- boby1510
- OP
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- serban laurentiu nicolae
- *
- 3 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Vectra 2001 20 dth
- Bucuresti
serban laurentiu nicolae
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- serban laurentiu nicolae
- *
- 3 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Vectra 2001 20 dth
- Bucuresti
serban laurentiu nicolae
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- serban laurentiu nicolae
- *
- 3 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Vectra 2001 20 dth
- Bucuresti
serban laurentiu nicolae
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema. cred ca este de la vreo electrovalva. se aprinde check engine la relanti, o pornesc ,merg cu ea si cand ma opresc pe loc se aprinde beculetul, dupa ce plec si o turez mai tare se stinge si merge normal. am curatat egr , l-am verificat si nu are probleme, daia banui ca am vreo electrovalva dusa.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- boby1510
- OP
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
astazi am verificat tensiunea la ele si am 6,5 v asa, mai departe am pornit motorul si am verificat pe fiecare in parte sa vad daca tin si nu scapa pare a fi in regula. Se tureaza pe loc bine (4000) dar in sarcina ajunge mai greu mai lent si inainte nu era asa. Mi-se pare un pic mai puturoasa akm. O sa incerc sa schimb motorina sa vedem si cu alta cum se comporta.
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
nu ar fi bine sa arunci banii pe TREI BUC electrovalve ......... sunt sanse ft ft mici sa fie arse toate ...... mai mult decat atat e posibil sa nu fie arsa nici macar una ....... masuratoarea de 6.5V nu spune absolut nimic ... .. nu ai masurat corect ... te poate ajuta un osciloscop pt o masurare precisa .... succes !
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
boby1510 a scris:astazi am verificat tensiunea la ele si am 6,5 v asa, mai departe am pornit motorul si am verificat pe fiecare in parte sa vad daca tin si nu scapa pare a fi in regula. Se tureaza pe loc bine (4000) dar in sarcina ajunge mai greu mai lent si inainte nu era asa. Mi-se pare un pic mai puturoasa akm. O sa incerc sa schimb motorina sa vedem si cu alta cum se comporta.
valvele sunt alimentate in PWM(puls modulat), ca sa vezi daca sunt alimentate poti pune un bec de putere mica si vezi daca se modifica intensitatea. la electrovalva turbo poti vedea daca funtioneaza uitandu-te la tija de la turbina. cand pornesti motorul trebuie sa se miste, la fel cand accelerezi. de obicei la aceste valve nu se intrerupe bobina ci se depune mizerie sau se distruge cauciucul care obtureaza orificiile valvei. electrovalva se desface si se curata usor.
octav2002
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
boby1510 a scris:tip motor x20dtl de ce va vreme parca nu trage cum trebuie a facut eu ceva verificari dar degeaba. Am si eu o intrebare: la electrovalve( cele care comanda turbo,egr si mai e ceva pe admisie dar nu stiu cum se cheama)trebuie sa am tensiune?
verifica furtunele de vacuum foarte probabil sa fie crapate si sparte , daca totusi e electrovalva eu te pot ajuta am una de vanzare , suna-ma la 0764475738