Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
va salut. am si eu o nelamurire vreau sa stiu daca aerul conditionat are cumva siguranta pt ca nu stiu de ce nu se mai aprinde butonul de la aerul conditionat si daca are unde se afla pt ca am luat toate sigurantele la mana cele din dreapta ma refer si nu este nici una arsa. intrebarea este pt o vectra b din 98. vreau sa precizez ca aerul nu merge si nu mergea nici inainte dar macar se aprindea becul acela de la buton
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca la celelalte butoane(recirculare......) se aprind becurile atunci e clara treaba - s-a ars becul butonului - drumurile romanesti au reusit sa scuture filamentul becului, deci sincer nu cred ca are vreo treaba cu siguranta
  • Micu 87

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nici mie nu-mi functioneaza aerul conditionat,iar cand apas pe buton la fel,nu se aprinde.Deci chiar daca aerul nu functioneaza ar trebui sa se aprinda acel bec?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ba da , la mine cand nu functiona se aprindea butonul cand era activat, dar cum am zis mai sus la voi cel mai probabil e ars becul butonului
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
se poate sa fie cum spui tu sa fie becul ars dar la mine nici nu mai vine curent la buton.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da se poate aprinde becul de la aer conditionat fara sa porneasca aerul . La mine este defect ,nu am freon , si se aprinde becul din buton ,bec ce confirma faptul ca butonul a fost apasat , nefiind conditionat de alte elemente .Stiu asta pt ca eu am schimbat cu mina mea becurile cu LED uri si am gasit juma din becuri arse. Ma rog eu am o Omega ,dar este acelasi drac Smile
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
atunci daca nu vine curent la bec este posibil sa fie si singuranta arsa - bricheta rea tensiune? - daca nu ma insel e pe aceasi siguranta
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da bricheta merge.chiar nu stiu ce poate fi
Mad
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
fratilor nu stiu ce sa ii mai fac! am fost cu ea am incarcat instalatia cu freon dar degeaba,nu merge de nici un fel! La buton in bord nu vine nici pic de curent,sigurantele nu sunt arse si chiar nu stiu ce sa ii mai fac,vreau sa mai specific odata ca am facuta o modificare la pompa de injectie si acum calculatorul masinii este dat jos,poate cumva sa aibe vreo legatura calculatorul cu AC? dar l-am pus sa vad daca se simte vreo schimbare si NIMIC. Daca poate cineva sa imi dea vreo sugestie voi fii recunoscator
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Vedeti ca pentru aer conditionat aveti o siguranta mare de 40A intabloul de sigurante.Verificati daca nu e arsa.daca se arde cand pui alta ,verifica daca nu-i gripat electroventilatorul de la condensor.
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
cipy_roscovanu2000 a scris:fratilor nu stiu ce sa ii mai fac! am fost cu ea am incarcat instalatia cu freon dar degeaba,nu merge de nici un fel! La buton in bord nu vine nici pic de curent,sigurantele nu sunt arse si chiar nu stiu ce sa ii mai fac,vreau sa mai specific odata ca am facuta o modificare la pompa de injectie si acum calculatorul masinii este dat jos,poate cumva sa aibe vreo legatura calculatorul cu AC? dar l-am pus sa vad daca se simte vreo schimbare si NIMIC. Daca poate cineva sa imi dea vreo sugestie voi fii recunoscator


Salut,
Verifica sigurantele din tabloul de sub capota masinii. Eu am facut un scurt cand am schimbat ledul din butonul de Ac si mi s-au ars 2 sigurante de 30A din tabloul de langa motor. Faptul ca nu functioneaza ledul acela de activare AC din interiorul butonului nu are nici o legatura. Trebuie verificate sigurantele, apoi lamela din interiorul butonului AC, apoi releul care activeaza AC. Daca toate sunt OK e posibil sa nu fie bun compresorul.
spor
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pt roscovanu Smile primul lucru pe care trebuie sa il verifici este cmpresorul de aer , in mod special electromagnetul Sad . Cauta cu atentie unde este pozitionat compresorul de aer , si vezi ca intra in el 2 fire mai groase da alimentare a ambreiajului electric . Taie provizoriu aceste fire cu un cleste , si la cele care intra in compresor leaga 2 fire mai lungi pe care le alimentezi direct la borna bateriei. Cumotorul oprit trebuie sa faca o mica flama si sa se auda un mic zgomot .La pornirea motorului , la conectarea celor 2 fire , nu conteaza sensul , trebuie sa sesizezi o mica scadere in turatie a motorului si trebuie sa se cupleze ambreiajul , in speta sa se invirta axul acestuia , lucru vizibil destul de usor . Daca pina aici totul este OK aerul ar trebui sa inceapa sa bage rece , bineinteles daca instalatia de frig nu are pierderi si ai freon destul Smile .In cazul fericit ca pina aici totul este bine pui totul la loc si incepi sa elimini si alta posibile probleme , cum ar fi pene de contact sau electrovalva de presiune freon ,sau fire rupte sau buton defect sau siguranta arsa .Orice alta probleme ar fi la modul de testare pe care l am expus mai sus sint eliminate din start . si poti ajunge usor la o concluzie
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da cata o sa ma apuc sambata de ea sa leg compresoru la baterie sa vad ce zice,iar daca voi avea noroc sa nu fie compresorul ma apuc de restul.O sa verific si sigurantele de sub capota pt ca pe alea din masina le-am luat pe toate la rand si nu e nici una arsa. O sa revin cu noi informatii. Va multumesc tuturor Wink
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut tuturor. a venit iar caldura si ma vad nevoit sa fac aeru conditionat.am incercat sa vad daca e compresorul bolnav si din fericire functioneaza. l-am pus direct la baterie si porneste.ideea e ca atunci cand ii bag mufa lui la loc nu merge. nu o da butonul comanda sa porneasca sau ce o avea
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu am o problema asemanatoare in sensul ca in momentul cand am bagat cheia, aerul conditinat porneste la maxim, si indiferent ca apas se on sau pe off sau pe turatie mai mare / mica tot la fel merge si baga aer in interior. Daca cineva poate sa imi explice cum imi dau seama care e siguranta de aer conditionat sa o scot sa il dezactive de tot ca am nevoie sa circul cu masina(vectra 1.6 2001 aer conditionat automat) si e destul de enervant sa aud in fiecare moment cum merge aerul la maxim si pana o duc saptamana viitoare in service mai e. Multumesc
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mihaiadrian a scris:Eu am o problema asemanatoare in sensul ca in momentul cand am bagat cheia, aerul conditinat porneste la maxim, si indiferent ca apas se on sau pe off sau pe turatie mai mare / mica tot la fel merge si baga aer in interior. Daca cineva poate sa imi explice cum imi dau seama care e siguranta de aer conditionat sa o scot sa il dezactive de tot ca am nevoie sa circul cu masina(vectra 1.6 2001 aer conditionat automat) si e destul de enervant sa aud in fiecare moment cum merge aerul la maxim si pana o duc saptamana viitoare in service mai e. Multumesc


Am gasit siguranta, sub volan este caseta de sigurante, este cea cu numarul 2 de 30 de amperi. Numai bine
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cata a scris:Pt roscovanu Smile primul lucru pe care trebuie sa il verifici este cmpresorul de aer , in mod special electromagnetul Sad . Cauta cu atentie unde este pozitionat compresorul de aer , si vezi ca intra in el 2 fire mai groase da alimentare a ambreiajului electric . Taie provizoriu aceste fire cu un cleste , si la cele care intra in compresor leaga 2 fire mai lungi pe care le alimentezi direct la borna bateriei. Cumotorul oprit trebuie sa faca o mica flama si sa se auda un mic zgomot .La pornirea motorului , la conectarea celor 2 fire , nu conteaza sensul , trebuie sa sesizezi o mica scadere in turatie a motorului si trebuie sa se cupleze ambreiajul , in speta sa se invirta axul acestuia , lucru vizibil destul de usor . Daca pina aici totul este OK aerul ar trebui sa inceapa sa bage rece , bineinteles daca instalatia de frig nu are pierderi si ai freon destul Smile .In cazul fericit ca pina aici totul este bine pui totul la loc si incepi sa elimini si alta posibile probleme , cum ar fi pene de contact sau electrovalva de presiune freon ,sau fire rupte sau buton defect sau siguranta arsa .Orice alta probleme ar fi la modul de testare pe care l am expus mai sus sint eliminate din start . si poti ajunge usor la o concluzie
revin cu vechea mea problema. am incarcat instalatia cu freon nu are pierderi totul e ok pana aici. am apasat butonul de AC se aprinde dar nu porneste compresorul. am dat bara jos si am pus compresorul pe direct si functioneaza ok baga si rece e totul ok. am verificat si siguranta si nu e arsa asa ca nu stiu ce sa mai verific de nu porneste cand activez butonul. am schimbat si butonul cu unu bun de la alta masina dar tot la fel. exista vreo electrovalva ceva ce trebuie sa mai verific sa il fac sa functioneze?
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca ai 2 senzori de presiune , pe linga intrarea radiatorului de clima pe conducta . Unul dintre ei este de suprapresiune iar celalalt de presiune scazuta . Oricare dintre ei daca este defect nu da comanda la ventilatoarele de racire , pe viteza mica si nici la compresorul de aer .fa un shunt peste ei si vezi ce se intimpla .A doua varianta ar fi releul de comanda, cind apesi butonul de aer se aude un clic mic in cutia de relee de sub capota ?. Becul de pe butonul de aer arata ca este butonul apasat nimic altceva , nu are o confirmare externa
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vedeti ca s-a discutata problemele voastre pe topicul dedicat de clima si veti gasit raspunsurile... s-ar putea sa fie senzorul de presiune freon.
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema . nu avea masa. era desfacuta masa de pe caroserie.acum totul e ok porneste dar surpriza nu baga rece deloc cu toate ca instalatia e incarcata cu freon. am pus si mana pe cele doua conducte care ambele sunt calde nici una rece. acum chiar nu mai stiu ce are
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR