ionutzmff
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Curse accelerare pe 402 m
- Drift Taxi
- Concert Puya
- Db Drag Contest
- Curse motociclete
- Show n' Shine
PROGRAM 31 MAI 2009 AEROPORTUL BAIA MARE :
8:00 - 11:00 CURSE MOTOCICLETA , INSCRIERI MASINI
NU POT STABILI PROGRAMUL EXACT PRGOGRAMUL URMATOR FIINDCA NICIODATA NU IESE , DAR NE INCADRAM IN TIMP CA INTOTDEAUNA ,ESENTIALUL BANUIESC CA A FOST PERIOADA INSCRIERILOR
Regulament Concurs 31 MAI 2009
* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de 402m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:
A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP
Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
INSCRIERILE SE FAC LA CORTUL SPECIAL AMENAJAT IN INCINTA AEROPORTULUI
INSCRIERILE SE FAC DE LA 08:00 AM - 10:00 AM , TAXA ESTE DE 30 RON/MASINA SI 15 RON DE SPECTATOR
ESTE OBLIGATORIU SA AVETI LA VOI TALONUL MASINII CARE SE PREDA LA INTRARE SI SE RESTITUIE LA PRIMIREA FISEI DE INSCRIERE
- Drift Taxi
- Concert Puya
- Db Drag Contest
- Curse motociclete
- Show n' Shine
PROGRAM 31 MAI 2009 AEROPORTUL BAIA MARE :
8:00 - 11:00 CURSE MOTOCICLETA , INSCRIERI MASINI
NU POT STABILI PROGRAMUL EXACT PRGOGRAMUL URMATOR FIINDCA NICIODATA NU IESE , DAR NE INCADRAM IN TIMP CA INTOTDEAUNA ,ESENTIALUL BANUIESC CA A FOST PERIOADA INSCRIERILOR
Regulament Concurs 31 MAI 2009
* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de 402m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:
A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP
Liber aici competitori se aleg intre ei indiferent de clasa din care fac parte.
* Concurs de viteza indemanare, traseu virajat, jaloane, intoarceri se da startul la cate o masina contra timp.
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
INSCRIERILE SE FAC LA CORTUL SPECIAL AMENAJAT IN INCINTA AEROPORTULUI
INSCRIERILE SE FAC DE LA 08:00 AM - 10:00 AM , TAXA ESTE DE 30 RON/MASINA SI 15 RON DE SPECTATOR
ESTE OBLIGATORIU SA AVETI LA VOI TALONUL MASINII CARE SE PREDA LA INTRARE SI SE RESTITUIE LA PRIMIREA FISEI DE INSCRIERE
g_m_s- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat