tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Salut. Am cumparat o vectra A din 95 motor C20NE cu 147000 km. Dupa vreo 1000 km in care am mers destul de linistit nu am observat ca ar fi mancat ulei, insa dupa inca 2000 km in care am cam "calcat-o" am observat ca mi-a mancat vreo 400 g ulei. Am vorbit cu cineva de la un service care mi-a zis ca ar fi semeringurile de la supape. Insa daca tot se desface motoru pt a schimba semeringurile zic ca ar fi bine sa ii fac si o segmentare. As vrea sa va intreb daca e bine sa-l segmentez sau sa-l las asa in ideea ca dupa operatie sa nu intampin alte probleme.
Si daca ati pute sa-mi ziceti un service mai ieftin si mai bun din bucuresti?
Acolo unde am fost sa-mi zica ca sunt semringurile mi-am schimbat cureaua de transmisie si distributie si era un baiat tanar care nu stiu ce experiaenta mare avea (dupa ce mi-a scos cureaua de transmisie eu impreuna cu el ne uitam sa vedem cum o punem p-asta noua ca nu mai stia).
Mersi anticipat.
Si daca ati pute sa-mi ziceti un service mai ieftin si mai bun din bucuresti?
Acolo unde am fost sa-mi zica ca sunt semringurile mi-am schimbat cureaua de transmisie si distributie si era un baiat tanar care nu stiu ce experiaenta mare avea (dupa ce mi-a scos cureaua de transmisie eu impreuna cu el ne uitam sa vedem cum o punem p-asta noua ca nu mai stia).
Mersi anticipat.
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
am un prieten care are un audi 100 benzinar. Merge cu el deseori cu viteza peste 160 si ii mananca cateva sute de grame de ulei la 1000km. A fost la un mecanic si la intrebat daca e normal si raspunsul a fost ca este normal ca atunci cand mergi cu masina turata excesiv sa manance ulei.
Eu cred ca acel ulei se arde din cauza ca motorul se incalzeste mai mult.Poti sa incerci ce ti-am spus, inainte sa te apuci sa scoti o gramada de galbeni pe facut motorul
Eu cred ca acel ulei se arde din cauza ca motorul se incalzeste mai mult.Poti sa incerci ce ti-am spus, inainte sa te apuci sa scoti o gramada de galbeni pe facut motorul
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Ok. Mersi pt raspunsuri. Oricum fum nu scoate, desi am turat-o pe la 5000 de ture si am tinut-o cateva secunde, asta pe loc nu in sarcina. Am crezut ca daca mecanicu ala mi-a zis ca trebuie schimbate semeringurile de la supape ca cica pe acolo intra in camera de ardere, ca daca tot desfac motoru sa i le schimb sa o si segmentez. Oricum din cate am vazut distractia asta nu costa exagerat de mult (vreo 7-8 mil cu tot cu manopera)si d-aia ma gandeam. Dar cred ca o las asha.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
killer666 a scris:ce ulei ai??? ca ala de 5w 40 se arde mult mai repede la turatii mari, pune si tu un 10w 40 ca ala e mai gros si tine mai bine! La turatii mari orice masina iti papa ulei mai mult decat normal!
uleiu' 5w40 si 10w40 au aceeasi viscozitate la temperatura mare. nu diferea deloc cum ele se "ard" la turatii mari. direferenta e doar cu motorul rece
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
jocul de la semeringuri nu conteaza....dar daca e o gramada calamina pe scaunul supapelor ele nu mai etanseaza 100% camera de ardere...la temp mai mari uleiu din rampa se scurge printre semeringuri, iar odata cu benzina care vine in camera de ardere apare si un pic de ulei. fum in cazu asta scoate doar la forje. io am un c20xe care la fel face.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Se poate sa aibe 300k fara sa stiu oricum cand am luat-o aveqa 147 si era un singur propietar in romanaia si unu in austria de unde avea acte iar cand a intrat in tzara in 2001 avea 78k. Oricum masina nu arata sa fi fost rupta. Cat despre ulei am bagat Liqui Molly adus din germania de cineva de 10W40 si nu e sintetic. Problema e ca nu mai gasesc ulei de asta sa tot completez. Stie cineva sau a vazut pe undeva asa ceva?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Hai sa punem (fara suparare) niste chestii la punct...
- Aditivele de "reparat motorul" fara sa il deschizi nu au aproape nici un efect real, sau, ma rog... 10 % din ce afirma ei acolo...
- daca austriacul respectiv facea, sa zicem, 150 km pe zi naveta (ca, de ex. cumnatul meu din GER) atunci kilometrii anuali sunt mai curand 40 000 decat altcava...
- Masinile aduse de snapani NU AU NICIODATA kilometrii reali, s-ar putea ca, la randul lor SI EI sa fie pacaliti, singurul care pierde este mioriticul increzator...
Asa ca... totul depinde de ce va gasi mecanicul in motor, odata deschis, masoara fanta segmentului pus in cilindru in raport cu un segment nou, verifica uzura si ovalizarea cilindrilor
- Aditivele de "reparat motorul" fara sa il deschizi nu au aproape nici un efect real, sau, ma rog... 10 % din ce afirma ei acolo...
- daca austriacul respectiv facea, sa zicem, 150 km pe zi naveta (ca, de ex. cumnatul meu din GER) atunci kilometrii anuali sunt mai curand 40 000 decat altcava...
- Masinile aduse de snapani NU AU NICIODATA kilometrii reali, s-ar putea ca, la randul lor SI EI sa fie pacaliti, singurul care pierde este mioriticul increzator...
Asa ca... totul depinde de ce va gasi mecanicul in motor, odata deschis, masoara fanta segmentului pus in cilindru in raport cu un segment nou, verifica uzura si ovalizarea cilindrilor
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat