- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
am patit si io la motoru 8v, care pe cat e de fiabil si tine 500 de mii de km, pe atat e de tot kktu ... stiu simptomul: la blana pe loc, urca pana in 2000 de ture si intre 2000 si 3500 parca merge in 3 bujii... eu nu mi-am dat seama de la ce e, am schimbat bujii/fise delco + benzina , la un moment dat si-a revenit, dar nu pot sa zic exact cauza
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am patit exact la fel ca voi. Am schimbat bujii, fise, am curatat injectoarele cu ultrasunete, am bagat benzina de la toate statiile posibile si imposibile, am schimbat filtrul de benzina, de aer etc si nimic. Pana saptamana trecuta cand am gasit un mecanic "mai priceput" si mi-a zis ca e de la REGULATORUL DE DEBIT. Dar nu e o problema prea mare atat timp cat nu moare chiar si daca apasati acceleratia o data la pornire.
Piesa e cam scumpa (am inteles ca in jur de 300 EURO) si nu merita schimbata daca in mers nu are intreruperi. Eu o sa mai merg asa. Daca se agraveaza problema...
Piesa e cam scumpa (am inteles ca in jur de 300 EURO) si nu merita schimbata daca in mers nu are intreruperi. Eu o sa mai merg asa. Daca se agraveaza problema...
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
ToX a scris:am patit si io la motoru 8v, care pe cat e de fiabil si tine 500 de mii de km, pe atat e de tot kktu ... stiu simptomul: la blana pe loc, urca pana in 2000 de ture si intre 2000 si 3500 parca merge in 3 bujii... eu nu mi-am dat seama de la ce e, am schimbat bujii/fise delco + benzina , la un moment dat si-a revenit, dar nu pot sa zic exact cauza
Cursorul de la debitmetru e de vina, are traseul intrerupt pe o portiune, nu face contact sau a luat ceva mizerii pe acolo. Daca dai capacul jos de la debitmetru si in momentul cand tragi de cablul de acceleratie misti si de clapeta debitmetrului si fenomenul dispare e cu siguranta de la debitmetru.
eu a scris:Pana saptamana trecuta cand am gasit un mecanic "mai priceput" si mi-a zis ca e de la REGULATORUL DE DEBIT. Dar nu e o problema prea mare atat timp cat nu moare chiar si daca apasati acceleratia o data la pornire.
Piesa e cam scumpa (am inteles ca in jur de 300 EURO) si nu merita schimbata daca in mers nu are intreruperi. Eu o sa mai merg asa. Daca se agraveaza problema...
Piesa e cam scumpa (am inteles ca in jur de 300 EURO) si nu merita schimbata daca in mers nu are intreruperi. Eu o sa mai merg asa. Daca se agraveaza problema...
Regulatorul de presiune in rampa de injectie se duce in timp, se slabeste arcul din el si tine din ce in ce mai putina presiune. La 100-150E se gasesc regulatoare ajustabile, ce permit setarea raportului optim intre consum si performanta.
rivo a scris:incercati sa "mai mariti avansul" /...adica scoateti siguranta aia de pe cablu de accelaratie...la motor..si mai dati de acolo ceva avans....
Confunzi avansul (care e unghiul intre PMS - punct maxim superior - si momentul la care sa da scanteia pe cilindrul respectiv) cu regimul de relanti ... prin ce sfatuiesti tu acolo motorul o sa stea tot timpul putin in sarcina ... adica clapeta de acceleratie nu o sa fie perfect inchisa pt ca motorul sa primeasca aer doar prin ICV cum ar fi normal. Vacuumul din galeria de admisie o sa fie ceva mai mic decat normal iar consumul o sa creasca, motorul nu o sa mai mearga in regim normal cand ar trebui sa fie la relanti.
vladonero a scris:Doar ca la ralanti imi oscileaza un pic .
Ai verificat bujii/fise ? Trage normal in sarcina (peste 120Kmh in a 5-a de ex) ?
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Confunzi avansul (care e unghiul intre PMS - punct maxim superior - si momentul la care sa da scanteia pe cilindrul respectiv) cu regimul de relanti ... prin ce sfatuiesti tu acolo motorul o sa stea tot timpul putin in sarcina ... adica clapeta de acceleratie nu o sa fie perfect inchisa pt ca motorul sa primeasca aer doar prin ICV cum ar fi normal. Vacuumul din galeria de admisie o sa fie ceva mai mic decat normal iar consumul o sa creasca, motorul nu o sa mai mearga in regim normal cand ar trebui sa fie la relanti.
Nu inteleg ... clapeta de aer trebuie sa fie perfect inchisa la relanti??????????? A mea sta putin intredeschisa, dar relantiul nu este foarte stabil. Asta sa fie cauza??????
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
subscriu si eu aici cu o pb: pentru prima data de cand am masina in ultimile 2-3 zile se impiedica la pornire. adica dau contact porneste motorul si apoi se opreste.
e drept ca din pacate am pus benzina de la Petrom in ultima vreme
sa vad daca asta o fi problema.
Ps: fisele si bujiile le-am schimbat
e drept ca din pacate am pus benzina de la Petrom in ultima vreme
sa vad daca asta o fi problema.
Ps: fisele si bujiile le-am schimbat
bogdann
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 319 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
Ingineru, da' esti rau de tot pornit pe Ford Am mai vazut niste thread-uri unde dadeai in ei la greu Stiu ca sunt off-topic, da' nu pot sa tac Ca pe langa Opel ma dau cu un Focus Tddi (alt motor care l-ai desfiintat in alta discutie) si sunt super incantat (de motor si de confortul interior; mai putin de comportamentul rutier - e cam barcoasa ).
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat