- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La astia de la GM poate le vine mintea la cap, sunt mai scumpi ca Suzuki la acelasi lucru vindut.
Splash nu are motorul Fiat, doar cele 3 de la ei. Daca mai prind la bani pentru mine e clara treaba.
Directia este asistata electronic dar in EPC nu apare modulul EPS.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mar 13 Jan, 2009 10:54 pm
Splash nu are motorul Fiat, doar cele 3 de la ei. Daca mai prind la bani pentru mine e clara treaba.
Directia este asistata electronic dar in EPC nu apare modulul EPS.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mar 13 Jan, 2009 10:54 pm
- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Si eu oscilez intre un Splash si o Agila. Desi designul mi se pare mult mai reusit la Agila, pretul si dotarile sunt mult mult mai atractive la Splash
dancuciureanu a scris:
La ce te referi ? La Agila sau la Splash ? Detaliaza un pic ca nu inteleg termenii astia.
dancuciureanu a scris:
Directia este asistata electronic dar in EPC nu apare modulul EPS.
La ce te referi ? La Agila sau la Splash ? Detaliaza un pic ca nu inteleg termenii astia.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Foloseste functia CAUTARE si citeste ce este EPS si EPC. Da, ma refeream la Agila B dar si Splash are servo electronic.
Ai observat diferente de design intre cele doua ? Mie mi se par la fel, e drept ca nu am studiat indeaproape. Daca sunt identice 99,9% eu as opta pentru cea care ofera mai multe la un pret mai bun.
Ce nu imi place mie:
-instrumentele care sunt cam simpliste si mai ales ochiul ala de melc care este turometru
-spatele care este cam rotunjit si lasat
-parca nu are roata de rezerva, mie asa mi se pare
-cuplul maxim care este la turatii cam mari
Ai observat diferente de design intre cele doua ? Mie mi se par la fel, e drept ca nu am studiat indeaproape. Daca sunt identice 99,9% eu as opta pentru cea care ofera mai multe la un pret mai bun.
Ce nu imi place mie:
-instrumentele care sunt cam simpliste si mai ales ochiul ala de melc care este turometru
-spatele care este cam rotunjit si lasat
-parca nu are roata de rezerva, mie asa mi se pare
-cuplul maxim care este la turatii cam mari
- lcsongor
- **
- 158 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Agila 2001 X12E
- Cluj
lcsongor
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 X12E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Azi am fost la reprezentanta sa ma interesez de preturi la manopera si altele, si am vazut Agila B si am zis ca hai sa vad masinutza si m-am suit in ea. A fost o dezamagire totala. Totul este frumos inauntru, si in afara, dar am observat niste chestii care nu mi-au placut deloc. Astea le zic comparativ cu modelul vechi. O sa pun plusurile si minusurile:
- spatiu foarte stramt in spate. Dupa ce ceva client jmeker a activat child-protection-lock-ul de la o portiera de spate, am simtit claustrofobie intensa in spate
- spatiu mic in fata pentru picioare. Cred ca a fost o idee proasta ca sa bage ditamai consola centrala (gen Fiat Panda). Am vazut ca este distanta prea mica intre pedale.
+ instrumente foarte frumoase si prietenoase
+ materiale interioare frumoase si placute la atingere
- tetierele din spate me dispera
- portbagaj cu deschidere electronica - DE CE? este o masina de joasa clasa care nu cred ca are nevoie de asa ceva
+ butoane inchidere interioare stil buton, si nu bat cum este in Agila A
++ aspect frumos
Dan, daca te uiti atent, Splash nu este chiar 99% identic cu Agila
http://totalcar.hu/tesztek/agila1208/
Baietii au facut niste poze foarte expresive cu amandoua masinutze asezate una langa alta. Mi se pare ca Opelul este un pic mai agresiv.
Suzuki parca nu emana atata personalitate.
- spatiu foarte stramt in spate. Dupa ce ceva client jmeker a activat child-protection-lock-ul de la o portiera de spate, am simtit claustrofobie intensa in spate
- spatiu mic in fata pentru picioare. Cred ca a fost o idee proasta ca sa bage ditamai consola centrala (gen Fiat Panda). Am vazut ca este distanta prea mica intre pedale.
+ instrumente foarte frumoase si prietenoase
+ materiale interioare frumoase si placute la atingere
- tetierele din spate me dispera
- portbagaj cu deschidere electronica - DE CE? este o masina de joasa clasa care nu cred ca are nevoie de asa ceva
+ butoane inchidere interioare stil buton, si nu bat cum este in Agila A
++ aspect frumos
Dan, daca te uiti atent, Splash nu este chiar 99% identic cu Agila
http://totalcar.hu/tesztek/agila1208/
Baietii au facut niste poze foarte expresive cu amandoua masinutze asezate una langa alta. Mi se pare ca Opelul este un pic mai agresiv.
Suzuki parca nu emana atata personalitate.
- bbogdanmircea
- *
- 8 mesaje
- din 28 Jan 2009
- Diplomat
- Iasi
bbogdanmircea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Diplomat
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2009
- Mesaj Privat
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Am testat noua Agila cateva zile, si in afara unui deget taiat in plasticele de sub bord nu am ce sa ii reprosez
E foarte simpaticuta, chiar daca o vad dedicata prea mult femeilor...
Urmeaza la teste Insignia, dar nu stiu exact cand. Sper tot luna asta.
E foarte simpaticuta, chiar daca o vad dedicata prea mult femeilor...
Urmeaza la teste Insignia, dar nu stiu exact cand. Sper tot luna asta.
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
Sunt proaspat posesor de Agila (nu stiam ca e B ?)
pret 9 300 euro (prin leasing= 10 500)
motor 1,2l (86 cp), albastru maroccan (cam deschis dupa parerea mea), Enjoy + AC + culoare metal.
Interesant : sunt barbat, 40 ani si 1,86 m inaltime , datorita inaltimii masinutei pot sa zic ca stau lejer, nu de alta, dar mai am o Astra H Caravan si ca sofer mi se pare mai "inghesuta" ( 9cm mai joasa, dar garda la sol e cu 3,5cm mai inalta la Astra) .
Asa e.. pare masinuta pt. domnisoare dar trebuie sa stapanesti o "herghelie" de 86cp ai motorului ""Suzuki""! (demaraj 0-100km= 12,3s) consum 6,9 -4,7 mixt 5,5l/100km
Nu mai vorbesc de manevribilitate intorce 180' in mai putin de 2 benzi!
Per general: e o masinuta de oras! cei 170-190 km/h ce-i poate atinge nu sunt pt drumurile noastre!
Sunt curios : Cine mai are (cumparat) AGILA B ?
pret 9 300 euro (prin leasing= 10 500)
motor 1,2l (86 cp), albastru maroccan (cam deschis dupa parerea mea), Enjoy + AC + culoare metal.
Interesant : sunt barbat, 40 ani si 1,86 m inaltime , datorita inaltimii masinutei pot sa zic ca stau lejer, nu de alta, dar mai am o Astra H Caravan si ca sofer mi se pare mai "inghesuta" ( 9cm mai joasa, dar garda la sol e cu 3,5cm mai inalta la Astra) .
Asa e.. pare masinuta pt. domnisoare dar trebuie sa stapanesti o "herghelie" de 86cp ai motorului ""Suzuki""! (demaraj 0-100km= 12,3s) consum 6,9 -4,7 mixt 5,5l/100km
Nu mai vorbesc de manevribilitate intorce 180' in mai putin de 2 benzi!
Per general: e o masinuta de oras! cei 170-190 km/h ce-i poate atinge nu sunt pt drumurile noastre!
Sunt curios : Cine mai are (cumparat) AGILA B ?
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- **
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
Cumparata prin leasing in aprilie 2009 ( 9280 euro cu TVA, avans 25% in 3 ani, rata 238euro/luna, primul an de Casco gratuit, se pare ca au fost numai 3 bucati la dealer pe tara, una neagra e si acum la dealerul din Bc.) acum are 2500km.
Echipare: motor 1,2 Twinport Ecotec 63kW/86CP , cutie manuala 5+1 trepte, 5 usi
echipare standard Enjoy
mai putin jantele din aliaj, (un plus de 500euro!)
in plus culoare metalizat/mica Albastru Maroccan, aer conditionat ,
tapiterie "Graffic/Elba" albastru
Consum acum ca e noua: 5,5-6,5% extra urban (a/c 4 persoane , bagaj) , urban 7,5-8,5%, mai adaug stilul de mers! (benzina 95)
Portbagajul are 225l de la roata de rezerva la capac haion suficient pt. bagajul ( o saptamana la mare) pt. 4 persoane adulte, locurile spate sunt suficiente pt. 3 persoane adulte, dar pt. drumuri lungi e mai comod cu 2 persoane normale, avand in vedere (ca sofer am 1,86m inaltime ) scaunul nu e dat la maxim in spate, scaunele fata sunt jos de tot, portierele mari fac intrarea si iesirea usoara.
Nu am depasit 150km/h pt. ca nu am avut drum bun, (la 3000rot/min are 100km/h, indicatia maxima pe la 6300 banuesc ca poate depasi 200km/h) {daca fac comparatie cu Astra 1,9CDTI 88kW /1,5t cu Agila 1,2 63kW /1t eram tentat sa cred ca va fugi mai repede Agila dar pierde 1,5s la demarajul 0-100km/h datorita cuplului mai mic 114Nm la 4400 rot/min.
Avantajul Agilei in oras e enorm: lungimea 3740mm, ampatament 2360mm, ecartament fata 1470mm, spate 1480mm si castigul ei e inaltimea 1590mm (Astra Caravan are 1500mm, multe masini au sub 1480mm) asta nu face sa fie instabila in viraje (am luat viraje cu 130km/h! unde multe masini stau "linistite" pe la 100km/h) nu mai vorbesc de raza de bracare (virare) 9,6m adica pe un drum normal intorci 180' dintr-o manevra! iar 4,6m sunt suficienti pt. a o parca lateral; latimea de 1,7m face sa ai suficient loc sa te "strecori" aproape ca o motocicleta.
Prima data turometrul "cocotat" pe bord am crezut ca e ceva inneregula dar mi-am dat seama repede de utilitatea acestuia "cat mai la vedere", cand opresti la semafor ai senzatia ca e oprit motorul si se simte/ aude abia pe la 3000rot/min mai bine. La peste 19'C afara incepe sa lucreze electroventilatorul, in traficul din oras, da e mai zgomotos, de fapt... motorul e cel "tacut"!
Suspensia e un pic cam rigida si cam toate denivelarile le simte, oricum gropile le poti evita f.usor.
Concluzia mea facand comparatie Agila B cu Astra H Caravan : consum de carburant , timpii parcursi pe un traseu al patriei, comoditatea, de ce nu si frumusetea masinilor sunt la fel, diferente: Astra Caravan volum de incarcare, viteza de croaziera, demaraj mai bune dar Agila f. utila in deplasari mai scurte, zone aglomerate, daca nu ai pasageri volumul de incarcare ajunge la 1050l (astra caravan 1590l max.)
O diferenta importanta PRETUL: Astra H caravan (Essentia 1,9CDTI 88kW + climatronic)= 18200 euro -Agila B (Enjoy+metalizata+A/C 1,2l 63kW twinport ecotec ) = 9300 euro
Poze nu am ca si asa e facuta reclama la Agila B Albastru Maroccan si sunt identice! nu mai pun ca seamana ( de fapt este!) Suzuky Splash (motor, cutie viteze, bord, sasiu etc.)
Culoarea e un pic mai deschisa in realitate, iar soferi sunt barbati: http://www.opel.ro/site/sho.../agila/desc1.html
Echipare: motor 1,2 Twinport Ecotec 63kW/86CP , cutie manuala 5+1 trepte, 5 usi
echipare standard Enjoy
mai putin jantele din aliaj, (un plus de 500euro!)
in plus culoare metalizat/mica Albastru Maroccan, aer conditionat ,
tapiterie "Graffic/Elba" albastru
Consum acum ca e noua: 5,5-6,5% extra urban (a/c 4 persoane , bagaj) , urban 7,5-8,5%, mai adaug stilul de mers! (benzina 95)
Portbagajul are 225l de la roata de rezerva la capac haion suficient pt. bagajul ( o saptamana la mare) pt. 4 persoane adulte, locurile spate sunt suficiente pt. 3 persoane adulte, dar pt. drumuri lungi e mai comod cu 2 persoane normale, avand in vedere (ca sofer am 1,86m inaltime ) scaunul nu e dat la maxim in spate, scaunele fata sunt jos de tot, portierele mari fac intrarea si iesirea usoara.
Nu am depasit 150km/h pt. ca nu am avut drum bun, (la 3000rot/min are 100km/h, indicatia maxima pe la 6300 banuesc ca poate depasi 200km/h) {daca fac comparatie cu Astra 1,9CDTI 88kW /1,5t cu Agila 1,2 63kW /1t eram tentat sa cred ca va fugi mai repede Agila dar pierde 1,5s la demarajul 0-100km/h datorita cuplului mai mic 114Nm la 4400 rot/min.
Avantajul Agilei in oras e enorm: lungimea 3740mm, ampatament 2360mm, ecartament fata 1470mm, spate 1480mm si castigul ei e inaltimea 1590mm (Astra Caravan are 1500mm, multe masini au sub 1480mm) asta nu face sa fie instabila in viraje (am luat viraje cu 130km/h! unde multe masini stau "linistite" pe la 100km/h) nu mai vorbesc de raza de bracare (virare) 9,6m adica pe un drum normal intorci 180' dintr-o manevra! iar 4,6m sunt suficienti pt. a o parca lateral; latimea de 1,7m face sa ai suficient loc sa te "strecori" aproape ca o motocicleta.
Prima data turometrul "cocotat" pe bord am crezut ca e ceva inneregula dar mi-am dat seama repede de utilitatea acestuia "cat mai la vedere", cand opresti la semafor ai senzatia ca e oprit motorul si se simte/ aude abia pe la 3000rot/min mai bine. La peste 19'C afara incepe sa lucreze electroventilatorul, in traficul din oras, da e mai zgomotos, de fapt... motorul e cel "tacut"!
Suspensia e un pic cam rigida si cam toate denivelarile le simte, oricum gropile le poti evita f.usor.
Concluzia mea facand comparatie Agila B cu Astra H Caravan : consum de carburant , timpii parcursi pe un traseu al patriei, comoditatea, de ce nu si frumusetea masinilor sunt la fel, diferente: Astra Caravan volum de incarcare, viteza de croaziera, demaraj mai bune dar Agila f. utila in deplasari mai scurte, zone aglomerate, daca nu ai pasageri volumul de incarcare ajunge la 1050l (astra caravan 1590l max.)
O diferenta importanta PRETUL: Astra H caravan (Essentia 1,9CDTI 88kW + climatronic)= 18200 euro -Agila B (Enjoy+metalizata+A/C 1,2l 63kW twinport ecotec ) = 9300 euro
Poze nu am ca si asa e facuta reclama la Agila B Albastru Maroccan si sunt identice! nu mai pun ca seamana ( de fapt este!) Suzuky Splash (motor, cutie viteze, bord, sasiu etc.)
Culoarea e un pic mai deschisa in realitate, iar soferi sunt barbati: http://www.opel.ro/site/sho.../agila/desc1.html
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In sfirsit prima Agila B in club, sa o stapinesti fara incidente.
Noi avem numai Agila A, majoritatea au ales masina asta ca si tine din aceleasi considerente, ieftina, sasiu japonez care nu iti da bataie de cap, parchezi usor, e destul de inalta la garda sol, spatiu interior generos, portbagaj suficient. Multi cumpara masini care "sa-i reprezinte" adica ditamai vaporul si merge singur in ea, si cumpara diesel de il freaca citiva km prin oras, niste criminali.
Ai dreptate cu stabilitatea in curbe, e cam de invidiat avind in vedere dimensiunile ei. Acum o saptamina am mers la Bucuresti cu un coleg sa cumpere o Corsa C, nu-i venea sa creada cu ce viteze intram in curbe, la intoarcere a ramas mut ce stabilitate are Corsa C, el cu Megane a spus clar ca nu ar fi avut tupeul sa faca sa ceva.
Cu turometrul ai dreptate, arata ca un ochi de melc, parca au uitat si l-au pus pe urma cei de la Mioveni, eu sa am masina asta (era in calcul) am spus ca fac un "fes" unde sa pun telefonul, microfonul de la statie, orice numa' sa nu-l vad.
Ca dimensiuni pare impozanta, pentru o femeie e perfecta ca impune respect (asta apropo de smecherii din trafic). Eu de multe ori avind statie CB pe ele (am doua A) ma contacteaza la modul: colegul cu dubita Opel , ultimul m-a dat pe spate , colegul cu Vito ! hai da-ma dracului, amindoi aveam viteza dar sa confunzi asa tare niste masini e prea de tot.
Ca viteza maxima garantat depasesti lejer 150km/h, sigur mergi cu 190, eu am reusit peste 160 cu cea de 1L care are numai 58cp. Cu asta de 1,2L 75cp inca nu am incercat dar E85 ma asteapta, sfatul meu e sa nu-i dai in gura cum se spune, asteapta sa faci macar 5,000km cu ea.
Fa ceva poze la motor si interior, pe altul nu avem din pacate in acest moment.
Noi avem numai Agila A, majoritatea au ales masina asta ca si tine din aceleasi considerente, ieftina, sasiu japonez care nu iti da bataie de cap, parchezi usor, e destul de inalta la garda sol, spatiu interior generos, portbagaj suficient. Multi cumpara masini care "sa-i reprezinte" adica ditamai vaporul si merge singur in ea, si cumpara diesel de il freaca citiva km prin oras, niste criminali.
Ai dreptate cu stabilitatea in curbe, e cam de invidiat avind in vedere dimensiunile ei. Acum o saptamina am mers la Bucuresti cu un coleg sa cumpere o Corsa C, nu-i venea sa creada cu ce viteze intram in curbe, la intoarcere a ramas mut ce stabilitate are Corsa C, el cu Megane a spus clar ca nu ar fi avut tupeul sa faca sa ceva.
Cu turometrul ai dreptate, arata ca un ochi de melc, parca au uitat si l-au pus pe urma cei de la Mioveni, eu sa am masina asta (era in calcul) am spus ca fac un "fes" unde sa pun telefonul, microfonul de la statie, orice numa' sa nu-l vad.
Ca dimensiuni pare impozanta, pentru o femeie e perfecta ca impune respect (asta apropo de smecherii din trafic). Eu de multe ori avind statie CB pe ele (am doua A) ma contacteaza la modul: colegul cu dubita Opel , ultimul m-a dat pe spate , colegul cu Vito ! hai da-ma dracului, amindoi aveam viteza dar sa confunzi asa tare niste masini e prea de tot.
Ca viteza maxima garantat depasesti lejer 150km/h, sigur mergi cu 190, eu am reusit peste 160 cu cea de 1L care are numai 58cp. Cu asta de 1,2L 75cp inca nu am incercat dar E85 ma asteapta, sfatul meu e sa nu-i dai in gura cum se spune, asteapta sa faci macar 5,000km cu ea.
Fa ceva poze la motor si interior, pe altul nu avem din pacate in acest moment.
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
Japonezii sunt mai modesti 1,2 (GLX dotarea echivalenta cu Enjoy+ A/C) are 85 CP pe site-ul lor, si se pare ca Splash e vandut in Ro. de un an, pe cand AgilaB pana la mine nu am auzit, pe multi ii tenteaza emblema (marca).
Dupa ce vin din vacanta sper sa pun poze mai ascunse la motor sa vedeti cum troneaza pe toate plasticile firma japoneza! Eu m-am axat pe Opel primo' Astra H secundo' Agila B.
Dupa ce vin din vacanta sper sa pun poze mai ascunse la motor sa vedeti cum troneaza pe toate plasticile firma japoneza! Eu m-am axat pe Opel primo' Astra H secundo' Agila B.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat