kotinko
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Y17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
kotinko
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Y17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
La motorul pe benzina, aprinderea amestecului benzina-aer se face prin scanteia data de bujie (cate o bujie pt fiecare cilindru).
La motorul diesel, amestecul motorina-aer este comprimat de piston, temperatura lui creste, iar in momentul in care pistonul atinge cursa maxima amestecul se autoaprinde. Rezulta ca nu e nevoie de bujii pt a face motorul sa mearga.
Dupa cum spuneau si ceilalti, motoarele diesel au bujii incandescente. La temperaturi scazute motorina devine vascoasa si pentru ca motorul sa functioneze normal intra in functionare bujiile incandescente (asta o observi la temp sub 4 grade, se aprinde un martor ca o spirala).
La motorul diesel, amestecul motorina-aer este comprimat de piston, temperatura lui creste, iar in momentul in care pistonul atinge cursa maxima amestecul se autoaprinde. Rezulta ca nu e nevoie de bujii pt a face motorul sa mearga.
Dupa cum spuneau si ceilalti, motoarele diesel au bujii incandescente. La temperaturi scazute motorina devine vascoasa si pentru ca motorul sa functioneze normal intra in functionare bujiile incandescente (asta o observi la temp sub 4 grade, se aprinde un martor ca o spirala).
- bogdanbratescu
- **
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
ahoe
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
la unele masin nu se deschid DOAR dak e centura pusa iar la altele se deschid si fara centura . La renault sunt mai mult ca sigur ca nu se deschid fara centura. La peugeot 307 sunt sigur ca se deschid si fara centura pusa . o explicatie care am auzit-o la cele care nu se deschid fara centura este ca in cazul unui impact corpul se duce prea mult in fata nefiind tinut de centura si in momentul in care airbag-ul se deschide exista riscul de a fi lovitura airbag-ului prea puternica (repet asta e ce am auzit )
stefan
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
la opel scaunele din fata sunt prevazute cu centuri pretensionate, adica atunci cand sunt folosite, in eventualitatea unui impact frontal, corpul uman actioneaza din inertie pistonasul de la pretensioanare(de sub fiecare sacun din fata) care la randul sau actioneaza sistemul pirotehnic al airbagurilor frontale. astfel airbagurile de la opel se deschid cu centura pusa chiar si la viteze mai mici. madinile mai au si un senzor de impact in partea din fata care, e posibil dar nu sunt sigur, poate declansa airbagurile frontale si fara centurile de siguranta puse, dar la viteze de impact mai mari.