Luni sper sa imi fie curatat EGR-ul si va zic daca sunt ceva schimbari in regimul de mers al masinii.
Merci de raspunsuri.
Cristi