Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • angelush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna.
am un opel corsa cu motor 1,2 , an fabricatie 2002, cu schimbator easytronic.
oprind la uin semafor a trecut din modul Automat ( dupa cateva pocnituri surde) in modul F.
nu a mai pornit dupa loc........
la service mi s-a spus ca sunt defecte: placa de presiune, rulment si disc de ambreiaj.
Punand in calcul ca tb data cutia de viteza jos( manopera 8oo lei) si cu piese si montaj ... m-ar duce spre 2500 lei. Embarassed Sad ...
Ce ma sfatuiti? (oricum acum nu pot da acesti bani......dar...), sa consult un alt service?
Sa cumpar piesele si sa le schimb"in coltul strazii" ca e mai ieftin? ...
A mai avut cineva aceasta pb?
multam!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa fii tu sanatos citi au injurat cutia asta de viteze, spor la citit -> https://www.clubopel.com/vie...hlight=easytronic
Nu are treaba placa de presiune, rulment si disc de ambreiaj, baietii sunt pe linga, citeste ce au patit altii.
  • angelush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multam de raspuns.
Am studiat topicul si .... celelalte linkuri ... Embarassed nu m-au ajutat foarte mult..... habar nu am ce rezultat au avut punand testerul pe masina... dar poti sa ii contrazici?!?
Intre timp cei de la service m-au anuntat ca cele 3 piese:placa de presiune, rulment hidraulic - cik -, disc de ambreiaj=24 mil, + manopera =12 mil........ va dati seama........
oricum o iau de acolo ca nu pot da banii astia....
astept ceva sugestii de la alti patiti!
ms!
angela
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu e mai ieftin sa o schimbi cu o cutie manuala?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La cutiile easytronic dupa 100,000km pica motorasele, ca sa spui ca e placa de presiune, rulment hidraulic, disc de ambreiaj trebuie sa demontezi mai intii. Eu zic sa faci o diagnoza adevarata, eventual incerci faza cu scos borne baterie cum au facut altii.
  • angelush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
dap, adevarat are peste 100,000 Km .... si ce bine ma simteam in ea la condus.... si stiu ce spun ca am condus si wartburg, si dacii berline, supernova Razz , renault .. toate masinile avute de-a lungul timpului.
Dar in masinuta asta cocheta ma simt........ stapana soselelor Razz !

Tipul de la service mi-a dat preturile tuturor pieselor care ar putea fi defecte ( dupa ce da cutia jos). Dar a zis ca daca tot e sa dea cutia jos bine e sa inlocuiesti tot, la naiba!

Motorasele de care imi spui nu fac parte din nici una din piesele susmentionate, banuiesc, nu?
Si astea se vad tot daca dai cutia de viteza jos..nu? Motorasele astea ( am inteles asa: o cutie automata este in principiu o cutie manuala comandata prin calculator prin intermediul unor motorase).
OK?
La diagnoza iti spune clar ca este vorba de motorase sau de ambreiaj in general... si se vede exact numa daca dai cutia jos?
daca da: atunci oricum tb sa fiu dispusa sa platesc ce s-o gasi dupa ce da cutia jos... caci manopera pt dat cutia jos si pus la loc oricum o platesc..... la naiba!
ms!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca te-au vazut fata si hai la muls ca si asa e criza.
Fii atenta ca poti citi cod eroare si fara tester -> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Pe easytronic nu a incercat nimeni dar ar trebui sa mearga 99,9% ca tot coduri cu P sunt cele de cutie.


Dupa ce ai codul sau codurile le postezi si mergem la faza 2 Laughing . Ar fi bun un tester dar momentan citeste cod, o scoatem la capat si fara el daca se poate. Mecanicii aia sa nu mai puna mina sau testerul pe masina, vezi sa fie praf pe la motor-cutie (semn ca nu au facut ceva transplant).
Ca manopera 12mil este enorm, nu te arunca, stiu service muuuult mai ieftin.
  • angelush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mersi!
Super tare cu cititorul de coduri.... Razz ...
Cred ca maine scot masina din service si mai vad...... (ca ne intreaba ala de service ce avem de gand Sad )

keep in touch!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
zi-i la ala din service ca te-ai mai gandit, si ai ajuns la concluzia sa nu pui botu' la cioacele lui
  • angelush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Wink)
asa am sa fac.
asta-i primul pas... pe urma... o sa mai vad... Sad - in loc de plecat la mare imi repar mashina Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate borna de la baterie poate o ia din loc.
Miine sunt in Bucuresti, bulevardul Nicolae Grigorescu a treia semaforizata spre iesire la A2, daca o urnesti ma uit la ea. 0745-640077, in B nu intru sa stai in cap, sunt satul de circulatia de la noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR