mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
am un astra g de aproape 2 luni si in tot timpul asta mi s-a mentinut acul de la termometru putin sub 90grade, insa ieri a depasit putin peste,si mi-a fost teama sa nu-mi firaba apa si am oprit-o.am avut o dacia inainte care imi tot facea probleme cu apa si am luat frica de atunci.mi-a zis un mecanic k e posibil sa fie garnitura de chiulasa.credeti k e vreo problema k a depasit putin peste 90 grade?mentionez k nu era prea cald afara.plus k am gasit ulei in vasul de apa, cel in care se pune antigelul.multumesc
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu-ti mai face atatea probleme degeaba... Ai termoflotul (racitorul de ulei) bulit, sau garniturile lui coapte si trece uleiul in antigel intrandu-ti in vasul de expansiune. Schimba termoflotul si apoi curata instalatia de ulei.
Fac pariu ca temperatura antigelului ti-a crescut in oras, la mers bara la bara sau la relantiu...Stai linistit, de aceea ai radiator/radiatoare(daca ai si AC) ca sa-ti raceasca antigelul.
Fac pariu ca temperatura antigelului ti-a crescut in oras, la mers bara la bara sau la relantiu...Stai linistit, de aceea ai radiator/radiatoare(daca ai si AC) ca sa-ti raceasca antigelul.
mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
mi s-a ridicat dupa ce am urcat o panta si apoi am mers putin prin oras.probabil k trebuia sa porneasca ventilatorul, dar nu am mai mers cu ea k sa nu-mi mai urce apa.tocmai am spalat vasul k era plin de ulei si vreau sa vad daca mai imi intra ulei in el, k sa stiu sa merg cat mai repede la service.desi mi-e teama k nu prea o sa priceapa aia acolo care e problema si o sa continue cu parerea lor k e chiulasa.mersi pt mesaj.deja ma cam panicasem k trebuie sa merg cu masina numai pe racoare k sa nu-mi fiarba motorul sau k ma lasa in mijlocul drumului.saptamana viitoare o sa merg la un service sa verific daca sunt garniturile sau e termoflotul stricat
- Astra X16XEL
- ***
- 536 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Nu-ti mai face atatea probleme degeaba... Ai termoflotul (racitorul de ulei) bulit, sau garniturile lui coapte si trece uleiul in antigel intrandu-ti in vasul de expansiune. Schimba termoflotul si apoi curata instalatia de ulei.
Fac pariu ca temperatura antigelului ti-a crescut in oras, la mers bara la bara sau la relantiu...Stai linistit, de aceea ai radiator/radiatoare(daca ai si AC) ca sa-ti raceasca antigelul.
Fac pariu ca temperatura antigelului ti-a crescut in oras, la mers bara la bara sau la relantiu...Stai linistit, de aceea ai radiator/radiatoare(daca ai si AC) ca sa-ti raceasca antigelul.
Daca-mi aduc bine aminte , cele 2 garnituri sunt puse intr-e termoflot sisuportul de care se prinde si pe unde intra si iese uleiul , circuitul de apa intra si iese din termoflot prin 2 stuturi deci coacerea garniturilor ar trebui sa duca la pierdere de ulei pe langa termoflot . Ar trebui luat in considerare ca uleiul poate ajunge si din cauza garniturii de chiuloasa , mai precis din cauza celor 2 oringuri de cauciuc care etanseaza circuitul de apa fata de cel de ulei , la mine am inlocuit garnitura de chiuloasa si acele 2 oringuri erau imbatranite si roase , se poate vedea si in poza
mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
pai nu a ajuns temperatura la 95 grade.nu am gradatii la ceas, dar nu cred k erau mai mult de 93 grade.poate k uleiul era in vas mai demult, dar eu acum am deschis vasul k sa vad daca mai apa in el si atunci am vazut uleiul.nu stiu ce sa fac.mi-e k desfac motorul degeaba si poate nu e chiuloasa.si cel mai rau e k nu cred k o sa gasesc vreun mecanic asa priceput sa-mi spuna care din cele 2 cauze pot fi
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nici la mine nu a urcaturcat tempera la apa de fapt cele 2 oringuri imbatranesc in timp si cum masina ta este din 2001 ........a trecut ceva timp .Nimeni nu-ti va garanta ca este 100% garnitura sau termoflotul dar tinand cont de vechimea masinii sunt sanse mai mari ca sa fie garnitura , tu hotarasti . Ca pret schimbarea garniturii , manopera si piese costa la fel ca si pretul termoflotului , vrei amanunte ma cauti in privat .
mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- **
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- **
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
djoso
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
scuze k nu am mai postat nimic dar nu mi-a mers netu deloc saptamana asta.inca nu am ajuns cu masina la service pt k am vrut sa vad cam cat dureaza pana imi patrunde din nou ulei in vas.desi am incercat eu sa spal vasul, tot a mai ramas ulei in el, asa k nu-mi dau seama daca a mai intrat din nou ulei sau e doar cel vechi.in orice caz, o sa ma duc cu ea la un service pt o parere, sa vad ce-mi zic.de fapt am cam aflat de la voi de aici ce are, deci ma astept la ce o sa spuna.deci inseamna k nu trebuie sa schimb garnitura cu totul, ci doar oringurile acelea?se gasesc separat?si nu mai treb schimbat nici termoflotul?sper sa fie doar atat si sa nu-mi mai gaseasca si altceva.
mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- **
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
dar cand merge motorul ce fum scoate? cat despre cele 2 oringurinai cum sa inlocuiesti numai alea. trebe sa schimbi garnitura de chiuloasa si cand dai chiuloasa jos trebuie dusa si sai faca fata de la pistoane plana(dreapta), sa verifici supapele sa nu curga iar garnitura de chiuloasa trebuie sa fie groasa in functie de cat se rectifica.
mar1n3l
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- **
- 168 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
pai de obicei cand e garnitura dusa scoate fum alb. daca scoate fum negru e din cauza ca mergi cu masina la turatii prea joase(trebuie sai dai o forja).cat despre garnitura nu stiu daca se gaseste separat. de obicei se da tot setul de garnituri(spui la magazin tipul motorului si grosimea care iti trebuie la chiuloasa). dar in primul rand trebuie sa vezi daca mai merge planata dupa ce ai dato jos ca daca a mai fost facuta chiuloasa o de 2 ori sar putea sa nu mai mearga si iti trebuie alta chiuloasa. despre preturi nu stiu nimic.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Ca sa vezi preturi la piese, incearca orientativ pe:
www.autoconsultonline.ro
www.autokarma.ro
www.autoa.ro
www.autoconsultonline.ro
www.autokarma.ro
www.autoa.ro