Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
synkro
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
Muad'Dib
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Sinaia
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
4EST a scris:desfaci capacele de la bord, apoi calc de bord (sau ceas, ce ai), apoi dai pe cald si tragi usor afara. Becul e accesibil de sus. Dar vezi ca iese putin afara.
Redeschid un pic tematica pt. ca am ajuns si eu in punctul asta. Si "iese putin afara" is not enough pentru mine la acest moment (schimb TOATA instalatia electrica a mashinii, si vreau sa ajung la mufa electrica de sub comenzile climatizarii; si mai vreau sa ajung si la spatele butoanelor cu "scaune incalzite" )
Ceva update, Dane? Sau ma apuc si desfac cablurile de comanda? Mi-e un pic kam târshà sa ma apuc de chestia asta.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Muad'Dib
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Sinaia
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Azi am desfacut panoul cu comenzile de caldura.
Are intradevar 3 cabluri + 2 mufe;
Cablul 1 - in spatele torpedoului.
Cablul 2 - in partea de jos a consolei centrale (pe partea pasagerului) - chiar langa caloriferul interior, comanda cald <-> rece. Nu trebuie sa desfaci nimic sa ajungi la el.
Cablul 3 - in spatele ... panoului cu comenzi. Nu potzi sa-l scotzi decat daca ai dat tabloul de bord jos.
Din momentul in care ai scos cablurile, totul devine mai ushor:
Mufa 1 - alimentarea contactului ventilatorului, etc.
Mufa 2 - mufa butoanelor de dezaburire, scaune incalzite/aer cond, etc.
Ca observatii: Pentru toate zonele ce se aprind in panoul asta de comenzi este nevoie de un singur bec. Cel situat deasupra. Lumina se duce in toate zonele prin plastic d'ala transparent. Becul este de tip socketless, dar atentie sa punetzi de 2W, nu de 1,2W cum se gasesc mai peste tot. Iese nashpa cu ala micu, slab, galben si neuniform.
Are intradevar 3 cabluri + 2 mufe;
Cablul 1 - in spatele torpedoului.
Cablul 2 - in partea de jos a consolei centrale (pe partea pasagerului) - chiar langa caloriferul interior, comanda cald <-> rece. Nu trebuie sa desfaci nimic sa ajungi la el.
Cablul 3 - in spatele ... panoului cu comenzi. Nu potzi sa-l scotzi decat daca ai dat tabloul de bord jos.
Din momentul in care ai scos cablurile, totul devine mai ushor:
Mufa 1 - alimentarea contactului ventilatorului, etc.
Mufa 2 - mufa butoanelor de dezaburire, scaune incalzite/aer cond, etc.
Ca observatii: Pentru toate zonele ce se aprind in panoul asta de comenzi este nevoie de un singur bec. Cel situat deasupra. Lumina se duce in toate zonele prin plastic d'ala transparent. Becul este de tip socketless, dar atentie sa punetzi de 2W, nu de 1,2W cum se gasesc mai peste tot. Iese nashpa cu ala micu, slab, galben si neuniform.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat