jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Astazi am vrut sa curat sorbul din rezervor si l-am gasit acolo unde stiam eu ca este.
Sub bancheta din spate este o gaura cu un capac negru din plastic care se scoate foarte usor,dar sub capac nu sa afla decat tabla (nici un furtun,conducta,capac sau altceva).
Stie cineva unde se afla sorbul si cum as putea sa-l curat (masina din semnatura)?
Multumesc.
Astazi am vrut sa curat sorbul din rezervor si l-am gasit acolo unde stiam eu ca este.
Sub bancheta din spate este o gaura cu un capac negru din plastic care se scoate foarte usor,dar sub capac nu sa afla decat tabla (nici un furtun,conducta,capac sau altceva).
Stie cineva unde se afla sorbul si cum as putea sa-l curat (masina din semnatura)?
Multumesc.
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sorbul il gasesti sub masina,linga sonda litrometrica.Ca sa il cureti,tb sa ii dai rezervorul jos,altfel iti curge toata motorina in freza...De obicei acesta se afla intr-o`colivie`facuta dintr-o sita ff.fina,care opreste impuritatile,si aia tb.curatata,nu sorbul.Plus ca daca desfaci sorbul de pe rezervor,tb.garnitura noua sau silicon DE PARBRIZ,nu incerca sa pui de asta de garnituri,ca il topeste motorina in 2 zile.
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu stiu cum e la diesel, dar eu de curand mi-am schimbat rezervorul cu unul nou.
subscriu ca se curata doar sita aceea foarte fina (la mine nu a fost cazul, era f curata) , iar sorbul se gaseste in rezervor langa sonda litrometrica. in cazul meu nu a fost necesara o noua garnitura sau silicon, cea veche prezentandu-se in conditii foarte bune. de asemenea sub bancheta spate se gaseste camera de vizitare a rezervorului unde se afla un capac. toata operatiunea a fost facuta pe elevator. (scos benzina din rezervor, dat jos rezervor, curatat sita, montat totul pe noul rezervor).
subscriu ca se curata doar sita aceea foarte fina (la mine nu a fost cazul, era f curata) , iar sorbul se gaseste in rezervor langa sonda litrometrica. in cazul meu nu a fost necesara o noua garnitura sau silicon, cea veche prezentandu-se in conditii foarte bune. de asemenea sub bancheta spate se gaseste camera de vizitare a rezervorului unde se afla un capac. toata operatiunea a fost facuta pe elevator. (scos benzina din rezervor, dat jos rezervor, curatat sita, montat totul pe noul rezervor).
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
da trebuie desfacuta toba intermediara si cea finala. depinde ce intelegi tu prin "masina ridicata" pe cric sub nici o forma nu merge, doar un elevator ca sa vezi bine ce faci, nici cu rampa nu stiu daca este indicat. oricum daca ai simtul mecanicii dezvoltat, te poti apuca de treaba dar sa toate cele necesare si sa fie cineva pe langa tine ca in multe momente o sa ai nevoie de ajutor.
iti scriu in mare operatiunile pe care le mai tin minte cat am stat acolo.
deci golesti rezervorul, scoti toate furtunasele din el, desfaci suruburile de prindere la cele 2 fasii din tabla sau ce material sunt .(care sustin rezervorul) , desfaci si suruburile de la toba cat sa ai loc sa scoti rezervorul. si dupa ai access la sorb si sonda litrometrica.asta in mare si repet pentru 1.8i nu stiu la diesel cum e.
iti scriu in mare operatiunile pe care le mai tin minte cat am stat acolo.
deci golesti rezervorul, scoti toate furtunasele din el, desfaci suruburile de prindere la cele 2 fasii din tabla sau ce material sunt .(care sustin rezervorul) , desfaci si suruburile de la toba cat sa ai loc sa scoti rezervorul. si dupa ai access la sorb si sonda litrometrica.asta in mare si repet pentru 1.8i nu stiu la diesel cum e.