- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
ia uite : http://www.gandul.info/2006...axa_pentru_masini
later edit : "Pretul unei masini rulate cu o vechime cuprinsa intre o jumatate de an si un an este cu 7% mai mic decat cel la care se vindea noua, in vreme ce valoarea acesteia poate scadea cu 21% in cazul unei vechimi de 2-3 ani si cu 52% in cazul unui autoturism cu o vechime de 7-8 ani.
Astfel stabilita valoarea masinii, la inmatriculare se plateste o taxa in functie de capacitatea cilindrica a vehiculului. Pentru autoturismele cu o cilindree cuprinsa intre 1,6 si 1,8 litri va fi de 30% pentru Euro 3, de 62% pentru Euro 2, de 143% pentru Euro 1 si 165% pentru non-euro. Pentru modelele cu o capacitate cilindrica intre 1,8 si 2 litri, cuantumul taxei se ridica la 40% pentru Euro 3, la 92% pentru Euro 2, la 240% pentru Euro 1, respectiv la 296% din pretul stabilit pentru masinile non-euro" - sursa : Gardianul
later edit : "Pretul unei masini rulate cu o vechime cuprinsa intre o jumatate de an si un an este cu 7% mai mic decat cel la care se vindea noua, in vreme ce valoarea acesteia poate scadea cu 21% in cazul unei vechimi de 2-3 ani si cu 52% in cazul unui autoturism cu o vechime de 7-8 ani.
Astfel stabilita valoarea masinii, la inmatriculare se plateste o taxa in functie de capacitatea cilindrica a vehiculului. Pentru autoturismele cu o cilindree cuprinsa intre 1,6 si 1,8 litri va fi de 30% pentru Euro 3, de 62% pentru Euro 2, de 143% pentru Euro 1 si 165% pentru non-euro. Pentru modelele cu o capacitate cilindrica intre 1,8 si 2 litri, cuantumul taxei se ridica la 40% pentru Euro 3, la 92% pentru Euro 2, la 240% pentru Euro 1, respectiv la 296% din pretul stabilit pentru masinile non-euro" - sursa : Gardianul
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
alta viata! macar intelegi ceva. cam mari taxele...
eu as fi gandit altfel legea asta: nu te taxez daca aduci o masina de norma euro 2, cu conditia sa dai la REMAT o masina de norma euro 1 sau non-euro. bineinteles, s-ar fi gasit si aici hibe...
later edit, conform cu bogdanene: DOAAAMNE DUMNEZEULE!!! pai dupa ce spune in gardianul, daca l-as aduce acum pe Garfield l-as mai plati odata!!! 24500 masina noua, 52% ~ 13000 evaluata in vama. 40% din 13000 = 5200 EUR TAXA!!! + TVA aferent... Gardianul ala a baut ceva stricat...
eu as fi gandit altfel legea asta: nu te taxez daca aduci o masina de norma euro 2, cu conditia sa dai la REMAT o masina de norma euro 1 sau non-euro. bineinteles, s-ar fi gasit si aici hibe...
later edit, conform cu bogdanene: DOAAAMNE DUMNEZEULE!!! pai dupa ce spune in gardianul, daca l-as aduce acum pe Garfield l-as mai plati odata!!! 24500 masina noua, 52% ~ 13000 evaluata in vama. 40% din 13000 = 5200 EUR TAXA!!! + TVA aferent... Gardianul ala a baut ceva stricat...
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu va agitati atata, bucurati-va ca legile (TOATE legile) vor scapa in mare parte intelepciunii politicienilor mioritici, daca credeti ca vor mai PUTEA face legi cum vrea muschii lor, va inselati... masinile se vor baga ca si dintr-un judet in altul singura modalitate "opresiva" ar fi un control tehnic mai strict (dar NU mai strict decat la alte vanzari, ca zice Bruxell ce e discriminatoriu...)
In rest, lasati ziaristii habarnisti sa latre ce vor, castiga si ei o paine...
In rest, lasati ziaristii habarnisti sa latre ce vor, castiga si ei o paine...
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
Apropo de Ungaria, chiar aseara la stiri se vorbea despre faptul ca acum pentru inmatricularea unei masini ( si s-a dat exemplu ; motor de 1,8 ; an 2003 se plateste 1035 euro in Ungaria in timp ce in Polonia in jur de 560 euro pentru aceasi masina.Concluzia mea e ca ficare tara va avea propria politica a inmatricularilor auto, UE stabileste taxele nu si nivelul lor.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- alinarmand
- OP
- 35 mesaje
- din 20 Jan 2005
alinarmand
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2005
- Mesaj Privat
sper sa fie asa. nu stiu cat pot sa negocieze ai nostri guvernanti o astfel de situatie, mai ales ca interesul ue e sa mai scape de alea vechi.
oricum ne fac o concesie ca ne baga in ue, asa ca ciocu mic pt de-alde sulfina si tariceanu...sa nu fie nesimtiti!
nu sunt de acord sa te lasa sa aduci masini din 1990, dar macar din 95 incolo.
oricum ne fac o concesie ca ne baga in ue, asa ca ciocu mic pt de-alde sulfina si tariceanu...sa nu fie nesimtiti!
nu sunt de acord sa te lasa sa aduci masini din 1990, dar macar din 95 incolo.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Sunt off topic, dar mi-au placut comentariile unei persoane legate de articolul prezentat de roBERT :
"Iata cum o doamna care nu cred ca face diferenta intre frana de mana si frana de motor isi da cu parerea si, ce-i mai grav, cu "taxa" intr'o chestiune in care multi ingineri s'au la fel de ageamii. Mai ales Inginerul de la Ape care, pe-o mana cu premierul Apei de Foc si alti ignoranti ce i-au urmat, sunt responsabili pentru rata de mortaciuni si mutilati in accidentele rutiere romanesti, de cinci ori peste media europeana. Pacat ca nu s'a trezit nimeni sa faca si un "clasament al marcilor" in accidentele de pe soselele Romaniei, ca sa se vada clar unde ne-a adus protectionismul cu cei 8 ani "de-acasa" ai masinilor SH. In timp ce Dacia si nu numai producea masini cu dispensa de securitate de la Ministerul Transporturilor (pentru centuri nepretensionate, capota fata care reteaza gatul soferului la impact mediu, lipsa centuri spate, lipsa ABS, lipsa airbaguri, etc.), romanii mai stateau si la coada pentru sicriele astea pe roti (pana prin '97, nu?), iar politicienii, popii, politistii, procurorii, Paunestii si alte specii cu conducatoare cu p se hlizeau din namilele lor Euro 3-4 care pot strivi si 2-3 ligheane de-ale noastre la rand. Si, ce credeti, ca daca se va pune frana la importurile SH, vor navali romanii sa-si ia sifoniere Steppe?... La cum creste nivelul de trai, tot la frinele imposibil de aerisit, aprinderea imposibil de reglat perfect la mai mult de 3 cilindri din 4, socul manual cu "inecare" automata, directia tip servo-brat, blocul de sigurante pe baza de pumni, consumul 6 vara la drum - 13 iarna in oras si planetarele cu bataie de noi-noute vom ramane pana 'or rugini mertanele, gipanele si sitroeanele alesilor nostri, sa ni le dea de pomana sau pe un pumn de lei. Noi."
Tare prezentarea .
"Iata cum o doamna care nu cred ca face diferenta intre frana de mana si frana de motor isi da cu parerea si, ce-i mai grav, cu "taxa" intr'o chestiune in care multi ingineri s'au la fel de ageamii. Mai ales Inginerul de la Ape care, pe-o mana cu premierul Apei de Foc si alti ignoranti ce i-au urmat, sunt responsabili pentru rata de mortaciuni si mutilati in accidentele rutiere romanesti, de cinci ori peste media europeana. Pacat ca nu s'a trezit nimeni sa faca si un "clasament al marcilor" in accidentele de pe soselele Romaniei, ca sa se vada clar unde ne-a adus protectionismul cu cei 8 ani "de-acasa" ai masinilor SH. In timp ce Dacia si nu numai producea masini cu dispensa de securitate de la Ministerul Transporturilor (pentru centuri nepretensionate, capota fata care reteaza gatul soferului la impact mediu, lipsa centuri spate, lipsa ABS, lipsa airbaguri, etc.), romanii mai stateau si la coada pentru sicriele astea pe roti (pana prin '97, nu?), iar politicienii, popii, politistii, procurorii, Paunestii si alte specii cu conducatoare cu p se hlizeau din namilele lor Euro 3-4 care pot strivi si 2-3 ligheane de-ale noastre la rand. Si, ce credeti, ca daca se va pune frana la importurile SH, vor navali romanii sa-si ia sifoniere Steppe?... La cum creste nivelul de trai, tot la frinele imposibil de aerisit, aprinderea imposibil de reglat perfect la mai mult de 3 cilindri din 4, socul manual cu "inecare" automata, directia tip servo-brat, blocul de sigurante pe baza de pumni, consumul 6 vara la drum - 13 iarna in oras si planetarele cu bataie de noi-noute vom ramane pana 'or rugini mertanele, gipanele si sitroeanele alesilor nostri, sa ni le dea de pomana sau pe un pumn de lei. Noi."
Tare prezentarea .
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
BAZGANM a scris:fratilor sint de acord cu neacceptarea intrarii in tara a masinilor care nu corespund normelor euro 3!!si gata ca m-am saturat sa trag pe nas fum si noxe la semafor[am avut si eu dacii dar nu scoteau pic de fum]ce sa caute la noi toate fiarele vechi
*
Mie imi este perpendicular, dar gandeste-te ca oamenii nu isi cumpara (toti) masinile "de fuduli" ci din necesitate si iti garantez ca un Golf II luat cu 500E polueaza mai putin decat Dacia de la care tugulanul a plecat...
Oricum bani de E3 nu are, nici macar de un aparat de Panda de 2-3 ani...