- sorincoserea
- OP
- 18 mesaje
- din 22 Jun 2009
- Arges
sorincoserea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorincoserea
- OP
- 18 mesaje
- din 22 Jun 2009
- Arges
sorincoserea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ombly
- **
- 160 mesaje
- din 12 Jan 2008
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
ombly
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
Drogas a scris:Vectra B e o alegere buna numai orice alt motor in afara de X 16 XEL
Desigur ca si aici depinde ce vrei de la masina, Vectra de 13 ani sau logan de 2-3,
La 4000 de euro a luat o ruda un logan din 2006 impecabil cu 17000 de km geamuri, servo, aer conditionat 1.4 benzina-un motor f reusit din punctul meu de vedere -impozit asigurare destul de mici, consum de ulei 0, merge ceas, consum de benzina extraurban f mic, etc
Am alt logan in famile de 1.4 cu 40000 de km din 2004, nu s-a schimbat absolut nimic pe masina aia in afara de ulei
PS NU sunt fan logan, desi poate pare pentru unii, insa masinile puse la in comparatiile de mai sus avantajaza loganul
Desigur ca si aici depinde ce vrei de la masina, Vectra de 13 ani sau logan de 2-3,
La 4000 de euro a luat o ruda un logan din 2006 impecabil cu 17000 de km geamuri, servo, aer conditionat 1.4 benzina-un motor f reusit din punctul meu de vedere -impozit asigurare destul de mici, consum de ulei 0, merge ceas, consum de benzina extraurban f mic, etc
Am alt logan in famile de 1.4 cu 40000 de km din 2004, nu s-a schimbat absolut nimic pe masina aia in afara de ulei
PS NU sunt fan logan, desi poate pare pentru unii, insa masinile puse la in comparatiile de mai sus avantajaza loganul
Loganu' se fabrica din 2006 asa ca fapt divers...
- sorincoserea
- OP
- 18 mesaje
- din 22 Jun 2009
- Arges
sorincoserea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
@ombly
Loganul a fost lansat in 2004
http://www.iqads.ro/stire_2..._publicitare.html
In septembrie 2006 a fost lansat mcv-ul.
http://www.wall-street.ro/a...-de-la-Paris.html
Loganul a fost lansat in 2004
http://www.iqads.ro/stire_2..._publicitare.html
In septembrie 2006 a fost lansat mcv-ul.
http://www.wall-street.ro/a...-de-la-Paris.html
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La 100mil ceva pute la masina aia, crede ca stiu ce vorbesc, pretul e prea mic. In general masinile din Franta sunt ciocanite mai rau ca cele din Romania, intretinere jalnica, consuma ulei etc.
Referitor la consum, extern 1,2L papa lejer 5L daca mergi la consum dar la 75cp ai tendinta sa o calci asa ca fara 5,6L nu scapi, in oras depinde de conditii trafic. Motorul de 1L te ajuta numai la consum mic in oras, extern daca tragi de ea ca altfel nu se poate ajungi la fel ca 1,2L dar nu poti depasi la fel cu 58cp.
Ca forma si frumusete Corsa e peste Agila dar spatiu interior balanta inclina la Agila. Ca stabilitate Agila e la nivel Logan si alte neamuri de gen Clio, Megane, Corsa C in schimb da clasa la toate in curbe.
Ca masina de tinara familie o Agila e buna, da tu jos o jumatate de bancheta si sa vezi cit bagaj bagi, sotia oricum va sta in spate cu cel mic, in fata mai pui bagaj si pe scaun copilot ce ai tu nevoie la drum.
Ca intretinere Agila si Corsa sunt mult mai ieftine decit Logan, fiabilitatea e mai buna. Acum fiabilitatea la Agila e mai mare ca la Corsa C, diferenta apare numai de la ce e inafara de motor, sasiu si altele la Agila sunt preluate de la japoneza Suzuki Wagon R, motorizarile sunt identice. Suspensia e mai tare la Agila, e drept ca si garda la sol e mai mare. Eu am Agila 1,0L si 1,2L, nu stiu ce e aia timonerie de inlocuit, scirtiieli, bielete, burdufe crapate, bucse etc. ca la Corsa, amindoua din 2001 cu 130,000km si 140,000km reali la amindoua. Vezi ca km se aranjeaza in 2 minute, o carte service costa 10-20 euro, nu te lua dupa cucurele de acest gen ca nu tine.
Full nu ai sa vezi tu la Agila prin Romania. Cea de 1,2L pe care o am poate fi "full" dar nu este, oglinzile nu au unghi de fuga si nu au incalzire, nu are ESP (a nu se confunda cu EPS care e servodirectie) modelele chioare nu au asta, are inchidere centralizata dar fara telecomanda, nu are eleron spate, nu are minere si ornamente crom, nu are jante aluminiu (o dimensiune timpita si greu de gasit), are cirlig remorcare si multe nu au asa ceva, nu are geamuri verzi...
Daca ai nevoie de un sfat la verificare (telefonica) masina ma suni 0745-640077, abia dupa asta daca merita te pot indruma la unul care sa aiba ochi format si tester. Nu te grabi sau arunca cu capul in fata, sa nu incepi si tu cu postari la probleme tehnice.
PS. am si eu Agila de 1,0L la vinzare dar fara 3500 euro nu pleaca, e prea buna ca sa o dau la pret de tigaie parfumata cum le au majoritatea. Deci fa un calcul de ce e diferenta asa mare la pret.
PPS. Uite masina la pret corect https://www.clubopel.com/vie...highlight=#529833 https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=corsa mai are de bagat in ea cam 300 euro ca sa aiba baza in ea si sa arate cit de cit bine, deja mansoanele au sosit de la superdragoss, 100lei+transport.
Referitor la consum, extern 1,2L papa lejer 5L daca mergi la consum dar la 75cp ai tendinta sa o calci asa ca fara 5,6L nu scapi, in oras depinde de conditii trafic. Motorul de 1L te ajuta numai la consum mic in oras, extern daca tragi de ea ca altfel nu se poate ajungi la fel ca 1,2L dar nu poti depasi la fel cu 58cp.
Ca forma si frumusete Corsa e peste Agila dar spatiu interior balanta inclina la Agila. Ca stabilitate Agila e la nivel Logan si alte neamuri de gen Clio, Megane, Corsa C in schimb da clasa la toate in curbe.
Ca masina de tinara familie o Agila e buna, da tu jos o jumatate de bancheta si sa vezi cit bagaj bagi, sotia oricum va sta in spate cu cel mic, in fata mai pui bagaj si pe scaun copilot ce ai tu nevoie la drum.
Ca intretinere Agila si Corsa sunt mult mai ieftine decit Logan, fiabilitatea e mai buna. Acum fiabilitatea la Agila e mai mare ca la Corsa C, diferenta apare numai de la ce e inafara de motor, sasiu si altele la Agila sunt preluate de la japoneza Suzuki Wagon R, motorizarile sunt identice. Suspensia e mai tare la Agila, e drept ca si garda la sol e mai mare. Eu am Agila 1,0L si 1,2L, nu stiu ce e aia timonerie de inlocuit, scirtiieli, bielete, burdufe crapate, bucse etc. ca la Corsa, amindoua din 2001 cu 130,000km si 140,000km reali la amindoua. Vezi ca km se aranjeaza in 2 minute, o carte service costa 10-20 euro, nu te lua dupa cucurele de acest gen ca nu tine.
Full nu ai sa vezi tu la Agila prin Romania. Cea de 1,2L pe care o am poate fi "full" dar nu este, oglinzile nu au unghi de fuga si nu au incalzire, nu are ESP (a nu se confunda cu EPS care e servodirectie) modelele chioare nu au asta, are inchidere centralizata dar fara telecomanda, nu are eleron spate, nu are minere si ornamente crom, nu are jante aluminiu (o dimensiune timpita si greu de gasit), are cirlig remorcare si multe nu au asa ceva, nu are geamuri verzi...
Daca ai nevoie de un sfat la verificare (telefonica) masina ma suni 0745-640077, abia dupa asta daca merita te pot indruma la unul care sa aiba ochi format si tester. Nu te grabi sau arunca cu capul in fata, sa nu incepi si tu cu postari la probleme tehnice.
PS. am si eu Agila de 1,0L la vinzare dar fara 3500 euro nu pleaca, e prea buna ca sa o dau la pret de tigaie parfumata cum le au majoritatea. Deci fa un calcul de ce e diferenta asa mare la pret.
PPS. Uite masina la pret corect https://www.clubopel.com/vie...highlight=#529833 https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=corsa mai are de bagat in ea cam 300 euro ca sa aiba baza in ea si sa arate cit de cit bine, deja mansoanele au sosit de la superdragoss, 100lei+transport.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu prea ai sanse Dane, romanul va alege intotdeauna masina cea mai ieftina dintre doua masini cu aceleasi dotari. Si intotdeauna se va convinge singur ca masina pe care a ales-o are kilometrii reali si ca are starea tehnica impecabila, chiar daca de cele mai multe ori nu e asa. Abia dupa multe ore in service si multi bani aruncati va admite ca mai bine dadea 1000 de euro in plus la cumparare. Si culmea e ca, cu toate astea, data viitoare va face la fel.
- sorincoserea
- OP
- 18 mesaje
- din 22 Jun 2009
- Arges
sorincoserea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
ati avut dreptate, masina era ciocanita si mult chit pe ea, am mai vizionat o AGILA din 2003 cu 130000km, ultima revizie facuta in februarie 2009 conform carte service, arata bine si tot gri cu 4000 EURO dar nu a lasat din pret. Am luat o hirtie si am facut o comparatie la unele piese LOGAN-AGILA si am constatat ca la LOGAN sint mai ieftine, eu sint din PITESTI , asa ca ,cu parere de rau am ales un LOGAN LAUREAT PLUS 1,4 MPI din 2007, garantie inca un an,full, la 17750 RON.Sincer mi-ar fi placut AGILA dar la 130000km si costuri, NU.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
sorincoserea a scris:ati avut dreptate, masina era ciocanita si mult chit pe ea, am mai vizionat o AGILA din 2003 cu 130000km, ultima revizie facuta in februarie 2009 conform carte service, arata bine si tot gri cu 4000 EURO dar nu a lasat din pret. Am luat o hirtie si am facut o comparatie la unele piese LOGAN-AGILA si am constatat ca la LOGAN sint mai ieftine, eu sint din PITESTI , asa ca ,cu parere de rau am ales un LOGAN LAUREAT PLUS 1,4 MPI din 2007, garantie inca un an,full, la 17750 RON.Sincer mi-ar fi placut AGILA dar la 130000km si costuri, NU.
Ce ti-am zis eu...foarte bine ai facut, nu stiu de ce zici tu cu parere de rau, din moment ce ai masina din 2007 inca in garantie, si logan este o masina ca toate masinile.
bafta
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- sorincoserea
- OP
- 18 mesaje
- din 22 Jun 2009
- Arges
sorincoserea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- sorincoserea
- OP
- 18 mesaje
- din 22 Jun 2009
- Arges
sorincoserea
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
a zis ca o da , renaultul, si isi ia tot LOGAN, ieri a fost la televizor o emisiune in care sa spus ca germanul a zis ca LOGANUL este superior marcilor nemtesti si oricum ,stiu din surse sigure ca W au inceput sa nu mai aiba aceasi calitate si la sfirsit LOGANUL este facut pentru RO si este perfect, sint foarte multumit de alegerea facuta si acum ca sint documentat nimic nu imi schimba parerea
gojira
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
sorincoserea a scris:a zis ca o da , renaultul, si isi ia tot LOGAN, ieri a fost la televizor o emisiune in care sa spus ca germanul a zis ca LOGANUL este superior marcilor nemtesti si oricum ,stiu din surse sigure ca W au inceput sa nu mai aiba aceasi calitate si la sfirsit LOGANUL este facut pentru RO si este perfect, sint foarte multumit de alegerea facuta si acum ca sint documentat nimic nu imi schimba parerea
superior masinilor nemtesti nu este, dar, este o masina buna si facuta pentru toate buzunarele.
eu am mers si cu logan si cu sandero, ambele merg foarte bine, intretinerea este foarte convenabila.
Eu am opel, imi place opel-ul, si recunosc ca dacia este o masina foarte ok, care merge usor spre a deveni o marca cum a devenit si skoda.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
Agila versus Logan... greu de apreciat....BA DELOC!
Agila: incapatoare (am 200 cm si 130+ kile si mai am spatiu de manevra astfel incat sa nu ating nimic in jur). In Logan nu incap foarte bine, stau cu genunchii in volan si in consola centrala. Portbagajul? imaginati-va un portbagaj de Logan asezat verical si il aveti pe al Agilei. Avantaj Agila: gura de incarcare de 110/110 cm, pe care Loganul nu o are. Incercati voi sa puneti o masina de spalat intr-un Logan . Sa nu mai zic de rabatarea banchetelor... avem peste 1400 de l de spatiu de incarcare cu dimensinea 1400/1000/1000 mm. Intr-adevar Loganul are portbagaj mare, dar cu o gura de incarcare atat de mica e hilar sa vezi pe cineva indesand acolo un obiect mai voluminos.
Spatii de depozitare la logan: ZERO. Doar daca nu ai airbag in dreapta ai un loc de pus un telefon, daca nu, il tii la gat. La Agila am 2 serater de 20 de l sub scaune, loc sub volan de pus telefoane, portofel, etc, sub torpedou incape si o sticla de 2 litri in alt spatiu de depozitare, loc pentru 2 doze/sticle pe consola centrala plus alte mici spatii pentru monede.... buzunare pe scaunele din spate, spatiu generos compartimentat in fiecare portiera. inca un spatiu de depozitare sub bancheta din spate nerabatata, echivalent cu marimea banchetei din spate unde in concediu incap lejer TOATE hainele noastre, compartimentate in cateva sacose gen Metro.
Am vorbit de spatiu... Pasageri incap lejer 4, usor chinuit 5. Nevasta-mea de 1.75 m incapoe in spatele meu, deci e OK. Spatiu la cap....nu mai zic nimic. Distanta pana la stalpul din fata masinii-30-40 de cm. In Logan am avut un accident la 5 km la ora si am dat cu capul de stalp si de parasolar ca erau la 5 cm de fruntea mea....
Motorizare: 1.4 MPI 2 valve pe cilindru versus 1,2 4 valve pe cilindru. Liniuta-oricand fac orice Logan 1,4 care se plafoneaza la 120. La mine la 120 intra motorul in cuplu si pana la 150 nu e decat o joaca... pana la 170 oricand. Motorul meu are 150 000 si nu consuma nici un gram de 0-40. Loganul merge din start cu 10-40 ca nu au curaj sa ii puna 0-40. Si chiar si asa am vazut deja masini 1.4 cu fum albastrui la cur....
Distributie Agila pe lant, mult mai fiabila. Nu am schimbat la motor decat distributia si pompa de apa la 120 000 si atat. Plus bujii.
Cu 4 persoane grele si bagaje full si Ac pornit, consuma 6-6.2 % la 120-130 la ora.... Loganul in aceeasi configuratie nici macar nu ajunge la viteza asta, ce sa mai zicem de consum. M-am grabit o data de la Iasi la Piatra cu Loganul si i-am dat in stilul Agilei si am scos un consum de 8.2 in exterior. Si 140 doar la vale.
Stabilitate? Pe drum drept si denivelat, in Logan esti ca in barca. Are suspensii moi pentru gropi, dar sunt prea moi pentru denivelari si curbe. Cu Agila simti mai tare gropile, dar la stabilitate nu ai treaba. Daca nu ma crede cineva, il invit la un Drive test.
Fiabilitate: am schimbat un rulment si un brat plus discuri de frana. Nu trancane absolut nimic la interior. Loganul pe drum de tara e ca un aspirator. Logan de 30 000 de km intra praful in el si trancanea de parca avea 230 000....
Confort interior: cel mai hilar la Logan este amplasarea comenzilor de deschidere a geamurilor de pe consola centrala. Nu am vazut dobitocie mai mare ca asta. Oare ii costa mult inca 1-2 metri de cablu?
Vizibilitatea din Logan-jalnica. Agila- geamuri mari, ample, oglinzi practic fara unghi mort.
Siguranta: cautati pe net testele la Suzuki Wagon R (echivalentul Agilei) si vedeti ce bine se comporta. Test la Logan nu am gasit ca nu cred ca au indraznit sa faca.
Sunt cel mai abilitat de pe aici sa compar. Am Agila si am avut Logan. Cei care nu au condus Agila, sau si mai grav, nici una nici alta, sa se abtina de la comentarii. Eu am condus Agila 2300 de km fara incetare de la Torino la Braila si apoi, dupa 4 ore de somn am plecat la mare. O masina lejer de condus, spatioasa, fiabila. Am facut 6000 de km in 21 de zile anul trecut in concediu si nu s-a intamplat absolut nimic.
PS: Astra G rullez poate, da eu unul nu incap la volan. So, astra G sucks for me!
Agila: incapatoare (am 200 cm si 130+ kile si mai am spatiu de manevra astfel incat sa nu ating nimic in jur). In Logan nu incap foarte bine, stau cu genunchii in volan si in consola centrala. Portbagajul? imaginati-va un portbagaj de Logan asezat verical si il aveti pe al Agilei. Avantaj Agila: gura de incarcare de 110/110 cm, pe care Loganul nu o are. Incercati voi sa puneti o masina de spalat intr-un Logan . Sa nu mai zic de rabatarea banchetelor... avem peste 1400 de l de spatiu de incarcare cu dimensinea 1400/1000/1000 mm. Intr-adevar Loganul are portbagaj mare, dar cu o gura de incarcare atat de mica e hilar sa vezi pe cineva indesand acolo un obiect mai voluminos.
Spatii de depozitare la logan: ZERO. Doar daca nu ai airbag in dreapta ai un loc de pus un telefon, daca nu, il tii la gat. La Agila am 2 serater de 20 de l sub scaune, loc sub volan de pus telefoane, portofel, etc, sub torpedou incape si o sticla de 2 litri in alt spatiu de depozitare, loc pentru 2 doze/sticle pe consola centrala plus alte mici spatii pentru monede.... buzunare pe scaunele din spate, spatiu generos compartimentat in fiecare portiera. inca un spatiu de depozitare sub bancheta din spate nerabatata, echivalent cu marimea banchetei din spate unde in concediu incap lejer TOATE hainele noastre, compartimentate in cateva sacose gen Metro.
Am vorbit de spatiu... Pasageri incap lejer 4, usor chinuit 5. Nevasta-mea de 1.75 m incapoe in spatele meu, deci e OK. Spatiu la cap....nu mai zic nimic. Distanta pana la stalpul din fata masinii-30-40 de cm. In Logan am avut un accident la 5 km la ora si am dat cu capul de stalp si de parasolar ca erau la 5 cm de fruntea mea....
Motorizare: 1.4 MPI 2 valve pe cilindru versus 1,2 4 valve pe cilindru. Liniuta-oricand fac orice Logan 1,4 care se plafoneaza la 120. La mine la 120 intra motorul in cuplu si pana la 150 nu e decat o joaca... pana la 170 oricand. Motorul meu are 150 000 si nu consuma nici un gram de 0-40. Loganul merge din start cu 10-40 ca nu au curaj sa ii puna 0-40. Si chiar si asa am vazut deja masini 1.4 cu fum albastrui la cur....
Distributie Agila pe lant, mult mai fiabila. Nu am schimbat la motor decat distributia si pompa de apa la 120 000 si atat. Plus bujii.
Cu 4 persoane grele si bagaje full si Ac pornit, consuma 6-6.2 % la 120-130 la ora.... Loganul in aceeasi configuratie nici macar nu ajunge la viteza asta, ce sa mai zicem de consum. M-am grabit o data de la Iasi la Piatra cu Loganul si i-am dat in stilul Agilei si am scos un consum de 8.2 in exterior. Si 140 doar la vale.
Stabilitate? Pe drum drept si denivelat, in Logan esti ca in barca. Are suspensii moi pentru gropi, dar sunt prea moi pentru denivelari si curbe. Cu Agila simti mai tare gropile, dar la stabilitate nu ai treaba. Daca nu ma crede cineva, il invit la un Drive test.
Fiabilitate: am schimbat un rulment si un brat plus discuri de frana. Nu trancane absolut nimic la interior. Loganul pe drum de tara e ca un aspirator. Logan de 30 000 de km intra praful in el si trancanea de parca avea 230 000....
Confort interior: cel mai hilar la Logan este amplasarea comenzilor de deschidere a geamurilor de pe consola centrala. Nu am vazut dobitocie mai mare ca asta. Oare ii costa mult inca 1-2 metri de cablu?
Vizibilitatea din Logan-jalnica. Agila- geamuri mari, ample, oglinzi practic fara unghi mort.
Siguranta: cautati pe net testele la Suzuki Wagon R (echivalentul Agilei) si vedeti ce bine se comporta. Test la Logan nu am gasit ca nu cred ca au indraznit sa faca.
Sunt cel mai abilitat de pe aici sa compar. Am Agila si am avut Logan. Cei care nu au condus Agila, sau si mai grav, nici una nici alta, sa se abtina de la comentarii. Eu am condus Agila 2300 de km fara incetare de la Torino la Braila si apoi, dupa 4 ore de somn am plecat la mare. O masina lejer de condus, spatioasa, fiabila. Am facut 6000 de km in 21 de zile anul trecut in concediu si nu s-a intamplat absolut nimic.
PS: Astra G rullez poate, da eu unul nu incap la volan. So, astra G sucks for me!
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
nici chiar asa, logan de 1.4 in familie are 40.000 de km si nu manaca gram de ulei 5W 30 are toba impecabila nici vorba de fum , si atinge si 120 chiar si mai mult fara probleme, ca sa nu comparam roata de 15 inch de logan cu roata de Agila=> se simt altfel gropile cu logan fata de Agila, la aceasta masina nu s-a schimbat absolut nimic in afara de ulei si filtre si cred ca va urma un schmb de placute si 2 anvelope...