Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
In cautarile mele despre motorul asta de care am auzit ca e poate cel mai fiabil benzinar de la Opel am dat peste multe informatii utile care mi-au confirmat asteptarile dar si peste informatii care par incredibile la prima vedere.

In statele unite Z22SE este principala motorizare pentru Chevrolet Cobalt, un model de succes al grupului GM, ieftin si fiabil, cu un design destul de zvelt in comparatie cu majoritatea masinilor indigene. Partea super tare in toata chestia asta e ca americanii folosesc masina asta la curse de diferite tipuri, chiar si la drag-racing asa ca au nevoie de un motor pe masura, dar in loc sa ia un monstru de Hemi sau mai stie ce motor V8, folosesc acelasi Z22SE pe care il modifica la extrem, ducandu-l pana la 1400 de cai. Pe un forum englezesc www.z22se.co.uk am dat chiar de un manual sumar de tuning pentru acest motor luat de la divizia de racing a GM din state. Daca nu va vine sa credeti bagati un ochi aici (Atentie, are 28 de mega) : http://www.gm.com/company/g...ce_build_book.pdf
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Matale chiar mai crezi in Mos Gerila Question Twisted Evil
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sorine, eu am descarcat manualul...
nu m-am uitat cu atentie, nu am pretentia ca ma pricep dar stiu ce inseamna sa paginezi..
cine crezi ca ar face misto si ar pierde timpul sa culeaga textul, sa puna imagini si sa pagineze ceva la 160 de pagini doar asa la mistocareala...
repet, nu ma pronunt dpdv mecanic...se poate sa fie tzeapa dar cind vezi ce ingrijit e manualul parca nu-ti vine a crede ca cineva isi pierde cel putin o saptamina doar ca sa faca misto....
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si daca sunteti atenti vedeti ca linkul catre manual duce exact catre site-ul www.gm.com, asa ca ma indoiesc ca e vreo gluma proasta.

Faza misto e ca unele din part-number-urile de acolo le-am gasit si in europa pt Z22SE, numai bani sa ai, ca numai kitul de conversie turbo e peste 5000 euro.

Pe de alta parte nu e primul motor care poate dezvolta o asemenea putere dintr-o capacitate cilindrica atat de mica, in anii 70 masinile din formula 1 realizate de Bmw obtineau dintr-un motor de 1500 cmc care exista pe bmw-urile de serie si modificat extrem 1500cp.... asa ca......
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
inca un link... http://www.gmtunertour.com/...7888CA4991D4A10E9

si ca sa va dati seama ca e acelasi motor, chiar daca se cheama un pic altfel in state (Ecotec I4), luati asta, si uitati-va la masinile pe care le motorizeaza: http://www.gmtunertour.com/...05/Ecotec_22L.pdf
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai... puterea litrica mai ca depaseste cea a unei "F1"...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pai la drag-racing asa e, puterea litrica e mai mare decat la F1....

Nu m-am lasat si am gasit kitul de turbo la 2570 $ aici: http://www.crateenginedepot...OSAFXR4BzWlWzmaXl

asta asigura o putere de 200-250 cp in functie de curbele de injectie, de timpii supapelor si de presiunea turbinei....

Pentru 400 de cai trebuie completat superchargerul cu ditamai intercoolerul, alte pistoane si biele, alta garnitura de chiulasa, alte arcuri la supape, si pinioane reglabile la supape, plus un nou soft pt ecu.

Pentru mai sus de 400 de cai, trebui practic reconstruit motorul, in afara de bloc neramanand prea multe componente din motorul original.


Later edit: mai multe detalii despre motor la: http://www.verboom.net/proj...engine/index.html
  • cont-sters-1946

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:

Nu m-am lasat si am gasit kitul de turbo la 2570 $ aici: http://www.crateenginedepot...OSAFXR4BzWlWzmaXl

asta asigura o putere de 200-250 cp in functie de curbele de injectie, de timpii supapelor si de presiunea turbinei....

Pentru 400 de cai trebuie completat superchargerul cu ditamai intercoolerul, alte pistoane si biele, alta garnitura de chiulasa, alte arcuri la supape, si pinioane reglabile la supape, plus un nou soft pt ecu.



I AM IMPRESSED!
  • Johnny Bravo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
I am depressed!!!
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Vad ca nu sunt singurul pe aici care saliveaza cu gandul la asa ceva, hai sa mai bag niste linkuri:
-o versiune phase 5 a motorului de 535 de cai prezenta la SEMA 2005 la un Cobalt de drag cu tractiune pe fatza:
http://www.dragracingonline...0401/vi_11-1.html
Daca cititi articolul, veti vedea ca s-au pastrat 65% din componentele originale ale motorului.

fotografia unui astfel de motor ce produce peste 800 de cai, la un alt drag ce participa in liga pro de FWD drag:
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR