Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • vampyru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Toate bune si frumoase pana cand ieri cand am pornit masina Omega B din 1999 ,x25 xev ,am vrut sa dau drumul la clima si....nimic. Ventilatorul nu mai sufla deloc. Am incercat sa ii dau drumu si pe cald si pe rece si cu eco pornit ,totul MORT (adica aeroterma) ca in rest setarile mergeau normal.Am verificat sigurantele de sub bord am miscat de relee dar nu am reusit sa o fac sa porneasca.In final am plecat asa cu ea Constanta-Bucuresti si credeti-ma m-am cam incins,noroc ca mai sufla putin aer rece din cauza vitezei.Mentionez ca functiona clima dar nu sufla aeroterma deloc.Acum am ajuns acasa si repejor am scris pe forum poate ma indruma cineva ce sa fac ,deoarece daca ma duc la "mecanici" sunt in stare sa-mi dezmembreze masina si sa m-i ceara cat nu face .Poate s-a mai lovit cineva de treaba asta si ma ajuta si pe mine.Multumesc.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
teoretic e din sigurante..
daca e stricat compresorul ..oricum caldura ar trebui sa bage!
sau poate ai o fisura si scapa freonul!
  • vampyru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu e vorba de compresor sau altceva ,pur si simplu nu sufla aer ,daca o dau pe rece se simte ca functioneaza aerul ,la fel si pe cald ,dar nu baga nnu se invarte ventilatorul de loc. M-amuitat si la sigurante sunt bune.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
desfa carcasa de la filtru polen si uitate daca acel ventilor se invarte..cand cuplezi..este sub stergator partea pasager..ala e un speed fan..
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sau...
pui pe clima la maxim. sa arate low..pe amble parti
ti apasat butonul 'auto' si 'off pt 5-9 secunde pana se reseteaza clapetele!
incearca!
  • vampyru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da o sa incerc si asta cu resetatul dar nu cred ca am desfacut filtru si m-am uitat la aeroterma ,nu se invarte.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hi! shaftt24

Zii putin mai "citet" metoda aia de resetare a clapetelor.

Multumesc anticipat
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
e vorba de omega b 2,2 facelift
reflezi amblele parti pe clima cea pe 16 grade sau LOW..
dupa aceea apesi si tii apasat consecutiv butonul AUTO si OFF deodata pentru 5secunde.......
  • vampyru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca este motorul de la aeroterma ars ca nu vrea sa porneasca.O sa incerc sa-l demontez dar intai sa vad cum.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
edy esti din ISRAEL?
  • vampyru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat MERGE ,a m desfacut torpedoul si am miscat de toate firele si...a luat-o .Nu stiu ce a avut. Multumesc pentru sfaturi .Sper sa nu mai faca figuri ,m-am chinuit ceva.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ai scos torpedoul?cum ai reusit eu nu am putut sal scot!
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal . dupa ce dai jos torpedoul ajungi la aeroterma .in aeroterma ai aceasta piesa . ii scoti mufa si cureti bine acolo. daca tot nu mere tre s-o schimbi. dar este f scumpa . bafta.

  • vampyru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ca sa dau torpedoul jos l=am lasat cu usita deschisa am desurubat trei suruburi cu cheie tubulara de 10 parca care se afla pe marginea de sus in buza interioara a torpedoului si care tin invelitoarea de la airbag ,apoi tot cu torpedoul deschis are cate un surub in laterale cu capul de surubelnita stea dupa care am dat capacul de la bord lateral dreapta la o parte si mai are un surub .Inaite am dat si aparatorile de sub torpedou care sunt fixate cu niste cleme de plastic(se desfac cu surubelnita ,invarti lateral de ele)si apoi am scos torpedoul cu totul. Airbag ul ramane dar poti sa umbli la aeroterma.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pentru Staff 24, da exsact ! din Jerusalim
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
va salut ! am un opel omega B facelift, 2.2 dty, 2001 , si nu imi cupleaza compresorul, deci nu merge clima, nu baga aaer rece ,a m verificat acum bobina si functioneaza( am verificat.o cu fire de la baterie, cupleaza perfect) dar am tot cautat pe intreg site-ul unde anume este acel releu care comanda bobina de pe compresor . nu il gasesc, si nici in unele documentatii nu l.am gasit , o fi in comp. motor ? am 3 relee identice,( maronii cu 5 picioare) mentionez ca nu baga aer rece ca nu se cupleaza bobina desi ea functioneaza dar nu primeste curent pe fire, am incercat sa vad unde ajung firele dar f. greu sa iti dai seama... am freon, merge ventilatorul, dar nu nu porneste compresorul. Va multumesc anticipat ! am tot folosit functia search dar tot nu am gasit... Sad
  • mnm230180

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:va salut ! am un opel omega B facelift, 2.2 dty, 2001 , si nu imi cupleaza compresorul, deci nu merge clima, nu baga aaer rece ,a m verificat acum bobina si functioneaza( am verificat.o cu fire de la baterie, cupleaza perfect) dar am tot cautat pe intreg site-ul unde anume este acel releu care comanda bobina de pe compresor . nu il gasesc, si nici in unele documentatii nu l.am gasit , o fi in comp. motor ? am 3 relee identice,( maronii cu 5 picioare) mentionez ca nu baga aer rece ca nu se cupleaza bobina desi ea functioneaza dar nu primeste curent pe fire, am incercat sa vad unde ajung firele dar f. greu sa iti dai seama... am freon, merge ventilatorul, dar nu nu porneste compresorul. Va multumesc anticipat ! am tot folosit functia search dar tot nu am gasit... Sad


Am avut si eu aceasi problema. Vezi ca sunt 2 senzori pe niste furtune in parte din fata-jos a motorului (ceva senzori de supra-presiune din cate am auzit la service)...La mine au fost oxidate din cauza condensului cred. Le-a curatat mecanicul si acum merge clima perfect. Bafta!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pe furtune sau conducte ?
  • mnm230180

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pe conducte cred(n-am prea vazut ca mecanicul ocupa tot campul vizual) . Mi s-a intamplat anul trecut, a mers clima vreo 2-3 zile cand a dat caldura..si dupa pauza...Am fost la service, mi-a completat freonul a mers clima vreo 5 minute si iar pauza... Dupa asta mecanicul s-a bagat cu mana pe furtunele alea sau conducte nu pot sa zic exact..si cand a miscat de senzorii aia a inceput clima sa bage aer rece. Dupa aia a decuplat mufele..le-a dat cu un spray si mi-a spus ca se mai intampla sa se oxideze din cauza condensului ( banuiesc ca se acumuleaza condens pe tevil respective). Am scapat ieftin...10 lei la mecanic.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am verificat, nu sunt aia ! sunt chiar curati !
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR