EPoX
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Capitala Moldovei - [ Iasi ]
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2004
- Mesaj Privat
EPoX
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Capitala Moldovei - [ Iasi ]
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2004
- Mesaj Privat
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am votat Opelul mai ales din punct de vedere estetic. Golf 4 nu arata bine decit cu tuning pe el, are botul ala mic si lasat in jos, farurile mici "mioape" si formele rotunjite ii dau un aer bleg. Pe de alta parte Astra-ul are si unele unghiuri ascutite, imi plac mai ales farurile, si are o alura mai ferma.
In privinta motorizarilor...e cam acelasi lucru.
Oricum, nu cred ca ai sa vezi prea multe pareri pro Golf aici...
In privinta motorizarilor...e cam acelasi lucru.
Oricum, nu cred ca ai sa vezi prea multe pareri pro Golf aici...
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Al3xius
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
parerea mea .. nu vorbim aici de masini tunate. eu (care am astra G) am votat Golf 4... un prieten si-a luat acuma unu .. la finisari interioare se simte diferenta. e mai misto golfu ... la puterea nu pot sa fac comparatie era un GTI cu care am mers. da oricum nici astra mea nu as dao pe un golf ... poate pe unu de 150-250cai
offtopic: la astra H vs golf 5 clar castiga astra!
offtopic: la astra H vs golf 5 clar castiga astra!
Al3xius
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2004
- Mesaj Privat
EPoX
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Capitala Moldovei - [ Iasi ]
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2004
- Mesaj Privat
gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
EPoX a scris:
tot off topic ... dintre o astra H si golf 5 eu asi lua golful ....
Darkness a scris:offtopic: la astra H vs golf 5 clar castiga astra!
tot off topic ... dintre o astra H si golf 5 eu asi lua golful ....
tot off-topic: design-ul e 101% in favoarea Astra (nu-mi place Golful 5). Motorizarile sunt comparabile (desi am citit ca 2.0 de la Astra e (va fi si pentru publicul larg) mortal ). Iar raportul calitate-pret iar e in fata Noul Astra.
Astra CLassic II e masina de care m-am atasat psihic ... asa ca nu aveam cum sa votez golful ... Ca aspect - Astra de departe, ca motorizare as sta in dubii ... Doar noul 1.7 CDTI sa tina la dieseluri; 1.6 tine la benzina ..
- klax187
- **
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
gaurika
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2004
- Mesaj Privat
EPoX
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Capitala Moldovei - [ Iasi ]
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2004
- Mesaj Privat
- GabyOpel
- **
- 128 mesaje
- din 15 Jun 2005
- Suceava
GabyOpel
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2005
- Mesaj Privat
eu zic ca golful e superior.. dar tinand cont ca golful pe care l`am condus era din 2002 (1.4 benzinar) si un opel astra g , 2000 (diesel) e totusi o diferenta nu atat la motor cat la design interior total favorabil golfului.. si exterior e cam egalitate... daca ar avea golfu lampile spate mai lungi in interior... ar fi f misto..
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
1. Golf-ul din poza este varianta americana.
2. Astra Clasic II este facuta in Polonia si in ideea reducerii costurilor s-au eliminat unele componente.
Golf-ul este banal dar bun, Astra este mai dinamic, dar are fiabilitate mai slaba.
Raportata calitatea la pret, Astra castiga, insa calitativ Golf-ul este deasupra.
2. Astra Clasic II este facuta in Polonia si in ideea reducerii costurilor s-au eliminat unele componente.
Golf-ul este banal dar bun, Astra este mai dinamic, dar are fiabilitate mai slaba.
Raportata calitatea la pret, Astra castiga, insa calitativ Golf-ul este deasupra.
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am votat Astra.
Apreciez si Golful, dar Golful, ca de altfel toata gama W a urcat nejustificat de mult preturile. Atat la achizitie cat si la piese+service.
Referitor la Golf, am citit candva o parere a unui inginer de auto.
Suna cam asa.
Golf I a fost o masina facuta de entuziasti. A fost o masina mica, ieftina, usoara, puternica, rapida, simplista, usor de intretinut si reparat.
De la Golf II incoace s-a exploatat marca de Golf din motive pur financiare. Nu au mai contat obiectivele primului Golf I.
Acum, Golful are foarte multe dotari, dar a devenit o masina exagerat de scumpa. Inscriptia "Golf" a urcat pretul masinii cu min. 30%.
Ganditi-va la vechea broscuta. Ce a fost initial si ce a ajuns acum.
Tot pe aproape e si Passat-ul.
Apreciez si Golful, dar Golful, ca de altfel toata gama W a urcat nejustificat de mult preturile. Atat la achizitie cat si la piese+service.
Referitor la Golf, am citit candva o parere a unui inginer de auto.
Suna cam asa.
Golf I a fost o masina facuta de entuziasti. A fost o masina mica, ieftina, usoara, puternica, rapida, simplista, usor de intretinut si reparat.
De la Golf II incoace s-a exploatat marca de Golf din motive pur financiare. Nu au mai contat obiectivele primului Golf I.
Acum, Golful are foarte multe dotari, dar a devenit o masina exagerat de scumpa. Inscriptia "Golf" a urcat pretul masinii cu min. 30%.
Ganditi-va la vechea broscuta. Ce a fost initial si ce a ajuns acum.
Tot pe aproape e si Passat-ul.
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Deºi iniþial am vrut sã-mi iau golf dar banii nu mi-au ajuns ºi am luat un vectra 95 totuºi rãmân un împãtimit al golfului. Chiar dacã supãr golful e golf atât din punct de vedere al motorizãrii cât ºi al esteticului. Mie îmi place mai mult decât astra. Am mers cu golf IV ºi nu mi s-a pãrut diferenþã decât la direcþie faþã de a mea chiar am rãmas surprins de tehnologia folositã de cei de la golf în 99 faþã de cei de la opel în 95. Menþionez cã era un sdi. dar mã aºteptam la mai mult din partea lui.
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu am avut Golf IV 1.4l 75CP pe care l-am vandut si am luat Astra Classic II, 1.4l, 90CP.
Votez Astra classic II.
Motor mai bun , mai fiabil, cu distributie variabila, aceeasi tinuta de drum, aceeasi functionalitate la interior si grija a ansamblarii dar materiale mai slabe calitativ.
Golful mi-a mancat zilele cu consumul, era cam puturos si greoi (exact ca in poza) - am si o Supernova si nu statea Golful IV in fata niciodata (masini la acelasi numar de km).
Fiabilitatea Golfului a fost mult sub asteptari. 0 - 100000km la Supernova reparatii de 2000ron (toba finala, 3 rulmenti, 2 capete de bara, 1 senzor arbore cotit) inafara de consumabile, iar la Golf IV 0-100000km (placa de presiune cu disc de ambreiaj, soc-debitmetru, electromotor, vitezometru - nu stiu ce senzor la roata fata stanga) nu mai spun pretul ca daca ma apuc sa calculez ma enervez. De aceea Supernova traieste acum alaturi de opelas(au si aceeasi culoare) si golful a fost maritat. lol
Votez Astra classic II.
Motor mai bun , mai fiabil, cu distributie variabila, aceeasi tinuta de drum, aceeasi functionalitate la interior si grija a ansamblarii dar materiale mai slabe calitativ.
Golful mi-a mancat zilele cu consumul, era cam puturos si greoi (exact ca in poza) - am si o Supernova si nu statea Golful IV in fata niciodata (masini la acelasi numar de km).
Fiabilitatea Golfului a fost mult sub asteptari. 0 - 100000km la Supernova reparatii de 2000ron (toba finala, 3 rulmenti, 2 capete de bara, 1 senzor arbore cotit) inafara de consumabile, iar la Golf IV 0-100000km (placa de presiune cu disc de ambreiaj, soc-debitmetru, electromotor, vitezometru - nu stiu ce senzor la roata fata stanga) nu mai spun pretul ca daca ma apuc sa calculez ma enervez. De aceea Supernova traieste acum alaturi de opelas(au si aceeasi culoare) si golful a fost maritat. lol
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu am avut Golf IV 1.4l 75CP pe care l-am vandut si am luat Astra Classic II, 1.4l, 90CP.
Votez Astra classic II.
Motor mai bun , mai fiabil, cu distributie variabila, aceeasi tinuta de drum, aceeasi functionalitate la interior si grija a ansamblarii dar materiale mai slabe calitativ.
Golful mi-a mancat zilele cu consumul, era cam puturos si greoi (exact ca in poza) - am si o Supernova si nu statea Golful IV in fata niciodata (masini la acelasi numar de km).
Fiabilitatea Golfului a fost mult sub asteptari. 0 - 100000km la Supernova reparatii de 2000ron (toba finala, 3 rulmenti, 2 capete de bara, 1 senzor arbore cotit) inafara de consumabile, iar la Golf IV 0-100000km (placa de presiune cu disc de ambreiaj, soc-debitmetru, electromotor, vitezometru - nu stiu ce senzor la roata fata stanga) nu mai spun pretul ca daca ma apuc sa calculez ma enervez. De aceea Supernova traieste acum alaturi de opelas(au si aceeasi culoare) si golful a fost maritat. lol
Votez Astra classic II.
Motor mai bun , mai fiabil, cu distributie variabila, aceeasi tinuta de drum, aceeasi functionalitate la interior si grija a ansamblarii dar materiale mai slabe calitativ.
Golful mi-a mancat zilele cu consumul, era cam puturos si greoi (exact ca in poza) - am si o Supernova si nu statea Golful IV in fata niciodata (masini la acelasi numar de km).
Fiabilitatea Golfului a fost mult sub asteptari. 0 - 100000km la Supernova reparatii de 2000ron (toba finala, 3 rulmenti, 2 capete de bara, 1 senzor arbore cotit) inafara de consumabile, iar la Golf IV 0-100000km (placa de presiune cu disc de ambreiaj, soc-debitmetru, electromotor, vitezometru - nu stiu ce senzor la roata fata stanga) nu mai spun pretul ca daca ma apuc sa calculez ma enervez. De aceea Supernova traieste acum alaturi de opelas(au si aceeasi culoare) si golful a fost maritat. lol