Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti membrii clubului si tin sa specific ca faceti o treaba buna de vreo 8 luni miam luat si eu masina care mia placut o viata o zafira din 2001 2,0 16V dtl cind am cumparato nu am avut cei reprosa fostului proprietar doar ca era murdarica in rest totul ok ma mincat undeva sai schimb toate alea ce trebuie schimbate cum facem noi romanii sa nu stau stresat am duso la un service iam intrebat cind am ajuns daca se pricep la opel au zis ca da neam inteles la bani miau zis cind aduc masina .A venit si ziua cea mare am dus masina miau zis cai gata pe la 16 cind am ajuns sa fac criza de nervi la motor era motorina peste tot si ei nu reuseau sami puna filtrul de motorina au dat la chee pina miau omorit si bateria dupa vreo 3 ore cu ajutorul meu am reusit sa plec dar parca trageam un bloc cu 4 nivele dupa mine am plecat asa am zis ca poate isi da drumul dar nimic ma duc a doua zi la ei si imi dau jos debitmetrul de aer care era plin de motorina lau suflat am facut o tura si nimic la fel . sau dus ei miau adus un alt debitmetru lau pus si totul ok a mers ca dupa 2 zile sa vad ca masinuta mea care papa cam 7 in oras acuma se duce la 10 poate si 12 datimi un sfat ce ar putea fi si parca nu mai are vlaga dinainte iar cind bagi acuma piciorul in acceleratie iese si un fum negru ce parere aveti voi poate miau montat un debitmetru eronat sau au umblat un pic la bebitul de motorina ca tare bine mergea babuta inainte astept de la voi niste idei si va multumesc anticipat. Wink

Skip ads

  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Daca debitmetrul era plin de motorina,poate o fi aspirat si electrovalva de sub el ceva motorina....Daca e asa,nu ai turbo,asa am patit eu cand am intrat prin apa,s-au ridicat vapori de apa si au intrat in electrovalva pe unde trebuia sa intre aer....
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns dar despre care electrovalva vorbesti a trecut motorina si prin filtrul de aer ce ai facut cum ai rezolvat problema multam mult!
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
problema e ca papa multa motorina si parca ii lipsesc ceva caiuti inainte ma puteam baza pe ea acuma parcas un mosulica si vaza nasoala e cas cam departe de tara mea aici in torino mecanicii sunt la pascut mai mult stiu eu decit ei nici cu aparatura nu stiu sa umble de asta cer sfaturi acasa va multumesc de intelegere Razz
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Tipul motorului? Y20DTH? Rolling Eyes Acum am citit mai bine e un DTL. E bine de curatat valva EGR(Exhaust Gas Recirculation). Numai ca nu prea stiu unde e pozitionata la tine. Sad De verificat si furtunasele si conexiunile lor de cauciuc,de la vacuum(alea subtiri si negre) sa nu ai vreunul crapat si in acelasi timp pierderi care mai iau din puterea motorului. Poate te ajuta altii cu mai multe...Bafta!
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Da e un motor Y20DTH toate sunt ok mam uitat la toate furtunasele nu pierde ulei deloc motorul e curat bec decind au umblat aia parca sunt cu barca astept sa bata vintul sau sa cobor numai la vale si ca fapt divers pe autostrada in timp se duce mai mult de 150 nu iam dat decit la inceput nu prea ma dau la ea ca imi place sa tin la ea ca inca nam cistigat la loto problema e ca in august as vrea sa vin acasa si sunt vreo 5000 de km as merge si asa dar parca consuma prea mult turbina se aude singurul care cred ca e e debitmetrul miau pus unul la nimereala sau au umblat la soft si miau marit debitul de motorina ca inainte tin sa precizez ca nu am avut ce comenta a mers ceas si consum si nerv avea de toate pt o babuta din 2001 si ceva mii de km acuma sunt total dezamagit si nu prea as vindeo ca ma simt bine cu ea e masina care imi trebuie va multumesc de sfaturi mai astept idei ca nu mai stiu ce sa mai fac!
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
va salut acuma cer sfatul unui specialist am demontat toata admisia nu am gasit mai nimic totul e ok in sckimb am pe carcasa debitmetrului un cod iar pe debitmetru altul ma poate ajuta cineva eu va dau codurile de pe amindoua macar sami spuneti daca debitmetrul e cel care trebuie DEBITMETRU BOSCH F 00C 262 030 daca este cineva macar sami zica ce cod ar trebui sa am sau unde sa ma interesez macar sal aflu va multumesc de intelegere!
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ma scuzati am uitat codul de pe carcasa BOSCH 0 281 002 428
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
daca la un motor de 2000 dti 16 v prezinta ulei sub supapa AGR ce ar putea fi si nu mai exista putere la motor pana la 2500 de turati dupa care sprinteaza fara probleme . daca ati patit si voi cei care santeti pe forum va rog spunetimi si mie ce ati facut sa rezolvati problema ...............
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Very Happy va salut pe toti am schimbat debitmetrul de aer pot sa va anunt ca sa shimbat radical mersul si consumul pot spune ca sunt multumit iar ca sfat pentru cei cu consumuri verificati debitmetrele periodic ca si al meu la test era ok dar in practica era ars si ca sfat de curatat se curata numai cu uscat adica cu betisoare de curatat in urechi fara alcool sau alte prostii de genul va multumesc la toti si va doresc vacante frumoase si drumuri fara peri Razz petii sa auzim numai de bine! Razz

  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si cum sa-mi dau seama daca e defect daca testaru zice ca e bun dane ceva detali te rugam cum ai ajuns la concluzia ca nu e bun debitmetru , detali te rog dan _barbosu200
  • dan_barbosu2000

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
va salut inainte cu cel vechi consuma de rupea ajungeam in oras cu AC cred ca pe la 12 la 100iar cind plecam de pe loc parca avea un moment de ezitare adica apasai pedala de acceleratie si dupa un timp se accelera ca la benzina cind nui reglat avansul am cumparat unul nou lam montat eu ca nui mare brinza am facut o tura mam dus si am resetat calculatorul dar nu e necesar, am facuto pentru siguranta mea am pus motorina si talpa cu 18 litri in regim de oras cu ACul deschis am facut cam 300km si inca nu mi sa aprins becul la rezerva am sa fac plinul si dupa 100km am sa alimentez ca nu am compiuter de bord si am sa va anuntde consum dar o alta problema sa nu stergeti niciodata debitmetrul cu cacaturi de spreiuri sau alte porcarii si un strop de apa daca ajunge pe el sa dus asa ca curatatil cu betisoare de urechi nu vo spun cu rautate dar un debitmetru costa si banii nu se fac cu ciocanulsi mai ales ca e o piesa importanta si nici al meu pe tester numi dadea erori asa ca ramine la latitudinea voastra sa il controlati din cind in cind mai ales sa aveti grija pe drumuri ploioasesa aveti capacul la filtrul de aer bine inchis sa nu va intre apa e acelasi lucru si cind schimbati filtrul de motorina sa nu va ajunga pe el eu va doresc sa nu aveti probleme de acest gen daca mai va pot fi de folos am sa va ajut din greseala sunt mecanic auto si stiu cai greu vacante placute si km fara peripetii Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR