Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am primit acum cateva zile, de la magazinul de unde a cumparat cumnata-miu o toba noua pentru Opelas, doua prospecte despre un produs ucrainean numit XADO.

Zic astia in prospectele alea (traduse incredibil de prost, am crezut ca mor de ras), ca si pe site-ul lor www.xado.ro de altfel, ca gelul respectiv (17E bucata!) "rezolva" motoarele uzate, acoperind toate imperfectiunile din motor cauzate de uzura, prin aplicarea unui microstrat de ceramica peste partile metalice din motor.

Cum sunt un individ total sceptic la bagat produse straine in motor, am dat o cautare pe net, si am gasit, cu greu, asta:
http://www.3si.org/forum/sh...;page=6&pp=10

Este o discutie enorm de lunga (am dat linkul de pe la sfertul ei), in care mai intai un tip face reclama la XADO, apoi altii musca momeala si isi pun si ei (americani...), iar apoi care mai de care incepe sa laude produsul.
Din vreo 15 oameni de pe acel forum care au incercat produsul, 13 s-au declarat super satisfacuti, raportand linistirea cvasi-imediata a sunetului tachetilor si a intregului motor, mai multa putere si noxe mai mici. Unul a zis ca nu i s-a intamplat absolut nimic, iar altul a zis ca motorul ii merge mai naspa decat inainte, dar ca nu poate baga mana in foc ca e de la produs. Din aia 13, unii spun ca efectele dureaza si dupa vreo 3-5000 km, altii ca nu prea...

Acuma.... un tratament complet pentru un motor pe benzina ar costa 17E x 3(+TVA?). Adica undeva la 2 milioane si un pic. Nu excesiv de scump, da' nici ieftin.

Pentru ca vad ca au intrat si pe piata romaneasca, sunt curios daca a incercat cineva acest produs, si daca a observat vreo diferenta, in rau sau in bine.

Repet, in general nu bag nici un fel de aditivi in motor, dar asta m-ar interesa, daca nu acum, macar in viitor.

Multam de raspunsuri.
Skip ads

  • sfi16v

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu am bagat eu,dar un prieten a bagat de cateva saptamani la un bmw 525 din 91 si cica e foarte multumit,ca se observa diferenta in functionare si cica i-a redus si consumul.acu.....ce sa zic....o fi asa sau nu dar si eu vreau sa imi bag la vectra.cand am vazut tubuletul ala m-am speriat (are vreo 5 ml si costa 700 de mii)dar prietenul asta se cam pricepe si o sa merg pe mana lui---il incerc si eu.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca il incerci, sa ne tii la curent. A mai incercat cineva?
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
...si marmota invelea ciocolata in staniol ! Very Happy
eu zic sa fiti seriosi cu produsele astea miraculoase !
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
VectraDTI, asa cum am spus, eu sunt sceptic prin definitie. Numai ca daca vad mai multi sceptici ca mine de pe un forum ca-si schimba parerea dupa ce folosesc produsul, atunci inseamna ca e ceva la mijloc.

Nu e vorba de un produs miraculos, si nici macar nu e vorba de a crede ca daca dai cu smacolina aia o sa-ti mearga motorul (vechi) rotund 100.000 de km cum zic ei. Aia acopera doar imperfectiunile metalului si atat. Evident ca stratul ala protector n-o sa dureze 100k km...

E vorba de a sti daca tratamentul care duce la cresterea compresiei si scaderea consumului, si care costa >2 mil lei te tine mai mult de 3-4.000 de km, moment in care devine rentabil, prin scaderea de pret per km parcurs.

Iar daca efectul (relatat de destui) tine vreo 6000 km, atunci ar deveni deja interesant.

Si intrebarea moarte n-are, nu? Razz
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca face bine sau nu sunt discutii intinse... Problema e sa nu faca rau.

Eu as incerca unul, dar nu pentru motor ci pentru caseta de directie. Si acolo as vedea clar daca isi face treaba, deoarece pierd putin ulei. Dar parca mai imi vine sa dau 70-80000 pe un litru de ulei (care ma tine mai mult de un an) decat 14 euro pe un tub care nu stiu daca da rezultate.

Daca aud insa de bine, poate ma razgandesc... Dar ar fi interesant sa aflam pareri (bune sau rele) de la cei care l-au folosit. Nu vreau sa fiu rau sau sa se creada ca sustin aditivii dar de cele mai multe ori acestia sunt combatuti de cei care nu i-au utilizat niciodata. Nu cred in minuni, dar astept pareri sustinute de experienta, nu de scepticism.

Apropo de astfel de pareri - am intrebat la o firma care se ocupa de parbrize daca au vreo solutie de inlaturat micile zgarieturi de pe parbriz si mi-au raspuns ca NU EXISTA O ASTFEL DE SOLUTIE. Am insistat sa imi spuna daca nu au sau nu stiu ca exista si ei au insistat ca NU EXISTA ASA CEVA Shocked . Cu toate astea am gasit firme (din pacate in Bucuresti) care se ocupa cu asa ceva iar in urma unui post "polish parbriz" de pe acest forum am aflat si numele unei astfel de substante.

Prin urmare as vrea sa aud parerile celor care au incercat. Wink
  • sfi16v

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
chestia e ca nu trebuie doar un tub,ci vreo trei ca sa aiba efect.e specificat pe ambalaj cate tuburi trebuie la fiecare motor in functie de capacitatea baii de ulei.si KAPIX stai linistit,in caseta nici nu se poate folosi: e doar pt motor.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sfi16v a scris:KAPIX stai linistit,in caseta nici nu se poate folosi: e doar pt motor.



serios Question Exclamation Question


http://www.xado.ro/index.php?link=shop&gr=2
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pana acum stim doar ca unul care l-a folosit a fost multumit iar restul (care nu l-au folosit) nu cred in el. Hai sa vedem unul care l-a folosit si acum regreta.
In ce priveste amortizarea investitiei, nu cred ca se recupereaza prin reducerea consumului ci printr-o eventuala prelungire a duratei de viata a motorului. Sincer nu prea cred in asta, dar vreau sa ma convingeti.


PS: legat de Dura Lube, intrebam pe cineva care ma sfatuia sa il folosesc - "Ba, da' tu stii cat costa un tub???" si am primit raspunsul prompt "Nu, dar stiu cat costa o segmentare la motorul tau!" Din pacate si aici parerile sunt impartite - vreo trei spun ca sunt incantati, vreo trei ca sunt dezamagiti, si vreo trei mii ca nu l-au folosit pentru ca nu au incredere in el. Si... totusi... eu cu cine votez?
  • sfi16v

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
[quote="kapix"][quote="sfi16v"]KAPIX stai linistit,in caseta nici nu se poate folosi: e doar pt motor.[/quote]

serios :?: :!: :?:

[url]http://www.xado.ro/index.php?link=shop&gr=2[/url][/quote]

eu vorbeam despre ce am vazut eu,respectiv tuburile de tratamant PENTRU MOTOR.nu am spus ca nu exista pentru cutie sau caseta de directie,ci doar am spus ca cel PT. MOTOR nu se poate pune in caseta de directie.Nu aveai motiv sa fii ironic.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze daca am parut prea ironic. De fapt am vrut doar sa precizez ca exista mai multe produse XADO, nu numai pentru tine ci pentru oricine vrea sa le incerce. Si apropos, am mentionat destul de clar:
Eu as incerca unul, dar nu pentru motor ci pentru caseta de directie

Acum cine a fost mai ironic?
Stai linsitit, nu m-am suparat, dar imi e mai greu sa ma exprim in scris decat direct. La o discutie fata in fata probabil nu am fi parut nici unul din noi ironici...
  • SouTGate

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: bv
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Smile)) tratament pt motor.... da atunci cand motorul e nou se poate aplica dar la unul uzat ce mai vrei sa "pui metalul inapoi" cu un tratament de motor sau alte frecti la picior de lemn.... eu am pus DURA LUBE si nu stiu de ce....nu am avut de lucru...
  • new_style

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
o parere,cineva ca a pus xado intr-un opel astra 1.7 dti a zis ca este super multumit de rezultat,si eu am vazut ..adica motorul ala merge super bine frate,zici ca-i nou,ca sa nu mai va zic ca i sa stricat pompa de ulei si a mers asa cu motorul fara ungere prin bucuresti ,si nu a avut nimic ,as vrea sa-mi bag si eu dar momentan nu stau bine cu banii.ieri si-a mai pus cineva din curte da la noi de la munca in solenza.P.S.omu cu opelu nu este genu laudaros care sa ma minta...
  • UnIKuL

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
tocmai ai inviat un topic din 2005.... ntz ntz ntz Arrow
  • new_style

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am vazut ca a ramas fara un raspuns concret...
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ce pot sa spun , am achizitioant si eu vreo 3 tuburi , dar nu am avut curajul sa le torn in motor pana acum, in schimb vecinul meu a luat si el pentru Loganul sau pe benzina , le-a pus si vad ca este totul ok. Acum mai trebuie sa spun ca Loganul este nou , Opelul meu are 150 mii Km si nu stiu ce sa mai zic. Nici macar nu le-am desfacut. Astept si a-si vrea sa mai aud ceva pareri.
Acum demonstratia care o face producatorul in pliantul de prezentare pare bine intemeiata, lasand la o parte traducerea defectuoasa. Cred in reconstructia moleculara a geometriei pieselor.
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am auzit de xado anul trecut dar nu l-am incercat si nici nu am vazut la altcineva sa-l incerce. Eu folosesc tot ceva care se bazeaza pe aceeasi teorie, adica unde metalul sa uzat excesiv se depun niste microparticule policeramice si acopera partea uzata. Dar ce am bagat eu in motor au folosit si altii si nu sa intimplat nimic asa k dak unii au incercat xado si nu sa intimplat nimic o fii bun.
  • dobreciprian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ma bag si eu in discutie ,vreau sa zic ca este ffff bun ,am avut logan 14 inainte de opel,am bagat xado in servodirectie ,si un tub pt cutie ca i-mi tot agata indiferent cat reglam timoneria,rezultatul se vede cam dupa vreo 300 de km ,cutia nu mai agata deloc ,intra mult mai finut,iar servodirectia mergea ffoarte usor decat inainte .. o sa comand niste tuburi si pentru opelul care il am acuma . pentru servo si motor.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
dobreciprian a scris:ma bag si eu in discutie ,vreau sa zic ca este ffff bun ,am avut logan 14 inainte de opel,am bagat xado in servodirectie ,si un tub pt cutie ca i-mi tot agata indiferent cat reglam timoneria,rezultatul se vede cam dupa vreo 300 de km ,cutia nu mai agata deloc ,intra mult mai finut,iar servodirectia mergea ffoarte usor decat inainte .. o sa comand niste tuburi si pentru opelul care il am acuma . pentru servo si motor.

Nu stiu de ce te plangi tu de servodirectia Loganului.Eu cred ca merge f usor, la Opelul meu merge mult mai greu ca la Logan, nu este stricata sau altceva , dar asa este ea, oricum masina este mai grea si motorul mai mare dar parca totusi la Logan mi se pare ca servo merge f finut.
  • hous3_natzie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut, acum o luna am auzit si eu de Xado si m'am gandit ca nu ar strica sa'i fac un tratament unei Corsa de 1.0 cu 144.000km din 2002.Am pus primul tub acum o saptamana , iar maine(sambata) urmeaza a doilea.Ceea ce vreau sa va spun este ca se simte , cel putin la mine si din punctul meu de vedere o usoara cretere de putere(daca pot spune asa....motor de 1.0l),zgomot mai mic al motorului la relanti , iar de consum nu am cum sa ma pronunt ca nu am stat sa'l monitorizez.
Precizez ca am bagat doar primul tub si ca nu (NU) lucrez pe firma ucraineana Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR