- mario-bandit
- OP
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 293 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mario-bandit
- OP
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ten_diesel
- **
- 135 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
ten_diesel
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
o problema cu suportii motorului am avut si eu. daca e rupt doar un suport masina nu tremura in asa fel incat sa faci diferenta, dar ce poti observa e in curbe are stabiltate mai mare din cauza ca motorul "se plimba", dar in timp si ceilalti suporti se vor rupe, eu am ajuns la 2 suporti rupti , iar atunci in viteza a -2a tremura rau de tot masina, iar motorul era aplecat urat in fata plus cureaua motorului a frecat pe un furtun de presiune de la clima si sa rupt...
- mitza_viola
- **
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pana la urma am facut si eu un suport bun din 2 (unu diesel rupt si unul de benzina intreg). Cele 2 bucati ale suportului sunt prinse intre ele cu un surub de tip TORX. are doar cele 2 tamponase din parte de jos. Aici ma refer la suportul de sub filtrul de aer. Cel din fata are 3 tamponase dispuse la 120 de grade unul fata de celalalt.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o problema : UNEORI masina se cam zguduie la plecarea de pe loc . Ar fi 2 cauze posible : ambreiaj sau suport rupt - imbatranit.
De curiozitate am desfacut suportul din stanga (de sub baterie) si am vazut ca este PUTIN fisurat in cauciuc.
Cauciucul se misca FOARTE usor cu mana libera : il poti indoi fara nici un efort .
Este normal ? Cat de tare trebuie sa fie acest cauciuc ?
Mentionez ca la pornire masina se zguduie destul de sesizabil .
Cati suporti are masina asta si unde sunt ei dispusi ? 2 suporti ii stiu deja dar am inteles ca mai sunt.
De curiozitate am desfacut suportul din stanga (de sub baterie) si am vazut ca este PUTIN fisurat in cauciuc.
Cauciucul se misca FOARTE usor cu mana libera : il poti indoi fara nici un efort .
Este normal ? Cat de tare trebuie sa fie acest cauciuc ?
Mentionez ca la pornire masina se zguduie destul de sesizabil .
Cati suporti are masina asta si unde sunt ei dispusi ? 2 suporti ii stiu deja dar am inteles ca mai sunt.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
masina are 4 suporti.
Este normal sa se miste usor cu mana. Sub tensiunea motorului nu se mai misca asa usor.
Suportii ii gasesti asa:
1. Sub filtrul de aer, este un suport din 2 bucati, are 3 suruburi de prindere.
2. In fata, fixat de buza cutiei de viteze si de jugul motorului.
3. Sub baterie, cel care tine cutia de viteze.
4. in spatele motorului, il vezi daca te uiti in dreptul timoneriei de la cutia de viteze.
Eu il aveam rupt pe cel de sub filtrul de aer si aveam vibratii mari la oprirea motorului.
Este normal sa se miste usor cu mana. Sub tensiunea motorului nu se mai misca asa usor.
Suportii ii gasesti asa:
1. Sub filtrul de aer, este un suport din 2 bucati, are 3 suruburi de prindere.
2. In fata, fixat de buza cutiei de viteze si de jugul motorului.
3. Sub baterie, cel care tine cutia de viteze.
4. in spatele motorului, il vezi daca te uiti in dreptul timoneriei de la cutia de viteze.
Eu il aveam rupt pe cel de sub filtrul de aer si aveam vibratii mari la oprirea motorului.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Multumesc !
Deci e normal sa se miste usor cu mana cauciucul suportului .
O sa uit in spatele motorului sa vad unde este acest suport. Ca pe asta nu il stiu.
Deci :
- unul sub baterie - cel ce este FFF PUTIN crapat ;
- unul in stanga motorului cam in dreptul filtrului de aer ;
- unul in fata cam in dreptul radiatorului ;
si mai ramane sa il gasesc pe al - 4lea ca pe asta chiar ca nu l-am vazut .
Din ce am citit pe forum mai spunea cineva ca a gasit rupti niste suporti din dreptul radiatorullui si ca de aici proveneau zmuciturile la plecare.
La ce suporti se referea ? suporti - la plural ;
Deci e normal sa se miste usor cu mana cauciucul suportului .
O sa uit in spatele motorului sa vad unde este acest suport. Ca pe asta nu il stiu.
Deci :
- unul sub baterie - cel ce este FFF PUTIN crapat ;
- unul in stanga motorului cam in dreptul filtrului de aer ;
- unul in fata cam in dreptul radiatorului ;
si mai ramane sa il gasesc pe al - 4lea ca pe asta chiar ca nu l-am vazut .
Din ce am citit pe forum mai spunea cineva ca a gasit rupti niste suporti din dreptul radiatorullui si ca de aici proveneau zmuciturile la plecare.
La ce suporti se referea ? suporti - la plural ;
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Motorul, fizic, este prins doar in acesti 4 suporti. De fapt motorul este prins doar in 2: in cel de sub filtrul de aer si cel din spate pentru ca ceilalti 2 fixeaza cutia de viteze. Stiu ce vorbesc pentru ca am ridicat motorul cu macaraua cand am schimbat discul de ambreiaj.
Mai ai 2 suporti la radiatoare (sunt in forma de U, cu prindere langa faruri). Si de la acestia poat proveni trepidatiile (la mine cel din partea soferului era desfacut si se auzeau mereu zgomote metalice. Dupa ce l-am strans cum trebuie au disparut si zgomotele).
Mai ai 2 suporti la radiatoare (sunt in forma de U, cu prindere langa faruri). Si de la acestia poat proveni trepidatiile (la mine cel din partea soferului era desfacut si se auzeau mereu zgomote metalice. Dupa ce l-am strans cum trebuie au disparut si zgomotele).
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
sandokhan
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat
La mine suportul de sub filtrul de aer mai statea intr-un surub (din setul de trei doar cel din mijloc mai tinea- ceilalti doi fiind desurubati). Acest suport este prins de caroserie printr-un alt surub. Mentionez ca acolo unde este surubul prins, caroseria a fost sectionata - abia daca mai sta prins. Astfel, suportul de sub filtru mai sta in cele trei suruburi doar (am strans celelalte 2).
Nu se simt vibratii sau trepidatii in mers.
Ce risc daca merg in continuare cu el asa si cam ce s-ar putea face (am inteles ca daca se sudeaza se exfoliaza toata vopseaua din zona - deci va rugini)?
Nu se simt vibratii sau trepidatii in mers.
Ce risc daca merg in continuare cu el asa si cam ce s-ar putea face (am inteles ca daca se sudeaza se exfoliaza toata vopseaua din zona - deci va rugini)?
unrealist
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
eu am schimbat 2 suporturi motor adica cel din fata de la radiator si cel din spate de la cutie si intr-adevar zguduie mai putin la pornire si oprire dar tot ma zdrancina si mai e ceva cand merg in treapta 1 pana la vreo 3000 rot/min si iau brusc piciorul de pe acceleratie zmuceste rau de tot si se aude o bataie urata,si la fel si aude cand merg incet prin gropi si am mai fi ceva la relantiu bate ceva, daca dau de volan si opreste si m-am uitat la tampoanele celelalte si sunt cam duse mai ales cel de sub baterie. Oare de la ele sa fie toate simptomele ca am fost cu ea la service si mi-au zis ca nu am nimic la directie sau la suspensie si au verificat totul de 3 ori. Voi ce ziceti?
- ionutvictor_oltean
- *
- 32 mesaje
- din 24 Mai 2010
- Astra 2001 2.0 dti 74kw
- Cluj
ionutvictor_oltean
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 2.0 dti 74kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut
Si eu am schimbat 2 tampoane cel din stanga si cel din dreapta.
Cand am luat masina in treapta 1si 2 la schimbare avea o bataie parca se rupea de la mijloc.
Proprietarul mi-a spus ca bate in treapta 1 ca e prea mare motorul pt caroserie ,apoi am fost la un servis ce facea ITP sa vad ce are de bate asa si au puso si acolo la toate testele lor sa vad dc bate asa tare in treapta 1 si 2,in final a spus ca nu e rupt nici un tampon .
Dupa vreo 10,000 mii km sa rupt si celalalt si a inceput sa zdruncine ingrozitor initial am crezut ca e alceva si atunci am vazut ca era rupt tamponul mam oprit in primul service era de la citroen si mi-au facut aia o improvizatie pana am ajuns acasa adica mi-au pus un surub si au vrut sa imi ia 150 ron pt 15 min cat au lucrat pana la urma mau lasat cu 55ron.
Si eu am schimbat 2 tampoane cel din stanga si cel din dreapta.
Cand am luat masina in treapta 1si 2 la schimbare avea o bataie parca se rupea de la mijloc.
Proprietarul mi-a spus ca bate in treapta 1 ca e prea mare motorul pt caroserie ,apoi am fost la un servis ce facea ITP sa vad ce are de bate asa si au puso si acolo la toate testele lor sa vad dc bate asa tare in treapta 1 si 2,in final a spus ca nu e rupt nici un tampon .
Dupa vreo 10,000 mii km sa rupt si celalalt si a inceput sa zdruncine ingrozitor initial am crezut ca e alceva si atunci am vazut ca era rupt tamponul mam oprit in primul service era de la citroen si mi-au facut aia o improvizatie pana am ajuns acasa adica mi-au pus un surub si au vrut sa imi ia 150 ron pt 15 min cat au lucrat pana la urma mau lasat cu 55ron.
- ten_diesel
- **
- 135 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
ten_diesel
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu am citit raspunsurile de mai sus, dar iti spun de pe propie experienta, am avut la masina suportii rupti avea urmatoarele simptome, urcam la munte, iar cand bagam in viteza a doua scotea un sunet urat, parca ar fi frecat, doar in viteza a doua, de fiecare data.. al doilea lucru, cum era cazut motorul in fata (nu prea se observa daca nu erai atent) cureaua de la alternator freca pe un cablu de la clima si la rupt => lipsa aer rece, in schimb iarna da aer cald..
- Adys_m1986
- *
- 12 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Omega 1995 x25td
- Bucuresti
Adys_m1986
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
cel mai usor sa vezi daca ai tampon rupt procedezi un felul urmator: in viteza intai ,pe loc, tragi frana de mana calumea si cu capota deschisa pui un prieten sa se uite la motor in timp ce tu debraiezi usor ca si cum ai pleca de pe los si daca e tampon rupt motorul se va ridica si va smuci exagerat...treaba valabila la tractiunea fata...
noru85
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut...
Ma alaturez si eu acestei discutii deoarece si la mine au aparut aceste vibratii... Mai exact la plecare de pe loc si doar atunci imi vibreaza toata masina...daca plec cu ea mai turata nu se mai simte...si nici daca plec doar sin ambreaj...doar daca plec la 1500-1700 de turatii...
Precizez ca masina este astra 2001 1.7 dti si acum vreo 1500 de km am schimbat ambreajul...
Oare suportii ar fii? Sau am vazut aici pe forum cum ca ar putea fii si de la compresia slaba...dar motorul meu trage foarte bine si nu papa ulei deloc.
Va multumesc
V
Ma alaturez si eu acestei discutii deoarece si la mine au aparut aceste vibratii... Mai exact la plecare de pe loc si doar atunci imi vibreaza toata masina...daca plec cu ea mai turata nu se mai simte...si nici daca plec doar sin ambreaj...doar daca plec la 1500-1700 de turatii...
Precizez ca masina este astra 2001 1.7 dti si acum vreo 1500 de km am schimbat ambreajul...
Oare suportii ar fii? Sau am vazut aici pe forum cum ca ar putea fii si de la compresia slaba...dar motorul meu trage foarte bine si nu papa ulei deloc.
Va multumesc
V