Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Chestia este ca Mitsubischi nou gasesti doar pe original si numai la reprezentanta Opel sau distribuitori directi Mitsubischi. Si e bine sa nu te incurci decat cu un senzor de rotatie arbore cotit pe original, pentru ca altfel, se pare ca nu tine prea mult si dai banii degeaba.
Senzorul mai gaseste in magazinele de piese auto si pe Facet.
Skip ads

  • wlf

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu l-am scimbat original isuzu si nu m-ai am probleme



  • tye
  • *
  • 22 mesaje
  • din 09 Mar 2008
  • Astra 2012 a17dtr
  • Caras-Severin
  • tye

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2012 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dar original opel ce parere aveti? il distribuie unele firme de prin vestul þãrii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Original este Mitsubishi, daca este ambalat de Isuzu sau Opel sau GM nu conteaza.
  • wlf

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cu placere "tye" daia suntem aici ca sa ne ajutam
  • danone

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si eu am vestita problema cu senzorul de rotatie(p0335).l-am schimbat de 3 ori pana acum cu altele care nu erau originale si mi s-au dus toti 3 dupa aproximativ 2000 km. Sad .in cel mai scurt timp imi pun unul original si vom vedea ce va fi.sper sa scap de priblema asta ca ma streseaza rau.sa auzim de bine.
  • Genu_24

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
..deci e clar eroare p 0335 si p 0370 din cite am inteles vad ca singura remediere e sa schimb senzorul intrebarea e stie cineva in moldova de unde il pot cumpara mai ieftin cel pe original...?colegii din iasi ce stiti la dezmembrari in iasi la iesire spre bacau pe stinga nu gasesc cava mai ieftin si bun?
  • cristiandavid

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si eu am eroarea asta 0335 ca simptome huruie ca un tractor si n-are putere
maine sau poimaine imi voi cumpara senzorul original
stie cineva un service in constanta care se pricepe sau ceva de preturi la manopera?
  • cristiandavid

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
gata mi-am luat senzor isuzu ca cel din poza lui ''WLF'' de la tracom 410 ron
l-am montat la service ''real azzuro'' pret manopera 30 ron
chestia aiurea este ca dupa ce fac testul cu frana si acceleratia tot apare 0335 plus 0370 dar in mers nu se aprinde martorul in bord
masina merge super
trebuie sa le sterg din memorie sau ce ?
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
lasale ca se sterg singure , atat timp cat nu iti apare in bord si nu tractoreste stai linistit ai rezolvat-o si aproppo da si pe la intilniri
  • cristiandavid

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns mai citisem pe undeva ca se sterg dar nu eram sigur
  • cristiandavid

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
iar s-a aprins martorul in mers am desfacut bornele de la baterie s-au sters cele doua coduri de eroare si dupa vreao 20 min de mers s-a aprins iar de data asta era 0216(cu patru zile in urma reparasem valva)stie cineva care este problema ?
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cauta codul de eroare in tabel si vezi ce inseamna. Eu vreau sa spun ca eu nu mai am firele legate la senzor de 1 an si 4 luni si masina merge foarte bine si fara el, mai mult a contat senzorul ala de avans automat pe unde pierde motorina am izolat si masina zbarnaie, din cate stiu eu in momentul cand nu mai merge senzorul masina de obicei trece pe programul de avarie automat pana la rezolvarea problemei.
  • cristiandavid

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
1.P0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction
2.P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
3.P0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction

astea au fost cele trei coduri de eroaore care mi-au mancat marafetii
p0335 l-am rezolvat prin schimbare senzor crankshaft (cumparat de la tracom 410 ron /de la opel era cam 600 ron)
p0216 si p0370 trebuiau sa dispara dupa ce am reparat valva de pe pompa de injectie a disparut doar p0370
si asa am ramas cu p0216 asta .stie cineva care ar fi problema ?
  • Taki

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat acum 3 ani senzorul crankshaft prima daca cu unul Facet, care m-a tinut cam 3 luni. Cand am dus inapoi piesa (era inca in garantie) au spus ca aproape toate pe care le-au vandut ei au fost aduse inapoi (ceva defect de fabricatie) si ca-mi da de Isuzu (normal cu o mica diferenta de pret).
De atunci n-am nici o problema cu acel senzor.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Are dreptate Marius.... daca ai timp te asteptam pe la intalniri
  • marius zaman

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la fel sa intamplat si mie dupa aprox.1500-2000 km da eroare, pana nu am luat original si merge beton........cred ca crescuse si consumul.....cred
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Credeti ca acest senzor Crankshaft Position, poate fi defect fara a genera nici un cod de eroare ? Adica sa furnizeze niste impulsuri deformate sau de amplitudine necorespunzatoare ?
Sa va explic problema: Doar cand motorul este rece prezinta relanti oscilant intre 700 si 900 rpm. Se balbaie ba sa functioneze la 700 ba se duce la 900, astea cu o periodicitate neregulata.
Am facut o infinitate de teste, masuratori si incercari printre care:
-inlocuit pentru proba ECU
-inlocuit pentru proba calc. injectie
-inlocuit pentru proba debitmetru
-inlocuit pentru proba toate cele 4 injectoare
-inlocuit pentru proba spill valve
-curatat EGR
-pornit motorul cu firul de la timing control intrerupt
-pornit motorul fara cureaua de accesorii (eliminat alternator din suspecti)
Toate fara nici un rezultat. Defectiunea persista si nu genereaza nici un cod de eroare. Au mai ramas senzorii de turatie: de pe arbore si din pompa.
Azi am pornit motorul dimineata cand era rece cu firul de la Crankshaft Position taiat. A generat codul de eroare dar a pornit insa tot cu neregularitati. De aceasta data oscilatiile erau ritmice: 1,5-2 sec motorul statea la 700 apoi 1,5-2 sec statea la 900.
Cand am incercat sa pornesc cu mufa scoasa de la senzorul turatie pompa (si cu crankshaft conectat), nu a pornit nici rece nici calda. E posibil ca ecu sa functioneze doar cu impulsuri de la senzorul de la pompa si acesta sa fie defect? Am citit pe forum ca ar trebui sa porneasca si fara impulsurile de la senzor pompa daca crankshaft furnizeaza semnal corect.
Ceva idei?
Oricum rugamintea mea este ca cineva amabil sa incerce sa vada daca ii porneste motorul cu mufa de la senzorul de pe pompa scos si sa imi zica si mie. Are mufa alba si este al doilea langa cel de temperatura motorina.
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu intreb, eu raspund. Y17DT cu soft DYRX, nu porneste cu mufa de la senzorul de pozitie/turatie pompa injectie scoasa. Am verificat pe 2 exemplare. Are si logica daca ne gandim ca in realitate aceasta situatie (arbore cotit se invarte iar pompa injectie nu se roteste), se produce cand se rupe cureaua de distributie sau in cazul altor avarii mai mari
  • evk1ok

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cornel_02 a scris:Credeti ca acest senzor Crankshaft Position, poate fi defect fara a genera nici un cod de eroare ? Adica sa furnizeze niste impulsuri deformate sau de amplitudine necorespunzatoare ?
Sa va explic problema: Doar cand motorul este rece prezinta relanti oscilant intre 700 si 900 rpm. Se balbaie ba sa functioneze la 700 ba se duce la 900, astea cu o periodicitate neregulata.
Am facut o infinitate de teste, masuratori si incercari printre care:
-inlocuit pentru proba ECU
-inlocuit pentru proba calc. injectie
-inlocuit pentru proba debitmetru
-inlocuit pentru proba toate cele 4 injectoare
-inlocuit pentru proba spill valve
-curatat EGR
-pornit motorul cu firul de la timing control intrerupt
-pornit motorul fara cureaua de accesorii (eliminat alternator din suspecti)
Toate fara nici un rezultat. Defectiunea persista si nu genereaza nici un cod de eroare. Au mai ramas senzorii de turatie: de pe arbore si din pompa.
Azi am pornit motorul dimineata cand era rece cu firul de la Crankshaft Position taiat. A generat codul de eroare dar a pornit insa tot cu neregularitati. De aceasta data oscilatiile erau ritmice: 1,5-2 sec motorul statea la 700 apoi 1,5-2 sec statea la 900.
Cand am incercat sa pornesc cu mufa scoasa de la senzorul turatie pompa (si cu crankshaft conectat), nu a pornit nici rece nici calda. E posibil ca ecu sa functioneze doar cu impulsuri de la senzorul de la pompa si acesta sa fie defect? Am citit pe forum ca ar trebui sa porneasca si fara impulsurile de la senzor pompa daca crankshaft furnizeaza semnal corect.
Ceva idei?
Oricum rugamintea mea este ca cineva amabil sa incerce sa vada daca ii porneste motorul cu mufa de la senzorul de pe pompa scos si sa imi zica si mie. Are mufa alba si este al doilea langa cel de temperatura motorina.

Salut pot sa te ajut cu o proba eu am un senzor si l-am cumparat in ideea ca era defect dar nu era de la el , poti sa-mi trimiti un pm daca nu ai rezolvat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR