opelsan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu mi se pare e o idee tocmai buna.
In general interioarele auto sunt confectionate din materiale, suprafete si texturi mate, care absorb lumina, nu o reflecta. Nu cred ca ti-ar placea in toiul unei zile foarte insorite de vara sa fii orbit sau sa-ti distraga atentia reflexiile razelor de soare ce cad pe cromul din interior. Gandeste-te cat de enervanta e in retrovizoarea din habitaclu faza lunga uitata aprinsa de cineva care se apropie noaptea din spate.
In general interioarele auto sunt confectionate din materiale, suprafete si texturi mate, care absorb lumina, nu o reflecta. Nu cred ca ti-ar placea in toiul unei zile foarte insorite de vara sa fii orbit sau sa-ti distraga atentia reflexiile razelor de soare ce cad pe cromul din interior. Gandeste-te cat de enervanta e in retrovizoarea din habitaclu faza lunga uitata aprinsa de cineva care se apropie noaptea din spate.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
mrgreen
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am folosit vopsea preparata in spray cumparata din Targ Vitan. Am degresat suprafetele bine inainte, le-am uscat si am trecut la vopsit. Cam 3-4 straturi am dat.
Un mic exemplu cu ce a iesit gasesti in topicul in care mi-am prezentat masina.Spor.
Demontare :
Partea de sus (TID,MID) - total 6 suruburi ( torx 20)
Partea de mijloc ( audio fabrica sau after market )
Cele 4 suruburi se desfact cu un inbus , iar pe gauri se introduc si se apasa in aceasli timp niste tije (sarme) care vor slabi clemele.
Pentru demontarea cass-ului aftermarket : se da jos la fel cum a fost pus (ordinea inversa)
Partea de jos - consola AC
Nu este necesara demonatrea ei. Se scoate fata consolei care sta fixata in 4 cleme de plastic ( 2 sus si 2 jos ). Am incercuit in poze unde ar fi pozitionate clemele. Recomand o surubelnita mica , subtire.
Un mic exemplu cu ce a iesit gasesti in topicul in care mi-am prezentat masina.Spor.
Demontare :
Partea de sus (TID,MID) - total 6 suruburi ( torx 20)
Partea de mijloc ( audio fabrica sau after market )
Cele 4 suruburi se desfact cu un inbus , iar pe gauri se introduc si se apasa in aceasli timp niste tije (sarme) care vor slabi clemele.
Pentru demontarea cass-ului aftermarket : se da jos la fel cum a fost pus (ordinea inversa)
Partea de jos - consola AC
Nu este necesara demonatrea ei. Se scoate fata consolei care sta fixata in 4 cleme de plastic ( 2 sus si 2 jos ). Am incercuit in poze unde ar fi pozitionate clemele. Recomand o surubelnita mica , subtire.
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu e indicat de scos textura, oricum este fina cit despre hirtie abraziva de 1000 cred ca gresesti.
Cel mai simplu e sa le freci cu praf de curatat vase si o perie, le matuiesti bine si vopsesti. Oricum vopseaua acopera in mare parte textura. Daca e prea lucioasa suprafata e deranjanta datorita luciului care drept in ochi iti vine.
Cel mai simplu e sa le freci cu praf de curatat vase si o perie, le matuiesti bine si vopsesti. Oricum vopseaua acopera in mare parte textura. Daca e prea lucioasa suprafata e deranjanta datorita luciului care drept in ochi iti vine.
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Mda ... acum daca ma gandesc voi aveti dreptate ... oricum mai am timp sa ma gandesc, maine ma apuc de consola, pana acum n-am facut decat de la scrumiera pana sub frana de mana; cel putin castig efortul de a finisa o suprafata atat de mare.
Dar totusi, cand am facut prima bucata, aia de sub frana de mana, nu am frecat cum trebuie cu smirghel si pe bucata pe care ramasese textura originala vopseaua era parca umflata asa, toata ca si cum ar fii facut bule micute-micute
Dar totusi, cand am facut prima bucata, aia de sub frana de mana, nu am frecat cum trebuie cu smirghel si pe bucata pe care ramasese textura originala vopseaua era parca umflata asa, toata ca si cum ar fii facut bule micute-micute
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu recomand sa se foloseasca smirghel cu granulatie mare (600-800)pentru finisat
hai sa va zic ce pasi am urmat eu la vopsirea unei console de cielo
-am slefuit consola cu smirghel de 250-300-cu apa pana sa luat acel strat de protectie
-dar cu 2-3 straturi de sprit chit la spray,
-am lasat sa se usuce
-am slefuit spritchitul cu smirghel de granulatie mare 600-800 tot cu apa pana a devenit fin ,dar nu foarte tare sa nu se ia tot
-apoi am aplicat 2-3 straturi de vopsea la spray si 2-3 straturi de lac la spray,apoi lasat sa se usuce si montat pe masina
au iesit frumos atat cat m-am priceput eu,am fost ajutat si de un prieten pt care am facut operatiunea ,el avea 2 maini stangi ,el fiind dreptaci
acum fiecare face cum se pricepe si face cum ii place
daca vreti ca consola sa aiba o textura pe ea(adica sa nu fie luceasa)dupa ce ati dat cu sprit chit ,nu mai slefuiti cu apa ,si va ramane o textura din cauza spritului chit ,putin poros.
cam astea au fost operatiunele
am si eu consola vopsita la opel dar a mea a fost vopsita de un vopsitor ,care a urmat acealeasi operatiuni ,dar vopseaua si lacul au fost date cu pistolul si apoi coapte in cuptor,si au iesit ca in imaginea alaturata
hai sa va zic ce pasi am urmat eu la vopsirea unei console de cielo
-am slefuit consola cu smirghel de 250-300-cu apa pana sa luat acel strat de protectie
-dar cu 2-3 straturi de sprit chit la spray,
-am lasat sa se usuce
-am slefuit spritchitul cu smirghel de granulatie mare 600-800 tot cu apa pana a devenit fin ,dar nu foarte tare sa nu se ia tot
-apoi am aplicat 2-3 straturi de vopsea la spray si 2-3 straturi de lac la spray,apoi lasat sa se usuce si montat pe masina
au iesit frumos atat cat m-am priceput eu,am fost ajutat si de un prieten pt care am facut operatiunea ,el avea 2 maini stangi ,el fiind dreptaci
acum fiecare face cum se pricepe si face cum ii place
daca vreti ca consola sa aiba o textura pe ea(adica sa nu fie luceasa)dupa ce ati dat cu sprit chit ,nu mai slefuiti cu apa ,si va ramane o textura din cauza spritului chit ,putin poros.
cam astea au fost operatiunele
am si eu consola vopsita la opel dar a mea a fost vopsita de un vopsitor ,care a urmat acealeasi operatiuni ,dar vopseaua si lacul au fost date cu pistolul si apoi coapte in cuptor,si au iesit ca in imaginea alaturata
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Gata am terminat !
Hai sa va spun cum am facut eu :
- Smirgheluit cu 180, apoi cu 1000 pentru finisare
- Sters cu diluant
- 2-3 straturi subtiri de primer (Dupli)
- Primul strat de vopsea, ceva mai grosut ca sa acopere eventualele imperfectiuni in suprafata - lasat la uscat 2-3 ore
- Smirgheluit cu 1000 surplusul de vopsea
- Al doilea strat subtire de vopsea - lasat la uscat dupa o zi pe alta
- Smirgheluit cu 1000 pana la matuire
- Ultimul strat de vopsea, subtire - lasat la uscat de pe o zi pe alta
Mie mi-a iesit exact cum am vrut prin metoda asta, primerul de la Dupli iar vopseaua alba de Dacia, tot Dupli, alb-casablanca (asta l-am nimerit, nu imi dau seama cum ar fii iesit cu alta nuanta de alb).
In final a iesit asa :
Hai sa va spun cum am facut eu :
- Smirgheluit cu 180, apoi cu 1000 pentru finisare
- Sters cu diluant
- 2-3 straturi subtiri de primer (Dupli)
- Primul strat de vopsea, ceva mai grosut ca sa acopere eventualele imperfectiuni in suprafata - lasat la uscat 2-3 ore
- Smirgheluit cu 1000 surplusul de vopsea
- Al doilea strat subtire de vopsea - lasat la uscat dupa o zi pe alta
- Smirgheluit cu 1000 pana la matuire
- Ultimul strat de vopsea, subtire - lasat la uscat de pe o zi pe alta
Mie mi-a iesit exact cum am vrut prin metoda asta, primerul de la Dupli iar vopseaua alba de Dacia, tot Dupli, alb-casablanca (asta l-am nimerit, nu imi dau seama cum ar fii iesit cu alta nuanta de alb).
In final a iesit asa :
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat