- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu am becurile originale pe masina, la faruri... nici mie nu imi vine sa cred, dar asta e adevarul, singurele arse sunt in consola centrala, unul la numar si unul la un stop de ceatza... (da, stiu sunt neglijent, cand se face mai cald le schimb pe toate ). In mod sigur e vorba de calitatea becurilor, incearca cu philips, ca au astept sa mi se arda sa le schimb cu asa ceva .
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
nu neaparat de la calitatea becurilor...
poate fi si de la drumuri... daca mergi des pe drumuri proaste, de la zgiltieli se misca filamentul... la mine mi s-au ars in 5 ani 3 becuri... 2 din ele cind am avut drumuri nasoale (chiar si philips... )
desi banuiesc totusi ca mergi pe aceleasi drumuri ca si cu calibra si atunci teoria asta n-o sa tina...
poate fi si de la drumuri... daca mergi des pe drumuri proaste, de la zgiltieli se misca filamentul... la mine mi s-au ars in 5 ani 3 becuri... 2 din ele cind am avut drumuri nasoale (chiar si philips... )
desi banuiesc totusi ca mergi pe aceleasi drumuri ca si cu calibra si atunci teoria asta n-o sa tina...