Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • marius_daniel_kumbarus

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am o astra G din 2005 1.4 twinport cu AC, mai demult am observat sub presul de pe partea stanga fata, umed, pana acu vro 2 zile, cand avand ceva timp liber, am hotarat sa verific mai in amanunt problema. Prin urmare s-a lasat cu desfacerea ornametului de la prag (acela lung pana in spate) desfacerea suruburilor de la scaun, si vericarea prin palpare a buretelui, constatand ca e imbibat de apa, prin urmare am desfacut si ornamentul de sub maneta de deschidere a capotei si ornamentul tunelului median, cu tot cu bricheta, si am purces la decuparea prin taiere a mochetei ca o parte se afla sub bord, si nu vroiam sa demontez tot bordul. Dupa extragerea bucatii taiate am scos si partea din spate a mochetei coresunzatoare loocurilor din spate, in partea spate stanga la fel, imbibata cu apa, pe partea dreapta am verificat si e uscat si fata si spate. Am citi ca ar putea fi o problema legata de AC, cum ca ar fi condens, am verificat pornind motorul cu AC in functiune cam 1 ora, nu am condens. Am curatat orificiul de evacuare a apei pe langa aripa stanga, caci era infundat cu frunze si pamant, dar la ultima ploaie am constatat ca tot se prelinge apa. Daca cineva are vrun sfat sau s-au mai intalnit cu problema asta, da-ti-mi un raspuns.
Multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Parbrizul e original GM ? Daca nu este atunci e inlocuit prost, adica cordonul de silicon nu e continuu, mai sunt cazuri de parbrize SH care nu au fost lipite bine.
  • marius_daniel_kumbarus

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da, este original GM, a fost schimbat de catre cei de GTT, in perioada cand masina era inca in garantie. In principiu trebuie sa fac revizia de 60.000, acum am 58500, ma sfatuiti sa le cer sa o rezolve ei?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Usuca cit poti si pe urma mergi la o spalatorie, il rogi sa insiste pina spui hop unde suspectezi ca intra apa, iei hirtie igienica colorata si tamponezi pe unde crezi ca intra. Imediat gasesti zona...
  • Danciu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sub bord jos de tot in dreptul schimbatorului de viteze este caloriferul, demonteaza tunelul cel dintre scaune fata cu schimbatorul de viteze si duce pina sub bord si verifica la calorifer unde vine tur si retur de la motor sunt niste oringuri (niste semeringuri de cauciuc) care se uzeaza si pe acolo curge eu am patito de doua ori ,nu pierzi apa din borcan ? oringurile costa in jur de 50 lei .
  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu .rezolvat la service prin inlocuirea garniturilor oring . daca te apuci singur sa stii ca e mult de munca mai ales daca nu ai mai facut /vazut asa ceva.ca sa-ti dai sema de volumul de munca ,manopera a fost de 500 lei anul trecut ptr 2 oringuri de 35 lei
  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu .rezolvat la service prin inlocuirea garniturilor oring . daca te apuci singur sa stii ca e mult de munca mai ales daca nu ai mai facut /vazut asa ceva.ca sa-ti dai sema de volumul de munca ,manopera a fost de 500 lei anul trecut ptr 2 oringuri de 35 lei .dar verifica prima data e apa sau antigel.
  • eukata

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am avut o problema asemanatoare la cielo. Cauza: era sarita garnitura de la firul de la semnalizarea de pe aripa fata stanga unde "intra in caroseria masinii". Ar veni deasupra clapetei care actioneaza capota. Nu am avut timp sa verific la astra dar cine stie; poate se aplica si in cazul tau.
  • marius_daniel_kumbarus

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi!
S-a rezolvat, problema era de la una din gurile de scurgere aflate sub grila de plastic de la parbriz, cea de pe partea soferului era infundata, cum am mai spus si intr-un post mai sus, dupa desfundarea acesteia nu am mai avut probleme.
  • vlascianu ionel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 YI7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Danciu a scris:sub bord jos de tot in dreptul schimbatorului de viteze este caloriferul, demonteaza tunelul cel dintre scaune fata cu schimbatorul de viteze si duce pina sub bord si verifica la calorifer unde vine tur si retur de la motor sunt niste oringuri (niste semeringuri de cauciuc) care se uzeaza si pe acolo curge eu am patito de doua ori ,nu pierzi apa din borcan ? oringurile costa in jur de 50 lei .

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR