asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
cu ocazia aceasta curatati IACcare este langa clpeta si e sigur plin de mazga
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
se curata usor cu magarie de aia de curatat aragaze TRIUMF in cutie galbena
daca nu o curatati poate sa stea blocata intredeschis sau cazul meu inchis
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
asylum..vad ca te pricepi si cel putin tu le-ai mai curatat pe la masina ta toate astea...deci ce pot folosi pt curatat? e bun spreyul magic? desta de carburator sau sa folosesc altceva...eu am o problema care se manifesta astfel...cand accelerez brusc cateodata are o secunda doua de intarziere ,,,deci nu raspunde instantaneu...si la rece si la cald..ma refer in treapta 1...dar cand se incalzeste motorul dupa 3500 ture are tot asa intreruperi repetate in orice viteza...banuiesc egr.....dar totusi nu am erori la agrafa!
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Ccand e injectorul bun pulverizeaza frumos un con perfect de vapori de minunata benzina
Cand e infundat/semi ..in prima secunda pisha, apoi deschide..
la cel infundat din el ies trei sau 4 sau cate gaurele are injectorul la varf are jeturi subtirele fara vlaga
ceea ce ma face sa cred ca tu ai 1 semiinfundat pt ca daca e asa la o talpa brusca masina tinde sa dea in nas apoi sprinteaza ..acea latentza inte jet si pulverizare..pe scurt pisa 1 secunda apoi pulverizeaza
pot fii 2 inject cu aceeasi problema...
nu pune idiotenie de aia de curatat injectoare numai daca ai filtru/rezervor curat
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
1 filtru murdar
2pompa are uzura si scapa presiune
valva retur de pe rampa cu injectoare nu reuseste sa tina presiunea minima de pulverizare
in concluzie acelasi simptom cu diferenta ca in acest caz pisa toate deodata pt ca au aceeasi pres iune din rampa.
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
valva este semnalizata in cazul defectarii cam la 10-15 minute se aprinde beculetu ala blestemat si portocaliu pt ca :
valva egr are 5 pini de iesire
1.2.3.4.5.
1si 5 sint alimentare solenoid max 12v
2,3,4 sint piniii care comunica la ECU pozitia axului din egr
(e un sistem ca de potentiometru)
de aceea la 10 15 min ECU CONSTATA CA AXUL NU S-A MISCAT DESI EL A DAT O TENSIUNE CRESCATOARE SA DESCRESCATOARE PE PINUL 1,5 aadica ecu a vrut sa deschida valva in regim norm de lucru iar oinii de control a deplasarii axului dau aceeasi val deci! axul nu se misca adik blocat rezultat blink becu ala portocaliu
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
se va auzii un tacanit puternic(bobina retrage axul la max)
deci nu e infundatasau lipita cu smoala de aia de pe teavade evacuare
daca nu tacane si se aude asa...anemic ...inseamna ca abia misca si e varzaleala de mizerie in ea
daca numa face un "tic " e blocat axu
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
pari la obiect ...deci si eu tind sa cred ca ar fi injectoarele...nu am bagat niciodata aditivi decat benzina aditivata (efix) si a mers urat de tot masina...acum am bagat de la petrom cea mai ieftina si merge mai bine dar dupa 3500 de ture nu mai creste turatia cateva secunde (acceleratia apasata) si dupa secundele alea se dezlantuie dintr-o data ...mai in toate vitezele..
deci am scos senzorul de temp pe lichid si tot asa face....in ture peste 3000 se ineaca o clipa dupa care isi da drumu si iar se ineaca..deci intrerupe...tind sa cred ca ar fi injectoarele...
iar de exemplu...am observat...nu stiu daca mi se pare sau e chiar asa...daca sta masina in soare mai mult timp si vreau sa plec cu ea...merg asa usor in a 1 a si o calc dintr-o data parpaie o secunda si isi da drumu...dar daca e dimineata motorul rece rece fara sa fi stat in soare nu se mai manifesta la fel..!
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
dar erorile astea chiar sunt constante credeam ca o sa dispara dar nu ....la MAP nus ce sa ii fac ...probabil e din cauza vacuum'ului care intra in admisie pt ca l-am anulat si il influenteaza..dar la sensor de temp o sa incerc sa il curat sau daca nu il iau nou ca e vreo 50...60 ron saracu cata caldura a suportat cred ca e dus!
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
am cumparat sensorul de temp pe lichid ...urmeaza sa il schimb iar in legatura cu MAP...ul nu stiu eu cred totusi ca ECU stocheaza eroarea si chiar daca motorul e oprit o arata dupaceea la testul agrafa...
tre sa mai cumpar pompa de aer secundar si vacuumul ala...dar la mana a doua ca la magazin m-au speriat aia pompa electrica aer secundar e 18..respectiv 16 milioane..si un vacuum este 3 mil...deci o sa dau fuga la dezmembrari...
senzorul de temp pe lichid a costat 400 de mii
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
sa vad...eu totusi cred ca este MAP..ul pt ca imi da si eroare deci pana nu cumpar vacuumul acela care nu mai este bun...suiera incontinuu....uff...
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
sper sa mearga bine...ca altfel direct la service ma duc nu mai iau nici o piesa dupa ureche sau dupa sfaturile de pe tot felul de forumuri!
VALYBYG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1999 Ecotec 1.4 ;16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat