Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • florinberceni

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut am o vectra B din 97 1.8 16v benzina si de cand a inceput caldura am ceva probleme cu ea referitor la temperatura motorului . Pana acum 3 saptamani nu incinge-a ,dar acum urca pana peste 100 grade si abia dupa incepe a doua viteza la ventilator . Am sunat la mecanic si ma pus sa ma uit in vas sa vad daca fierbe , ceea ce nu se intampla si el a spus ca pot fi sondele de vina ca pot arata eronat . De specificat ca aceasta problema se ridica numai cand circul prin oras , adica semafoare 35 grade afara dar nu mi se pare normal sa urce atat de mult temperatura . Astept un sfat de la cine stie ceva despre asta mai ales ca ma asteapta un drum lung .
Skip ads

  • cont-sters-23186

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si eu aveam aceeasi problema ca si tine si am rezolvat-o prin inlocuirea unei sigurante.Nu am o poza facuta cu siguranta dar este in cutia mica de langa baterie, cea mai din capat(pe capac scrie 9 in dreptul ei).In cutie sunt vreo 3 relee si 2 sigurante.Verifica pe acolo
  • marius87

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut.si eu am o problema asemanatoare la masina mea opel vectra b2 2.dti.cand merg cu clima pornita si se incalzeste motorul si ajunge apa pe la 87 grade porneste ventilatorul tare in treapta adoua si sea aude cam tare e deranjant se uita lumea dupa mine la cum se aude.ce ar putea sa aiba?multumesc
  • florinberceni

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut la tine ar putea fi ventilorul de la aer care face galagie
  • Micu 87

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La fel face si la mine trece de 100 grade,sta numai pe linia rosie (vectra b 97 2000 16v),am fost cu ea la service si mecanicul mia spus ca trebuie schimbati nu stiu ce senzori sau senzor,i-a schimbat dar la fel face,de la ce o fi oare?
  • vectra_

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
termostat oare ?
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ia verificati voi termostatul de declanseaza cand creste temperatura apei in radiator, este montat in stanga radiatorului cum te uiti la masina mai mult ca sigur ala este!
  • Micu 87

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si atunci la mine de ce senzor era vorba?
  • florinberceni

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca la mine de cateva zile nu mai face ?
Mecanicul a zis ca sa-r putea sa fie senzorul de temperatrura , termostatul e nou dar nu bag mana in foc pentru el
  • luca george

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
radiator infundat !
  • nicu_77m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ;As vrea , daca se poate , o mana de ajutor. Idea
Am un Vectra B , x16xel ,de 1.6 benzina din 1997 si am o problema cu radiatorul .
Normal am doua calorifere in fata, unul in fata celuilaltsi sunt distantate intre ele.
Problema este ca ,cred ca, am vre-un por undeva intre ele ca mi-a iesit aburi dintre ele de vre-o 3 ori , cand statea masina pe loc ca din mers poate nu avea cum sa se vada ,odata am observat ca avea apa undeva la 85 de grade cand e pe punctul de a decupla termostatul cand mi-a iesit aburi ; am oprit motorul de fiecare data si l-am lasat 5-10 minute sa se raceasca si pe urma nu a m-ai iesit aburi.
Problema este ca mi-am cumpatat solutie ,de bagat in radiator pentru astupat porii sau fisurile, [si nu stiu pe unde sa bag solutia]ca pe instructiunile de pe sticluta scrie ca sa las motorul sa mearga pana se incalzeste apa (antigelul) pe urma sa opresc masina ,las sa scada presiunea din radiator ca sa pot desface CAPACUL de la radiator ,pe urma golesc tot din sticluta in radiator , pun capacul la loc ,pornesc motorul ,il las 20--25 minute sa mearga si problema-i rezolvata.
Eu m-am tot uitat si nu am vazut sa aiba vreun capac .
Pe unde as putea sa golesc solutia din sticluta ?
M-am gandit sa o golesc in rezervurul pe unde alimentez cu apa (antigel) dar m-am gandit ca nu o sa ajunga la timp in radiator si sa nu fie vreo problema si nu am folosit anca solutia respectiva doar am complectat cu antigel.
Daca ati putea sa ma ajutati cu vre-un sfat as fi incantat Very Happy
Multumesc.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nicu_77m ,parerea mea este sa nu bagi acea "solutie". Eu am avut un por pe unul din traseele de apa din radiator si pentru moment am "izolat si sertizat" acel traseu din radiator(l-am anulat). Bineinteles este o masura provizorie. Eu am inlocuit pana la urma radiatorul(desi nu mai curgea deloc), deoarece nu am vrut sa risc mai mult. Ai o imagine cu el demontat.


  • laurika

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1996 -x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salut . am un opel vectra b 1.6 16 valve am o probleme furtunu de la termostat care intra la radiator se intareste si nu se incalzeste radiatoru ,daka dau drumu putin la apa si apa pe furtun imediat incepe sa se incalzeasca ce sai fac am schimbat si termostatu o mers bn un timp si akuma iar face la fel ce sai fac?
ce are?
care pote sa ma ajute
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut si bine ati venit pe forum.
Intai de toate completati corect in profil motorizarea masinii.
Nu este Vectra Y ci Vectra B, masina fiind din 1996 nu are motorizare cu Y ci cu X.
Va intreb;- ati inlocuit motorul pe masina dumneavoastra?
Completand profilul dumneavoastra corect si postand in mesajul dumneavoastra pentru ce motorizare doriti sfaturi, cu siguranta o sa aveti un raspuns concret.
  • laurika

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1996 -x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2013

  • Mesaj Privat
OK MA SCUZI

laurika a scris:Vectra B1-x20xev-2.0l-16v ma puteti ajuta



Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

11-Feb-13 11:44:43 PM


laurika a scris: Mesaj Ieri - 11:46 pm
ce sa modific ? ce am scris rau

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
laurika a scris:salut . am un opel vectra b 1.6 16 valve am o probleme furtunu de la termostat care intra la radiator se intareste si nu se incalzeste radiatoru ,daka dau drumu putin la apa si apa pe furtun imediat incepe sa se incalzeasca ce sai fac am schimbat si termostatu o mers bn un timp si akuma iar face la fel ce sai fac?
ce are?
care pote sa ma ajute


Domnule laurika.
Haideti sa mai lamurim un aspect. In mesajul dumneavoastra cereti "ajutor" pentru o motorizare de 1.6-16v. In profil aveti x20xev. La care doriti mai concret?
Pricipiul de lucru al termostatului este acelasi, insa difera:
-carcasa termostatului- la 1.6-16v(ca nu ati specificat codul motorizarii) este carcasa mai mare si altfel profilata
-difera pragurile de lucru ca si temperatura- la 1.6-16v pragul de lucru este 92*C-102*C
-difera circuitele de racire.
  • laurika

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1996 -x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2013

  • Mesaj Privat
masina e un opel vectra b motor de 1.6 cu 16 valve mator ecotec
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
-Ati schimbat termostatul cu carcasa cu tot?
-Ce temperatura de lucru aveti in motor(conform indicatorului din bord)?
-Termostatul deschide?
-Porneste ventilatorul cand deschide termostatul?
  • laurika

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1996 -x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2013

  • Mesaj Privat
cu tot cu carcasa lam schimbat.se ridica pana la maxim 93 si pe urma scade ,deschide termostatu si porneste ventilatoru da dupa ce trece de 92 de grade si ajuge greu la 90 de grade

laurika a scris:carcasa numai de deasupra in care era bagat termostatu cu tot k la piese auta miau zis k e cu totu


laurika a scris:Mesaj Ieri - 12:16 am
in seara asta am facut circa 15 km era apa la 85 87 maxim si radiatoru rece furtuna ala era tare am dat drumu putin la vas si pe urma a inceput sa se incalzeasca si radiatorul imediat

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu va mai grabiti ,scrieti tot ce aveti de transmis din prima postare, in caz ca ati uitat ceva, adaugati in postarea existenta, apasand butonul modifica.

Postarile consecutive sunt considerate spam,ar fi bine sa cititi si regulamentul forumului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR