g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Inca nu m-am decis in privinta aditivului, nu am primit nici o recomandare si inca mai am de mers pana voi pune aditiv. Cand va veni insa momentul sa-mi aditivez un plin am sa ma documentez temeinic si am sa sciru pe forum. Oricum principala sursa de informatii va fi fratele meu care administreaza o statie de distributie carburanti auto MOL (am sa-l rog sa discute cate ceva cu furnizorii lui de astfel de produse).
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
ce o sa-i fac (sa-mi dati sfaturi):
- o sa-i schimb filtrul de aer;
- o sa incerc sa curat debitmetrul si senzorul de temp (sunt separate la mine) cu solutie de curatat contacte, una care nu ataca plasticul (e indicat ?)
- daca nu merge sau in functie de toanele mele o curatare de injectoare (pe motor, riscuri mai mici)
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Cauta la magazinele de specialitale urmatorul 'aditiv':"DIESEL SYSTEM PURGE" produs de WYNN'S (atentie:recipientul este metalic si contine 1L de solutie si exista si produs similar pt benzinare).
Am scris 'aditiv'pt ca nu e un aditiv (deci nu se adauga in motorina),e solutie de curatare,iar motorul va functiona pe perioda curatirii doar cu solutia respectiva.La diesel e simpla treaba: se desfac din pompa de injectie si turul si returul se monteaza doua furtunase mai lungi,se amorseza pompa (prin 'cadere')dupa care se porneste motorul.Dupa o ora de functionare la ralanti (deci dupa aprox 1/2 solutie consumata) se opreste 15 min dupa care se porneste din nou si se lasa pana se termina solutia.Dupa care se monteaza la loc totul si se amorseaza la loc pompa.Pana va trage motorina si va elimina aerul nu va porni,deci nu te speria daca trebuie sa dai mai mult la automat,pana porneste.Dupa, 'ii arati cheia' si va porni.
La benzinare trebuie apelat la aparatul lor 'special' de curatat,care de fapt e o pompa ce face 2 bari si inlocuieste pompa de combustibil din rezervor pt operatiune,dar pt diesel pompa trage singura si nu e necesar aparatul desi cei care vand solutia te vor imbia sa le folosesti 'aparatul din dotare' pt a le plati si manopera dar crede-ma nu e necesar.Iar pe deasupra vei fi sigur ca toata solutia va fi folosita doar la motorul tau.
Dupa operatie e bine sa se schimbe uleiul.
Pretul : ~400 000 lei vechi sau ~40 lei noi (pt cine-i are )-aditivul
~4lx600 000/l=2 400 000 lei - schimb ulei
~200 000 - filtru ulei
Efectul e garantat!De doua ori nu mi-a pornit motorul deloc (din cauza depunerilor din pompa)si rezolvarea a venit cu acest 'aditiv'.Eu am lasat pompa plina cu solutie 24 de ore,pt ca nu voia sa porneasca deloc (nu facea presiune suficienta pompa cat sa deschida injectoarele datorita depunerilor pe supapele ei),dupa care a pornit relativ usor (2-3 ture de arbore cotit),iar dupa, 'la sfert'.
Cam asta ar fi sfatul meu.Dar tu hotarasti.Pt cei 8 mil operatia e aceeasi (cu solutie asemanatoare si cu injectoarele pe banc-deci pompa de injectie nu va fi curatata).Iar daca faci curatarea cand vine termenul de schimbare a uleiului,costul efectiv va fi doar cel al solutiei.
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- cosminsideras
- *
- 6 mesaje
- din 04 Mai 2005
- Sibiu
cosminsideras
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
wolf_
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2009
- Mesaj Privat
NeagoeBT
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat