Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • cristian 74/35

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am mers la tester si apare codul P 1590-04 circuit electroventil vacumatic intrerupt. Va rog ajutatima in a descoperii buba Crying or Very sad
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut! mie imi apare cu opel scanner la masina din semnatura Y22DTH eroarea permanenta P1590 engine running signal high input . The selected trouble code storage when: A10 Control Unit - Injection Pump Incorect voltaje level at control unit terminal 7 Concerned terminals: 3, 58. Nu stiu ce ar putea fi, posibil pompa de injectie, de aceea ma voi duce de unde am luat pompa ca e in garantie.
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cristian 74/35 a scris:am mers la tester si apare codul P 1590-04 circuit electroventil vacumatic intrerupt. Va rog ajutatima in a descoperii buba Crying or Very sad
ori ai electrovalva de vacuum dusa ori cel mai probabil furtune sparte , verifica bine nu fa ca mine care le-am cumparat pe toate degeaba , deca totusi e elctrovalva cauta-ma si iti dau eu
  • cristian 74/35

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
circuitul e ok si am anulat electrovalva moment in care pentru scurt timp totul a mers , dar numai putin. Te rog poti da o foto cu electrovalva si un tel de contact ? La mine e montata pe cutia de la baterie spre motor ,cea de jos si furtunasele duc la un mic rezervor de vacum.
  • coturcu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2009

  • Mesaj Privat
cristian 74/35 a scris:am mers la tester si apare codul P 1590-04 circuit electroventil vacumatic intrerupt. Va rog ajutatima in a descoperii buba Crying or Very sad

Am patit si eu asa. Mi s-a aprins becul cu service-ul si nu mai tragea de nicio culoare. Am mers la service (era aproape) si mi-au schimbat o mufa la un furtun de vacuum. Era crapata, lucru care e destul de greu de depistat.

Succes!
  • daan85

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 2.2 ydti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si eu am o vectra 2.2 dti si aceeasi problema nu mai trage deloc
am fost la tester prima data nu a aparut decat lipsa vacum, am verificat si nu sunt sparte furtunele, am schimbat sonde i tot asa merge.am mai fost la tester si mi-a spus dupai ca pompa de injectie nu de comanda la turbo. deci trebui pompa ?
stiti cumva unde se pot repara la Timisoara sau la Budapesta?
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 742
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bun am inteles ,,nu mai trage....proabil ca se merge subturat...la mine avea momente de balbaiala la 2000 de ture...vad ca au disparut...de cand am inceput sa merg in orice treapta peste 2000 de rotatii...in oras eu o tin numai la 2800 cu 60km/h....in treapta a 2 a.....si merge struna momentan...

Apropo consumul este mai mare dar ma intereseaza mai mult viatza motorului.....
  • daan85

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 2.2 ydti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nu merg subturat, ii dau bine, nu primeste turbo comanda de la pompa ca se deshida. si nu merge mai tare de 120km/h.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu, pompa de injectie nu da comanda turbinei, ci o valva vacuumatica actionata de ECU prin sistemul de vacuum. Asa ca excludeti pompa din calcul. Sigur e ori vreun furtun care trage aer, fie vreo electrobobina.
  • georgeiulian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai citit eu am avut o mproblema asemanatoare.Cu toate ca motorul meu este 2,0 dti aveam aceleasi simptome. Pana sa schimbi ceva( si mie diagnoza mi-a spus senzor presiune defect..deh.. calculatorul nu stie de problemele mecanice) curata galeria de admisie si EGR -ul.La mine s-a rezolvat. O sa te uimeasca ce vei "descoperi" in galerie.La mine era colmatata cca.40 % din ea.Cum sa mai traga.Cand accelerai , calculatorul comanda mai mult aer pentru mai multa motorina.Cum aer nu avea de unde sa mai vina , calculatorul anula alimentarea cu motorina, intrucat nu putea sa dozeze amestecul carburant corect.Deci; curata intai cele sus spuse si multa bafta.
  • hopasuss

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
He, he , dar sa vezi ce patesc eu !
Curatat galerie admisie , curatat egr, schimbat furtune de vaccum , schimbat solenoid turbo, mai trebuia sa schimb celelalte 2 electrovalva de langa far si era totul nou si tot se aprinde in bord becul de lipsa de vaccum si nu mai trage masina merge fara turbo si scoate fum alb cand e aprins becul ala.
Am fost cu ea la reprezentanta in Arad verificat de n-spe mii de ori , ca deja s-au saturat oamenii de acolo de mine , ii face test ii da lipsa vaccum , verifica furtune , merge 2-3 zile apoi iar face acelasi lucru
Deja cei de la OPEL WEST ARAD nu mai au solutii pentru problema mea iar eu nici atat
Alte sfaturi care as putea sa le pun in practica ?
Sunt deschis la orice sugestie
  • raduci99

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 B HATCHBACK
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2010

  • Mesaj Privat
schimba supapa care antreneaza turbo o sa mearga sigur.
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cristian 74/35 a scris:am mers la tester si apare codul P 1590-04 circuit electroventil vacumatic intrerupt. Va rog ajutatima in a descoperii buba Crying or Very sad
veifica furtunele de la turbo sigur ai furtune sparte nu unul ci chiar mai multe . le scoti si le verifici f atent
  • chinezu20

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc am si eu acceasi problema la un vectra c 2.0 din 2003 nu mai trage pe testar mi-a dat circuit electrovalva intrerupt cod P0243-04 nu vine curent la mufa de la electrovalva ma poate ajuta cineva mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR