Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Alin_cornel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, sunt nou aici pe forum si nou posesor de un Astra Z16XE 1.6 16v, din tot ce am citit si m-am documentat pe forum aici stiu ca trebuie sa fie aprins un bec la punerea contactului acela care se aprinde si la testul cu agrafa, la mine nu se aprinde, se aprinde doar martorul de la abs si de la airbag care se sting dupa, poate fi masluit cumva? sa fie pus ceva peste sa nu se vada?
Am incercat sa vad daca se vede ceva intre cei 2 martori de ulei si baterie dar parca nu este nimic acolo ......Apropo masina este din 2004.
Skip ads

  • ph 17 mag

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
intii verifica becul sa nu fie ars sau sa nu cumva sa-l fi scos cineva intentionat de acolo
abia apoi gindeste-te la altele.....
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Sunt borduri la care indicatorul pe care il cauti nu exista !
O poza ne-ar lamuri mai mult.

CristianTM.
  • Alin_cornel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles, o poza o sa pun putin mai tarziu cand am ocazia sa ajung la masina. ms mult
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Astra Z16XE 1.6 16v din 2004 cu siguranta trebuie sa aibe martor verificare motor (check engine) , acesta se aprinde cand se pune contactul si dupa pornire se stinge, nu este un bec ci un LED SMD.
Daca nu se mai aprinde tebuie verificat, aceasta operatie necesita demontarea ceasurilor de bord (instrument cluster).
  • Alin_cornel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Asta ma gandeam si eu, dar ce e dubios este ca nu se vede silueta aceea, oricat de atent m-as uita, ma gandeam poate e lipit ceva peste ea banda izoler sau altceva, poate fi cumva lipit? poate stie cineva care a mai desfacut, ms
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nu se vede silueta acestuia, decat daca luminezi cu ceva din spate.

  • Alin_cornel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
aha...ma gandeam ca trebuie sa se vada la fel ca la martorul de la ulei si baterie. pana la urma cred ca o sa dau ceasurile jos, dar cum e faza cu acele? nu se poate sa le scot si sa nu le mai nimeresc pe pozitie? si daca intradevar e becul ars(am inteles ca e un smd) se paote schimba usor? sau trebuie sa caut un electronist priceput? ms de raspunsuri
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie dat cu marker negru in locul lui check engine .
Pentru a te documenta mai bine da o cautare pe forum dupa : leduri albe, albastre in bord (cam astea ar fi cuvintele de baza)
O sa gasesti si modalitatea de scoatere a bordului , a acelor etc .
Eu personal am pus acele la loc dupa ce am cuplat din nou bordul la curent (mufa mare din spate) . Atunci se calibreaza ele la zero.
Geamul de plexi se poate pune apoi si cu bordul incastrat in locasul lui (totul asamblat mai putin partea frontala de plexi).
Ca un sfat personal : pe folia gradata este marcat punctul de zero al acului - ma refer strict la acul de benzina si la temperatura -.
Cu o rigla am trasat usor cu creionul ( DOAR FF PUTIN ) o liniuta pentru a sti sa pun acul la zero. Acele 2 puncte de baza ale liniei au fost acest semn de zero marcat din fabrica si axul motorasului pas cu pas.
De ce am facut asa ? Pentru ca punand rama neagra nu se mai vede zemnul de zero al fabricii si nu vei stii unde sa il pui .
Pui bordul la loc , il conectezi la mufa mare din spate apoi pui si contactul : in acel moment motorasele se aduc singure la zero.
Atentie mare sa nu misti cand pui acele la loc si gata !
Off topic :
O intrebare pentru cine stie : se potrivesc acele de Cielo ? Mie imi par identice .
Ce alte ace mai merg ?
  • Alin_cornel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da erau masluite:) era pus un burete imbibat cu cerneala pentru a nu se vedea check engine,am rezolvat-o si cu problemele si cu tot acum am o masina perfect functionala.
Acum as dori sa mai intreb ceva tot observ acei martori din bord la pornire de airbag si de abs, trebuie asteptat ca ei sa se stinga si dupa sa pornesc motorul? sau se poate porni si cu ei aprinsi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR