- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
daca masina e de firma..cred ac e simplu: se cauta datele masinii se gaseste proprietar firma gigi&gogu srl, cu adresa in.... str nr etc, si se trimite amenda catre firma;si firma tb sa o plateasca;e cum era si pana acum cand baietii mergeau cu masini de firma si strangeau amenzi la greu care sunt trimise la sediul firmei;
exemplu: amenda primita in bucuresti pt parcare neregulamentara pe ion mihalache..a veint la firma pt autoturismul cu nr... al carui proprietar e firma respectiva;zic bine? ati inteles ceva ?
exemplu: amenda primita in bucuresti pt parcare neregulamentara pe ion mihalache..a veint la firma pt autoturismul cu nr... al carui proprietar e firma respectiva;zic bine? ati inteles ceva ?
Rudi
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buzau
- Masina: Senator 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
Iata un material care l-am primit pe e-mail, si care in mod cert are legatura cu acest topic :
Pe DN1 se afla in total 21 camere.
Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pt viteza.
Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului ( 1.5-2m ) activate de senzori
din asfalt
Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1 , la inca 1-2 m pe
banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei ( respectiv dupa ce treceti de
ea )
Evident , pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii
Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti
S-a folosit pt fiecare grup POI alt sunet de avertizare Teoretic s-ar putea folosi
si camerele de supraveghere pt a depista viteza de deplasare
folosind metoda de frame by frame calibrata pe o portiune + autotracking
insa metoda nu este legala din cauza erorilor mari . Exemplu de autotracking la :
http://193.226.118.238/
Cele 7 camere cu radar sunt, in ordinea Buc - Brasov :
Metro Baneasa, Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic,
Sinaia inter. DN Targoviste
Camerele sunt de tip GTC-D (Gatso Traffic Camera- Digital)
http://www.gatsometer.com/index.php?p=5496
http://www.itctraffic.com/camera.htm ( partea cu loops )
http://www.tfhrc.gov/pubrds/septoct98/loop.htm
http://www.stvincent.ac.uk/.....d/speedcam.html
Pt neinitiati :
http://auto.howstuffworks.com/question234.htm
Senzorii sunt de tip DS2 (vezi link ) si au 2 bucle cu
inductie magnetica pozitionate cam la 1-1.5m distanta intre ele
http://www.ukspeedcameras.co.uk/guide.htm#DS2
La trecerea unui vehicul fiecare senzor creeaza o semnatura magnetica unica
pt fiecare categorie de autovehicule, vezi :
http://www.its.uci.edu/its/...pers/WP-01-15.pdf
Daca semnatura celor 2 senzori coincide se masoara defazarea semnaturii in
timp pt aflarea vitezei , iar daca aceasta depaseste limita prestabilita se
activeaza camera. Cel mai interesant aspect gasit in aceste articole
(si care in mod cert nu a fost destinat publicului larg ci mai degraba ar face
parte din specificatiile tehnice) este:
"An illegal measurement, caused by a vehicle changing lanes for example, is
automatically ignored"
Adica aceste radare ar putea fi evitate trecand intre benzi, caz in care
semnatura magnetica difera intre cei 2 senzori sau nu se incadreaza in specificatii,
deci fiind ignorata ! ! !
Sau puteti proceda astfel :
http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
Mie personal mi-a placut ideea cu dinamita ! J
Nici macar metoda camerelor de supraveghere cu bucla inductiva pt
determinarea vitezei nu este neatacabila in Anglia de aceea camerele Gatso
cu bucla inductiva de acolo au si proba visuala.
Se vopsesc pe asfalt in dreptul campului visual al camerei markeri la
distante cunoscute dupa care se
fac doua poze succesive la interval de 0.5 sec a masinilor care au fost
depistate de autotracking sau de bucla inductiva.
Aceste poze cu time stamp sunt ceva mai greu de contestat ( mai ales la
diferente mari de viteza fata de limita legala ) dar nu imposibil , a se vedea mai jos :
http://www.safespeed.org.uk/notso.html
Acesta este un simplu cronometru care masoara timpul dintre cele 2 flashuri
si care toretic trebuie sa fie de fix 500ms si care din testele lor a avut totusi o abatere
de pana la 25% adica 630ms ceea ce e foarte mult dar dupa cum am spus la diferente
mari de viteza fata de limita legala nu prea mai conteaza
Alt link util cu inexactitati ale legilor din Anglia, foarte similare cu
cele din Romania ( FAQ ):
http://www.speed-trap.co.uk/Home/Menu1.htm
In Australia se foloseste si sistemul "Point-to-point"
"A multi camera system used for speed measurement over a pre-determined
distance (500m-100 km). The system not only improves safety but is
beneficial to the environment, making for a smoother,quieter and calmer
traffic flow.
At the start and the end a digital image is taken. This intelligent system
automatically compares these images by using the details of the vehicle,
which causes an extremely high matching percentage. The speed of the
vehicle is calculated by using time measurement."
http://www.madsophist.com/speedcameras.htm
http://www.parliament.vic.g.....s/04alt1min.htm
Introducerea acestui sistem de urmarire a vitezei medii este insa foarte
contestat in Europa in lipsa unei probe evidente.
Hmm ..... super interesant, nu ?
Pe DN1 se afla in total 21 camere.
Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pt viteza.
Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului ( 1.5-2m ) activate de senzori
din asfalt
Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1 , la inca 1-2 m pe
banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei ( respectiv dupa ce treceti de
ea )
Evident , pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii
Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti
S-a folosit pt fiecare grup POI alt sunet de avertizare Teoretic s-ar putea folosi
si camerele de supraveghere pt a depista viteza de deplasare
folosind metoda de frame by frame calibrata pe o portiune + autotracking
insa metoda nu este legala din cauza erorilor mari . Exemplu de autotracking la :
http://193.226.118.238/
Cele 7 camere cu radar sunt, in ordinea Buc - Brasov :
Metro Baneasa, Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic,
Sinaia inter. DN Targoviste
Camerele sunt de tip GTC-D (Gatso Traffic Camera- Digital)
http://www.gatsometer.com/index.php?p=5496
http://www.itctraffic.com/camera.htm ( partea cu loops )
http://www.tfhrc.gov/pubrds/septoct98/loop.htm
http://www.stvincent.ac.uk/.....d/speedcam.html
Pt neinitiati :
http://auto.howstuffworks.com/question234.htm
Senzorii sunt de tip DS2 (vezi link ) si au 2 bucle cu
inductie magnetica pozitionate cam la 1-1.5m distanta intre ele
http://www.ukspeedcameras.co.uk/guide.htm#DS2
La trecerea unui vehicul fiecare senzor creeaza o semnatura magnetica unica
pt fiecare categorie de autovehicule, vezi :
http://www.its.uci.edu/its/...pers/WP-01-15.pdf
Daca semnatura celor 2 senzori coincide se masoara defazarea semnaturii in
timp pt aflarea vitezei , iar daca aceasta depaseste limita prestabilita se
activeaza camera. Cel mai interesant aspect gasit in aceste articole
(si care in mod cert nu a fost destinat publicului larg ci mai degraba ar face
parte din specificatiile tehnice) este:
"An illegal measurement, caused by a vehicle changing lanes for example, is
automatically ignored"
Adica aceste radare ar putea fi evitate trecand intre benzi, caz in care
semnatura magnetica difera intre cei 2 senzori sau nu se incadreaza in specificatii,
deci fiind ignorata ! ! !
Sau puteti proceda astfel :
http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
Mie personal mi-a placut ideea cu dinamita ! J
Nici macar metoda camerelor de supraveghere cu bucla inductiva pt
determinarea vitezei nu este neatacabila in Anglia de aceea camerele Gatso
cu bucla inductiva de acolo au si proba visuala.
Se vopsesc pe asfalt in dreptul campului visual al camerei markeri la
distante cunoscute dupa care se
fac doua poze succesive la interval de 0.5 sec a masinilor care au fost
depistate de autotracking sau de bucla inductiva.
Aceste poze cu time stamp sunt ceva mai greu de contestat ( mai ales la
diferente mari de viteza fata de limita legala ) dar nu imposibil , a se vedea mai jos :
http://www.safespeed.org.uk/notso.html
Acesta este un simplu cronometru care masoara timpul dintre cele 2 flashuri
si care toretic trebuie sa fie de fix 500ms si care din testele lor a avut totusi o abatere
de pana la 25% adica 630ms ceea ce e foarte mult dar dupa cum am spus la diferente
mari de viteza fata de limita legala nu prea mai conteaza
Alt link util cu inexactitati ale legilor din Anglia, foarte similare cu
cele din Romania ( FAQ ):
http://www.speed-trap.co.uk/Home/Menu1.htm
In Australia se foloseste si sistemul "Point-to-point"
"A multi camera system used for speed measurement over a pre-determined
distance (500m-100 km). The system not only improves safety but is
beneficial to the environment, making for a smoother,quieter and calmer
traffic flow.
At the start and the end a digital image is taken. This intelligent system
automatically compares these images by using the details of the vehicle,
which causes an extremely high matching percentage. The speed of the
vehicle is calculated by using time measurement."
http://www.madsophist.com/speedcameras.htm
http://www.parliament.vic.g.....s/04alt1min.htm
Introducerea acestui sistem de urmarire a vitezei medii este insa foarte
contestat in Europa in lipsa unei probe evidente.
Hmm ..... super interesant, nu ?
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat